Dit dus!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Jeroen juist de minste coach. Zou als ik de keuze had niet graag voor hem kiezen.
Ik persoonlijk zou ook niet gauw voor hem kiezen, maar of hij een slechte coach is moeten we afwachten, dat kan ik nu nog niet beoordelenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Jeroen juist de minste coach. Zou als ik de keuze had niet graag voor hem kiezen.
Ja? Nou ja wel in de zin van dat een hoop mensen hem kiezen, maar ik vind de inhoudelijke reacties van N&S persoonlijk beterquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:26 schreef iBenny het volgende:
Ik zou ook niet voor Jeroen kiezen...
Er werd gezegd dat N&S de verassing zouden zijn, maar ik vind Roel het eigenlijk wel verassend doen.
De reacties klinken aardig, maar niet uit hun mond. "de vrienden van Jan Smit" kom op, hoe kunnen die nou talent beoordelen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja? Nou ja wel in de zin van dat een hoop mensen hem kiezen, maar ik vind de inhoudelijke reacties van N&S persoonlijk beter
Wat een onzin, dus omdat het 'vrienden' van Jan zijn kunnen ze niet beoordelen, ja want dat heeft er echt mee te makenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De reacties klinken aardig, maar niet uit hun mond. "de vrienden van Jan Smit" kom op, hoe kunnen die nou talent beoordelen.
Van Velzen en Van der Boom zijn ook vrienden van Jan Smit, maakt dat ze ook onbekwaam?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De reacties klinken aardig, maar niet uit hun mond. "de vrienden van Jan Smit" kom op, hoe kunnen die nou talent beoordelen.
Kortom: geloofwaardigheid is ver te zoeken bij ze.
Ik vind ze inhoudelijk prima! Meer dan ik me er bij voor had gesteldquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We trekken niks uit z'n verband, dat is precies wat jij zegt, je vindt ze ongeloofwaardig omdat het vrienden van Jan Smit zijn,quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:03 schreef djkoelkast het volgende:
Trek het maar uit z'n verband. Ze zijn gewoon ongeloofwaardig in mijn mening.
Of je de muziek die ze maken nou waardeert of niet, feit is wel dat wat ze doen, doen ze goed. En ik geloof ook wel dat ze weten waar ze het over hebben, de dingen die ze zeggen zijn inhoudelijk in orde. Ik denk ook dat je niet op de manier kan samenzingen zoals zij dat doen als je geen techniek of theorie in huis hebt. Beiden hebben mijns inziens hun sporen wel verdiend.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus niet. Zo waren en zijn ze bekend, dat is wat ik zeg.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
We trekken niks uit z'n verband, dat is precies wat jij zegt, je vindt ze ongeloofwaardig omdat het vrienden van Jan Smit zijn,
Dat link jij aan elkaar blijkbaar, ik zie dat los.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar hoe is dat dan van invloed op hun beoordelingsvermogen en geloofwaardigheid?
Nou ja, het is inhoudelijk commentaar, over technische dingen. Ik vind hun commentaar vaak wel goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat link jij aan elkaar blijkbaar, ik zie dat los.
Hoe ze doen, wat ze zeggen, het gaat nergens over.
quote:Trijntje Oosterhuis zei nee tegen The Voice
Trijntje Oosterhuis is gevraagd om coach te worden in de RTL 4-show The Voice of Holland, maar ze bedankte voor de klus. Volgens vriendin Angela Groothuizen, die nu te zien is als coach, heeft Oosterhuis het er veel te druk voor. “Trijntje – zij is mijn beste maatje – was gevraagd, maar doordat ze het zo druk heeft met haar werk en haar gezin vond ze dat ze het er niet naast kon doen. Ondanks dat ze het graag gedaan had, was ze door de tijdsdruk alleen maar ongelukkig geworden.“
Groothuizen greep de kans juist met beide handen aan. “Ik dacht: Wat jammer dat ze zo’n kans voorbij laat gaan. Het leek mij namelijk erg leuk. Ik stond er helemaal niet bij stil dat ik gevraagd zou worden. Dat ik niet de eerste keuze was, maakte me niet uit. Het is een geweldig concept dat me zo in de schoot wordt geworpen.”
Bovendien vindt Groothuizen het leuk om weer samen te werken met John de Mol. “Natuurlijk is het uniek om weer met John te mogen werken. Ik zal nooit vergeten hoe hij klaar stond toen ik door de AVRO op straat werd gezet. Hij zorgde voor een baan bij Talpa. Dat was zo lief van hem, daar zal ik hem eeuwig dankbaar voor zijn“, aldus Groothuizen in Privé.
quote:Op donderdag 30 september 2010 07:21 schreef Dizer het volgende:
Angela![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nick & Simon![]()
![]()
Van Velzen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeroen![]()
quote:Onzin, ze stuurde die dame die een hersenvlies ontsteking had gehad gewoon weg.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:01 schreef PierreBetfair het volgende:
Coaches beginnen me behoorlijk te irriteren. Angela stuurt gisteren de beste voice van de audities naar huis omdat zij alleen maar knuffelmeisjes in haar team wil. Liefst die een kutjeugd hebben gehad, zodat ze jankend bij Angela in haar armen kunnen vallen.
Angela![]()
quote:Ook dat, al stoorde ik me daar niet het meeste aan.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:05 schreef PierreBetfair het volgende:
En dan een paar keer keihard TERING roepen .... erg charmant voor een 50 jarige vrouw![]()
quote:Zal ze die ander wel beter kunnen bemoederen.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:06 schreef UltraR het volgende:
[..]
Onzin, ze stuurde die dame die een hersenvlies ontsteking had gehad gewoon weg.
quote:Houd nou maar je mondOp zaterdag 23 oktober 2010 12:10 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Zal ze die ander wel beter kunnen bemoederen.
Volgens mij was "die dame" trouwens een travestiet
quote:Daar zal massaal gestemd voor worden, want het broertje heeft de connectiesOp zaterdag 30 oktober 2010 02:13 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik moest wel even "lachen" toen Nick en Simon een time out aanvroegen. Beetje wannabe interresantdoenerij om te laten lijken dat de keuze moeilijk was terwijl ze al lang wisten dat ze Jennifer door zou zouden laten gaan.
Wordt de hoogste tijd dat er 06-lijnen geopend gaan worden om te stemmen, want ik heb er al een aantal zeer wazige beslissingen tussen zien zitten.
Joh, dit verhaal gaat een volledig eigen leven leiden ondertussen.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:13 schreef Nekkenbreker het volgende:
Angela, Roel en N&S hebben zichzelf voor geheel Nederland zwaar voor schut gezet met misleidende uitleg en hun aanverwante keuze voor Jennifer. Zij blijven daarbij gewoon volharden in hun foute keuze. Gezien de heftige reacties in de media zouden zij moeten beseffen dat de vermeende eigenheid en zangkwaliteiten van Jennifer tijdens de battle niet door de gemene deler van het volk zijn gehoord dan wel herkend. Deze lobby naar hun tekstschrijver, dorpsgenoot en huisvriend John Ewbank gaat straks een pyrrhus overwinning blijken. Zij beseffen niet dat zij hiermee hun minachting (hebben) laten blijken naar deelnemer Myrthe Pijma en het merendeel van de tv-kijkers. Dit valse gedrag gaat de komende weken funeste gevolgen krijgen t.a.v. de deelname van Jennifer en de waardering voor het programma.
Welke blamage?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:58 schreef djkoelkast het volgende:
Na de blamage van vorige week zijn we gestopt met kijken. Wat een slecht programma.
Het schijnt dat het geluid in de studio heel anders klinkt. Mensen die daar heen zijn geweest vinden het in de zaal ook anders dan thuis op de tv. Lekker ruk dusquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Liveshow. "Je was ge-wel-dig" terwijl het zo vals als de neten was etc.
Ergerde me vorige week ook aan het gebrek aan kritiek. Maar dat was deze week opeens totaal anders. Gelijk een stuk prettiger.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Liveshow. "Je was ge-wel-dig" terwijl het zo vals als de neten was etc.
Op FOK! bedoel je?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Lieve jongens zijn het ook.Wij zitten hier echt ideaal wat betreft commentaar.
Maar ze geven helemaal nooit negatief commentaar, alles is altijd hallelujahquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:08 schreef -Miauw- het volgende:
Ze zijn in ieder geval niet pretentieus. Simon![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)roeging-kritiek.html
Jawel hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze geven helemaal nooit negatief commentaar, alles is altijd hallelujah
Ja daarom dus, ze liggen er anders thuis wakker vanquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze geven helemaal nooit negatief commentaar, alles is altijd hallelujah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |