Ik zat maar te denken "Wtf, Eva" en kom niets vinden. Zocht ook maar naar geloof enzoquote:
Dat mag jij dan helemaal niet zeggen, je bemoeit je op deze wijze met het spel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:29 schreef StijnDa het volgende:
Obvious natuurlijkMaar ik heb geen stem
Ik zat al richting Adam te kijken (Amsterdam ofzo), maar dit is wel heel scherp!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zat maar te denken "Wtf, Eva" en kom niets vinden. Zocht ook maar naar geloof enzoen toen
OMG, LIKE DOH, OBVIOUSLY.
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ja (2) Naatje Het_Fenomeen
Nee (0)
Ja ik zocht ook Adam'squote:Op zaterdag 25 september 2010 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zat al richting Adam te kijken (Amsterdam ofzo), maar dit is wel heel scherp!
Dat vroeg ik me net af ja, of ie dat wel mocht meldenquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat mag jij dan helemaal niet zeggen, je bemoeit je op deze wijze met het spel.
quote:
Ik weet het nu ook wel zekerquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zeg doen!
Ja (4) Naatje Het_Fenomeen, Tombolafan, Hara
Nee (0)
Dan zijn het toch 4 of 5 stemmenquote:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat mag jij dan helemaal niet zeggen, je bemoeit je op deze wijze met het spel.
Oh ja kak, ik schreef net ook al in je quotequote:Op zaterdag 25 september 2010 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan zijn het toch 4 of 5 stemmen
Door te zeggen dat hij obvious mafia is beïnvloed je het spel wel degelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden.
Ik mag me er wel mee bemoeien, ik mag alleen niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden, en zo beinvloed ik het spel niet hoor![]()
Verandert niets op deze manier.
Natuurlijk beinvloedt je het spel zo welquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik mag me er wel mee bemoeien, ik mag alleen niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden, en zo beinvloed ik het spel niet hoor![]()
Je mening geven als zekere dorp beinvloedt het spelquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Geef jij je mening eens over Hitler en de dubbele lynch?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:36 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je mening geven als zekere dorp beinvloedt het spel
Nou ja, die rechtse neo-nazi's dan of zo, lekker anti-sociaal. Maar zonder die vind ik hem ook mafia genoeg inderdaad.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:40 schreef Sheepcidus het volgende:
Die laatste hint vind ik een beetje te vaag maar zijn gedrag + die andere 2 hints denk ik dat Het_fenomeen Maffia is.
Dan blijft de vraag uiteraard waarom hij er belang bij heeft dat hij zichzelf lynchd, gezien het feit dat bij een enkel lynch hij nog leefde...quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:40 schreef Sheepcidus het volgende:
Die laatste hint vind ik een beetje te vaag maar zijn gedrag + die andere 2 hints denk ik dat Het_fenomeen Maffia is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |