Geeft dit niet aan dat hij hiervoor niet eerlijk heeft gespeeld?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Oke nu ga ik serieus eerlijk spelen als jullie me niet geloven. aso's.
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef ß het volgende:
[..]
Geeft dit niet aan dat hij hiervoor niet eerlijk heeft gespeeld?
Melding gemaakt.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:36 schreef Flitspaal het volgende:
Ik vrees dat we laffer/Cynix moeten inschakelen.
volledig mee eensquote:Op woensdag 27 april 2011 22:01 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Melding gemaakt.
Even reaktie van Cynix afwachten, maar een weekje rust kan geen kwaad lijkt me. Daarna weer van harte welkom.
Ik heb de door hem juist beantwoorde vragen bekeken.quote:
met als argumentquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee ik herkende het gezicht van iemand, ik had hem heel vaak in beeld zien komen bij SR in 2009
Doe er wat aan zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:47 schreef banaantjeEE het volgende:
Stand is al lang niet meer bijgewerkt me dunkt
Naaahquote:
14 april, valt nog wel mee dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:47 schreef banaantjeEE het volgende:
Stand is al lang niet meer bijgewerkt me dunkt
Laatste update was 3 maart staat er?quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:27 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
14 april, valt nog wel mee dus.
Maar je moet naar de link in dit topic kijken. Ik krijg "de grote sheet" niet voor elkaar. Hier staat een extractie.
https://spreadsheets.goog(...)ue&gid=0&output=htmlquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:07 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Laatste update was 3 maart staat er?
Mee eens, het is overbodig geworden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:29 schreef Bart het volgende:
Voor de verandering eens ontopic over de OP:
Moeten we de lijst met topics nog bijhouden? Aangezien we nu dit hebben: http://forum.fok.nl/topicchain/202
De lijst werd altijd al slecht bijgehouden (ik voeg nu #2202 toe na #2194 bijvoorbeeld). Lijkt mij dat we het beter kunnen verlaten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |