quote:Op donderdag 14 april 2011 13:31 schreef Flitspaal het volgende:
Gewone upload lukt me niet. Al uren zitten proberen.
Maar kijk hier maar:
https://spreadsheets.goog(...)ue&gid=0&output=html
voor de tweede keer......quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef ß het volgende:
Ajacied422 heeft net zelf toegegeven vals gespeeld te hebben. Wordt hij hier voor bestraft?
Ik weet niet wat gebruikelijk is.quote:Als je je toch schuldig maakt aan dingen opzoeken en we komen daar achter dan krijg je of minpunten of je wordt uitgesloten voor een paar delen.
inderdaad, leek mij ookquote:Op woensdag 27 april 2011 21:35 schreef Bart het volgende:
Hij weet inderdaad wel veel dingen 'opeens' wel, en dingen die een jochie van 13 dat havo/vwo doet waarschijnlijk ook niet weet.
wat mij betreft doet hij een aantal delen niet mee. Dit omdat hij gisteren al er op gewezen werd dat google niet toegestaan isquote:Op woensdag 27 april 2011 21:36 schreef ß het volgende:
uit de op:
[..]
Ik weet niet wat gebruikelijk is.
Geeft dit niet aan dat hij hiervoor niet eerlijk heeft gespeeld?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Oke nu ga ik serieus eerlijk spelen als jullie me niet geloven. aso's.
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef ß het volgende:
[..]
Geeft dit niet aan dat hij hiervoor niet eerlijk heeft gespeeld?
Melding gemaakt.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:36 schreef Flitspaal het volgende:
Ik vrees dat we laffer/Cynix moeten inschakelen.
volledig mee eensquote:Op woensdag 27 april 2011 22:01 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Melding gemaakt.
Even reaktie van Cynix afwachten, maar een weekje rust kan geen kwaad lijkt me. Daarna weer van harte welkom.
Ik heb de door hem juist beantwoorde vragen bekeken.quote:
met als argumentquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee ik herkende het gezicht van iemand, ik had hem heel vaak in beeld zien komen bij SR in 2009
Doe er wat aan zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:47 schreef banaantjeEE het volgende:
Stand is al lang niet meer bijgewerkt me dunkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |