Mooi!quote:
Ik ben nog even bezig om dat kapotte plaatje er uit aan het halen.quote:
Ik speel ook met toetsenbord. Maar denk er ook aan om toch eens te gaan kijken voor een stuurtje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:14 schreef PieterBas het volgende:
Ik wil er bijna een stuurtje voor kopen... Toetsenbord speelt echt klote
Die staat wel op de planning...quote:
Hihi sexquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er zit wel een stijgende lijn in bij mij.
In Bahrein na de vrije training + 6 sec. op mijn teamgenoot (plek 23).
In de kwalificatie + 3 sec. op mijn teamgenoot (plek 23).
Nu in Australië na de vrije training + 1 sex. op mijn teamgenoot (plek 21). Ik sta nog wel altijd 24ste.
Sex op z'n teamgenootquote:
Als ik dan een vrouwelijke teamgenoot had.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sex op z'n teamgenootLUCTOR HEEFT SEX OP Z'N TEAMGENOOT
!
Ik zie niet in waarom dat slecht is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:21 schreef PieterBas het volgende:
Bedankt Dean..
Nu zit ik weer met Never Again van Milk Inc in mijn hoofd... en elke seconde waren de tetten van die Linda wel in beeld...
Ga dit maar luisteren!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:21 schreef PieterBas het volgende:
Bedankt Dean..
Nu zit ik weer met Never Again van Milk Inc in mijn hoofd... en elke seconde waren de tetten van die Linda wel in beeld...
Die heb ik gisteren weer gehoordquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren weer gehoord
Moest bij een waterpost staan bij een hardloopwedstrijd, had de audio-afdeling van de organisatie een happy hardcore cd er in laten zitten... Kwam er ook een happy-hardcore versie van dit nummer voor bij ;')
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:24 schreef jna het volgende:
Als jullie nou ff een PS3 kopen kunnen we online de stage sc cup doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |