Valt meestal nog wel vies tegen hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uit een potje is net zo vers hoor... soms zelfs nog gezonder ook, omdat de vitamines beter bewaard blijven.
vies en groente, dat kloptquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt meestal nog wel vies tegen hoor
Ik meen juist gelezen te hebben dat in groente uit pot vaak meer vitamines zitten dan in 'verse' groente. Maar waar ik dat las durf ik niet meer te zeggen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt meestal nog wel vies tegen hoor
Ja. De eerste keer dat ik dat als onervaren 16-jarig vakkenvullertje tegenkwam stond ik ook perplexquote:
Dat kan kloppen maar dat het ook net zo vers is dat klopt nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik meen juist gelezen te hebben dat in groente uit pot vaak meer vitamines zitten dan in 'verse' groente. Maar waar ik dat las durf ik niet meer te zeggen.
mja okee er is wel het een en ander wat ik niet lust maar of het uit een potje komt of niet lekker belangrijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet het wel lusten anders boeit het me echt wel
Dat zal wel wezen, die knedder uit een potje smaakt imho alsof iemand het al eens gegeten heeftquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik meen juist gelezen te hebben dat in groente uit pot vaak meer vitamines zitten dan in 'verse' groente. Maar waar ik dat las durf ik niet meer te zeggen.
Het gaat er net zo vers in als wanneer jij het 'vers' bij de groenteboer koopt, en als het goed is komt het er net zo vers uit als dat het er in is gegaanquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan kloppen maar dat het ook net zo vers is dat klopt niet
Maar toch het idee dat het al een aantal dagen heeft gestaan wil ik het niet meer vers noemen, het ligt er aan wat ik op mijn werk in de winkel koop maar er zijn dingen bij die een uur geleden pas van het land zijn gekomenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat er net zo vers in als wanneer jij het 'vers' bij de groenteboer koopt, en als het goed is komt het er net zo vers uit als dat het er in is gegaan.
Een uur is inderdaad verserquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar toch het idee dat het al een aantal dagen heeft gestaan wil ik het niet meer vers noemen, het ligt er aan wat ik op mijn werk in de winkel koop maar er zijn dingen bij die een uur geleden pas van het land zijn gekomen
Ik dacht aan een stapje verder nu..dat kan je vast wel aan..toch?quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:41 schreef Giertje het volgende:
mja okee er is wel het een en ander wat ik niet lust maar of het uit een potje komt of niet lekker belangrijk
als jij me handje vast houdt welquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht aan een stapje verder nu..dat kan je vast wel aan..toch?
Dat ontken ik zeker niet maar ik had het ook niet over een supermarkt(want dat noem ik ook niet echt vers meer)quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een uur is inderdaad verser.
Maar wat hier in de supermarkt ligt, is volgens mij ook al een aantal dagen oud.
Ik dacht aan langer en meerquote:
Jij kookt wat je een uur eerder hebt geoogst eh?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ontken ik zeker niet maar ik had het ook niet over een supermarkt(want dat noem ik ook niet echt vers meer)
Lekker!quote:
Dat moet jij toch wetenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij kookt wat je een uur eerder hebt geoogst eh?
Ik moet zeggen dat ik nog niet de eer heb gehad om ooit van jouw kookkunsten te mogen genieten, naast wat eten uit frituur.quote:
wat?quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht aan langer en meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |