Hij moet constant presteren, dan wint hij gewoon.quote:Op zondag 5 december 2010 21:33 schreef Redux het volgende:
mwa het lijkt erop dat ben er niet veel voor hoeft te doen, het komt hem aanvliegen, zo lijkt het
Dat heb ik ook. Je wéét het, maar het raakt je niet. En ik vind haar er zo saai uitzien. Niet mooi, niet lelijk. Gewoontjes.quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie dat ze goed is, uitstekend zingt. Maar het is niet mijn smaak.
Dat had Shary-An zelfs bijna beter gekund, want Katy Perry, hoe die zangeres is geworden is een raadselquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:00 schreef DanielleM het volgende:
maar ze zong het live vele malen beter dan Katy Perry want die zingt me dan toch vals zeg!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:57 schreef Pisces29 het volgende:
Wie heeft die bagger van Katy Perry uitgekozen, voor een meid die zo goed kan zingen als Kim.![]()
Volgende keer weer ouderwets goed
Ik kan het me gewoon niet voorstellen, dat ze echt zo vals zingtquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:00 schreef DanielleM het volgende:
Ik vond dat het hele team van Angela bagger nummers had. Kim was niet zo goed deze keer, maar ze zong het live vele malen beter dan Katy Perry want die zingt me dan toch vals zeg!
Pak eens een Mtv award show op youtubequote:Op zaterdag 18 december 2010 08:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan het me gewoon niet voorstellen, dat ze echt zo vals zingt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |