Ja Mips is een mooierdquote:
Liefdequote:Op zaterdag 25 september 2010 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Mips is een mooierd
Broabantse zwerfkat, voor nop op kunnen halen bij een FOK!ster die een zwerfnestje in d'r tuin vond.
FOK! levert leuke katten op hequote:Op zaterdag 25 september 2010 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Mips is een mooierd
Broabantse zwerfkat, voor nop op kunnen halen bij een FOK!ster die een zwerfnestje in d'r tuin vond.
Ja echt lief, ze wilden er ook niks voor terwijl ze met dat hele nestje bij de DA waren gewoon voor checkup, en goed voor ze gezorgd werd daarquote:
Ahhh. dat is ook liefquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echt lief, ze wilden er ook niks voor terwijl ze met dat hele nestje bij de DA waren gewoon voor checkup, en goed voor ze gezorgd werd daar
Maar een berg speeltjes voor hun overige katten meegenomen een flesje wijn voor haarzelf
Als het een kitten is kun je er nog wel iets meequote:Op zaterdag 25 september 2010 11:26 schreef pgrferrari het volgende:
Lijkt me best pittig om een zwerfkat als huiskat op te voeden.
Wat lief van hen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echt lief, ze wilden er ook niks voor terwijl ze met dat hele nestje bij de DA waren gewoon voor checkup, en goed voor ze gezorgd werd daar
Maar een berg speeltjes voor hun overige katten meegenomen een flesje wijn voor haarzelf
wat een schatjequote:Op zaterdag 25 september 2010 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
WAIT WUT
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ligt aan de katquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:32 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wil ook graag een kat, maar dat zal pas zijn als ik op mezelf ga wonen.
Maar dat is miss ook niet z'on goed idee, je kan ze moeilijk heel de dag alleen laten?
Ah, ok.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:34 schreef omearos het volgende:
[..]
ligt aan de kat
de mijne kunnen prima een of 2 nachten alleen zijn, de kat van een vriendin van me moet echt elke dag gevoerd worden (eet alles meteen op) en heeft veel aandacht nodig
Kittens hebben in het begin wel veel aandacht en opvoeding nodigquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:32 schreef pgrferrari het volgende:
Maar dat is miss ook niet z'on goed idee, je kan ze moeilijk heel de dag alleen laten?
tuurlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah, ok.
Maar een werkdag wel?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kittens hebben in het begin wel veel aandacht en opvoeding nodig
Fijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:40 schreef omearos het volgende:
ik heb 2 asielkatten. Eerste was al 6 maand toen ik haar ophaalde. Bovendien studeerde ik nog, dus alle tijdTweede kat was 3 maand en is toen geknuffeld en opgevoed door mijn vriend die een paar maanden werkloos thuis zat.
Katten
30 euro denk ik zo.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:45 schreef pgrferrari het volgende:
Hoeveel betaal je nou ongeveer per maand om een 1 kat van levensmiddelen en toebehoren te voorzien?
Mja, das toch best wat geld.quote:
Valt reuze mee, iig als ze wat ouder zijn. Kittens moet je wel echt opvoeden, maar als je er eentje neemt van >1 jaar die gewend is regelmatig even alleen te zijn is het niet echt een probleem hoor. Het is niet zoals met honden dat je ze moet uitlaten enzo. Dus een dagje en af en toe een nachtje alleen gaat prima. Als je tenminste genoeg voer en water hebt klaarstaan natuurlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:32 schreef pgrferrari het volgende:
Ja, zeker iets om over na te denken. Ze moeten ook wel eens naar de dierenarts namelijk, vlooienspul (als ze buiten komen), wormenspul, speelgoed, eten natuurlijk, kattenbakspul, borstels etc. etc.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mja, das toch best wat geld.
Ik denk dat dat iets te hoog gegrepen is voor mij.
Misschien als ik later werk dan.
Hahaha die van mij balen daar volgens mij van! Dan hebben ze alleen droog voer, vooral mini-poes heeft een hekel aan droog voer, verwend mormel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Valt reuze mee, iig als ze wat ouder zijn. Kittens moet je wel echt opvoeden, maar als je er eentje neemt van >1 jaar die gewend is regelmatig even alleen te zijn is het niet echt een probleem hoor. Het is niet zoals met honden dat je ze moet uitlaten enzo. Dus een dagje en af en toe een nachtje alleen gaat prima. Als je tenminste genoeg voer en water hebt klaarstaan natuurlijk
En als ze oud worden en gaan kwakkelen of gewoon een slechte gezondheid krijgen (quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, zeker iets om over na te denken. Ze moeten ook wel eens naar de dierenarts namelijk, vlooienspul (als ze buiten komen), wormenspul, speelgoed, eten natuurlijk, kattenbakspul, borstels etc. etc.
Het ligt er denk ik een beetje aan hoe je ze opvoedt en wat ze gewend zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha die van mij balen daar volgens mij van! Dan hebben ze alleen droog voer, vooral mini-poes heeft een hekel aan droog voer, verwend mormel.
Ik kan een weekend weg, gelukkig.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het ligt er denk ik een beetje aan hoe je ze opvoedt en wat ze gewend zijn natuurlijk
Maar in principe zou het met katten wel moeten kunnen natuurlijk. Al was de jongste hier ook altijd boos als ik nachtje weg was
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan een weekend weg, gelukkig.
Zodra ze de bakken met droog voer aan zien komen weten ze weer hoe laat het is
Yep! Ik moest vorig jaar met Charlie naar de dierenarts want hij kon niet op zijn achterpoot staan en hij was erg chagrijnig en liep te klagen. Ik mocht hem niet aanraken en hij hinkte steeds weg als ik er aan kwam. Hij had dus pijn. Ik naar de dierenarts, hij geeft geen kik, laat zich overal bevoelen en betasten en gedraagt zich als de liefste kat van de hele wereldquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En als ze oud worden en gaan kwakkelen of gewoon een slechte gezondheid krijgen () dan komen die kosten er ook weer bij
Doeg!quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga er vandoor, tot later!
Ik ga ook uit etenquote:
Waarop nou weer?quote:
Verrassing. Leuk is dat altijdquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:43 schreef omearos het volgende:
Lekker
Vriend van me gaat voor me koken, ben benieuwd wat hij gaat maken
Kippenlevertjes lust ik wel, verder...quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Verrassing. Leuk is dat altijd![]()
Tenzij het orgaanvlees is
Kennelijk, want hij is nu stilquote:
Hmm nee niet echt. Ik krijg het wel weg maar lekker vind k het niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kippenlevertjes lust ik wel, verder...
* doekje aanreikt *quote:
Ja, ik dook net te laat wegquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, Tombo kijk uit,
quote:
Nopequote:Op zaterdag 25 september 2010 18:24 schreef JJH het volgende:
Even recapituleren.
Miauw likt het zaad van Ll uit Tombo's oog?
Dan heb ik vast ergens gemist.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nope
Er zit niks meer in mijn oog en ik krijg gewoon een kusje op mijn wang
Ja jeetje mannenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nope
Er zit niks meer in mijn oog en ik krijg gewoon een kusje op mijn wang
Ik las alleen maar wat hier stond.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja jeetje mannenaltijd maar doordenken
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, Tombo kijk uit,
quote:
quote:
quote:
Dat staat er.quote:
Leuk, denk ik. Waar gaan jullie eten?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga morgen uit etenschoonvader jarig. Vanmiddag ff cadeautjes gekocht
Dat was die Peugeot FAP die LL plat reedt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik las alleen maar wat hier stond.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat staat er.
Ik zei nergens: 'Tombo, wacht...blijf staan! Dan lik ik even wat zaad uit je oog.'quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik las alleen maar wat hier stond.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat staat er.
De Partner-FAPquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat was die Peugeot FAP die LL plat reedt.
Dat zal ik maar niet zeggen, dan krijgen jullie een heel verkeerd beeld van mijn schoonvader denk ikquote:
Den haag, een indisch restaurantje ofzoquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Leuk, denk ik. Waar gaan jullie eten?
Waarom zie ik dat nu pas?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De Partner-FAP
[ afbeelding ]
Ik heb geen beeld van jouw schoonvader. Bring it onquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zal ik maar niet zeggen, dan krijgen jullie een heel verkeerd beeld van mijn schoonvader denk ik
[..]
Den haag, een indisch restaurantje ofzo
Een of ander truffel/mushroom goedje van de Coffeeshopquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb geen beeld van jouw schoonvader. Bring it on
Gave schoonpa!quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een of ander truffel/mushroom goedje van de Coffeeshop
Ach hij had laatst van vrienden een of ander truffelspulletje gehad, en daar had hij dus een beetje van op (ik geloof echt 5x ofzo terwijl je het in 1x hoort op te eten), en dat vond hij wel mooi. Alles helemaal analyseren enzo (tis nogal een 'geleerd' typje die alles wil analyseren en benoemen), dus toen dachten we; we zullen 'm krijgen ookquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een of ander truffel/mushroom goedje van de Coffeeshop
En jij bent ook zoquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach hij had laatst van vrienden een of ander truffelspulletje gehad, en daar had hij dus een beetje van op (ik geloof echt 5x ofzo terwijl je het in 1x hoort op te eten), en dat vond hij wel mooi. Alles helemaal analyseren enzo (tis nogal een 'geleerd' typje die alles wil analyseren en benoemen), dus toen dachten we; we zullen 'm krijgen ook![]()
Verder is het nl. helemaal geen typje voor zoiets. Zo af en toe een wijntje of cognac'je, thats it
Overigens ook nog voorgedraaide joints daar gehaald, echt al in geen eeuwigheid wiet meer gerooktnet hebben we er eentje op, beide echt hoesten als een gek
Maar we hebben er nog 5 over nu (ging per 6 ofzo
) dus als ik vanavond een beetje raar zit te SC'en hier
Geen dopehead dus?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach hij had laatst van vrienden een of ander truffelspulletje gehad, en daar had hij dus een beetje van op (ik geloof echt 5x ofzo terwijl je het in 1x hoort op te eten), en dat vond hij wel mooi. Alles helemaal analyseren enzo (tis nogal een 'geleerd' typje die alles wil analyseren en benoemen), dus toen dachten we; we zullen 'm krijgen ook![]()
Verder is het nl. helemaal geen typje voor zoiets. Zo af en toe een wijntje of cognac'je, thats it
Overigens ook nog voorgedraaide joints daar gehaald, echt al in geen eeuwigheid wiet meer gerooktnet hebben we er eentje op, beide echt hoesten als een gek
Maar we hebben er nog 5 over nu (ging per 6 ofzo
) dus als ik vanavond een beetje raar zit te SC'en hier
Smakelijk Tomboquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga naar het restaurant
Tot later
Ik werd altijd knetterchagrijnig van joints, of ik lag tegen het tapijt te pratenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ook al jaaaaaaren niks meer eigenlijkDus het was ook wel grappig daar zelf nu wat te kopen
het gaat alleen gepaart met wat gehoest en geproest, maar merk het wel snel nu
En voor haar vader is gewoon grappig, die mensen zijn opgegroeid in de USSR, die hebben zoiets vroeger nooit gehad, en het is bij hem meer vanuit 'Goh interessant eens kijken wat dit met het menselijk lichaam doet'-perspectief dan een ' Booooh gek, lekker spacen!' invalshoek
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ook al jaaaaaaren niks meer eigenlijkDus het was ook wel grappig daar zelf nu wat te kopen
het gaat alleen gepaart met wat gehoest en geproest, maar merk het wel snel nu
En voor haar vader is gewoon grappig, die mensen zijn opgegroeid in de USSR, die hebben zoiets vroeger nooit gehad, en het is bij hem meer vanuit 'Goh interessant eens kijken wat dit met het menselijk lichaam doet'-perspectief dan een ' Booooh gek, lekker spacen!' invalshoek
Ik ga nu mn bed inquote:
Het was lekkere spaghettiquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Verrassing. Leuk is dat altijd![]()
Tenzij het orgaanvlees is
Welterusten.quote:
Oh lekkerquote:Op zondag 26 september 2010 01:47 schreef omearos het volgende:
trusten tombo
[..]
Het was lekkere spaghetti
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hahaha ja erg hè!quote:Op zondag 26 september 2010 11:05 schreef omearos het volgende:
Goedemorgen miauw
slowchat is hier meer slow-smileys-posten zie ik
Oh lekkerquote:Op zondag 26 september 2010 11:06 schreef Pheno het volgende:
Boterham met pindakaas. En hagelslag er over
uitsterven is jammerquote:Op zondag 26 september 2010 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja erg hè!
Deze sc is een beetje aan het uitsterven, alhoewel, de laatste week is het weer wat drukker geloof ik.
Ik zit ook veel in de TAL sc, daar zijn meer mensen.
Ik doe altijd pindakaas met vruchtenhagel eroverquote:Op zondag 26 september 2010 11:06 schreef Pheno het volgende:
Boterham met pindakaas. En hagelslag er over
hahaha en hoe laat begint dat feest meestal?quote:Op zondag 26 september 2010 11:14 schreef omearos het volgende:
[..]
uitsterven is jammer![]()
ik zit eigenlijk alleen in ToF in S&S, zodra de tukkers bier op hebben wordt het gezellig
hele dag doorquote:Op zondag 26 september 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
Tukkers en bier? Waarschijnlijk om 10:00 dan dus
quote:Op zondag 26 september 2010 17:39 schreef omearos het volgende:
[..]
beetje verkouden, verder wel goed
en met jou?
meer: zere keel en veel hoestenquote:Op zondag 26 september 2010 17:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
verkouden.
Veel snottebellen![]()
Mwa, kan beter![]()
*zondagdip heeft, en hoofdpijn
Van die keelsnoepjes snoepenquote:Op zondag 26 september 2010 17:43 schreef omearos het volgende:
[..]
meer: zere keel en veel hoesten
teveel gedronken gisteren?
schiet dan ook opquote:Op maandag 27 september 2010 07:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maak es niet zo'n herrie op dit tijdstip!
quote:Op maandag 27 september 2010 10:21 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga het bad vol laten lopen en heerlijk ontspannen
quote:Op maandag 27 september 2010 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aaah kom op.
Zie het als ontwikkelingshulp
Ho ho, ik hoef je gewoon niet in mijn badquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 12:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ho ho, ik hoef je gewoon niet in mijn bad
Moet je dat nu nog vragenquote:Op maandag 27 september 2010 12:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Krijg ik ook nog een beetje liefde van je?
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 27 september 2010 12:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Krijg ik ook nog een beetje liefde van je?
We zijn gewoon eerlijkquote:
quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 12:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Van omearos krijg ik wel een beetje liefde
Die kent je gewoon nog nietquote:Op maandag 27 september 2010 12:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Van omearos krijg ik wel een beetje liefde
quote:Op maandag 27 september 2010 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
Hoi Tombo, sla die liefde maar over, ik wil gewoon seks. Mag dat?
betaald?quote:Op maandag 27 september 2010 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
verkeerde subforumquote:Op maandag 27 september 2010 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
Je bent ideaal om te plagenquote:
Ligt eraan hoe de vrouw in kwestie eruit zietquote:Op maandag 27 september 2010 12:53 schreef omearos het volgende:
[..]
verkeerde subforum
Of wil je het (ver)kopen?
quote:
Heb je wat te doen donderdag?quote:Op maandag 27 september 2010 13:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik krijg net een sms dat ik donderdag vrij ben!
Ja, ik moet werkenquote:Op maandag 27 september 2010 13:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je wat te doen donderdag?
Wat had je dan verwachtquote:
Een keiharde batssessie.quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
2 vliegen in één klap. Het lever 7,50 op en het rammelt niet meer
quote:Op maandag 27 september 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
2 vliegen in één klap. Het lever 7,50 op en het rammelt niet meer
Nee natuurlijk nietquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan blijf je liever rammelen?
Sodemieter op johquote:
Okquote:Op maandag 27 september 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Kap es met 7.gif, PGR.
Nee, je bent er niet hipper en stoerder door.
Zeroku-wannabe
Ik gebruik die smiley al jaren als default...quote:Op maandag 27 september 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Kap es met 7.gif, PGR.
Nee, je bent er niet hipper en stoerder door.
Zeroku-wannabe
Je moet even snel een KLB topic editten dan, want iemand was er heeeel trots op dat hij daar als 'uitvinder der 7.gif als standaard-PI' werd genoemdquote:Op maandag 27 september 2010 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gebruik die smiley al jaren als default...
Ach, ik laat d egekken in vreugde leven.quote:Op maandag 27 september 2010 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet even snel een KLB topic editten dan, want iemand was er heeeel trots op dat hij daar als 'uitvinder der 7.gif als standaard-PI' werd genoemd
Nee.quote:Op maandag 27 september 2010 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ga je nu uit pure wanhoop maar met jezelf tongen?
Je moet toch wat he, als je niets beters hebtquote:Op maandag 27 september 2010 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ga je nu uit pure wanhoop maar met jezelf tongen?
In het begin was het hier echt druk, maar veel mensen zijn naar TAL gegaan.quote:Op maandag 27 september 2010 17:34 schreef omearos het volgende:
schiet idd nog niet hard op.
Maar ik weet niet hoe het eerder was, zit hier net een paar dagen
Weekendquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:33 schreef omearos het volgende:
is het al weekend? Heb wel zin in niksdoen
herfstvakantiequote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:03 schreef omearos het volgende:
[..]
herfstvakantie
Heb ik volgende week al, zodat ik kan werken als alle collega's met kinderen vrij willen
Wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:03 schreef omearos het volgende:
[..]
herfstvakantie
Heb ik volgende week al, zodat ik kan werken als alle collega's met kinderen vrij willen
Ik las het altijd als Omeeros, aan elkaar dus, maar nu zag ik opeens ome aros staat, en de rest staat er al.quote:
het is volledig uit mijn duim gezogen, dus de uitspraak ookquote:Op woensdag 29 september 2010 14:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik las het altijd als Omeeros, aan elkaar dus, maar nu zag ik opeens ome aros staat, en de rest staat er al.
Ik dacht dat het iets latijns was.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:06 schreef omearos het volgende:
[..]
het is volledig uit mijn duim gezogen, dus de uitspraak ook
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iets latijns was.
1 dagquote:Op woensdag 29 september 2010 16:15 schreef Stan-ley het volgende:
wat is de gemiddelde levertijd van de paketdienst van de tnt eigenlijk?
Ah ja, ik was in de war met turkey wingsquote:
Ah, nee, dat valt wel mee toch?quote:
Echt dik ofzo ben ik niet nee, maar er zit wel wat meer spek op dan op bovenstaande foto hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, nee, dat valt wel mee toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |