Daar kwam ik net opeens ook op. Danzo had Orochimaru ervoor nodig, terwijl Kakashi hem gewoon uit de ogen van zijn teammaat trok en bij zichzelf erin 'popte'. Nog zoiets vreemds. Immers had Danzo toch ook gewoon zelf iemand van de Uchiha clan kunnen grijpen (hij was sterk genoeg om te vechten voor de titel van de Hokage, dus zo'n probleem moet dat niet zijn) en daar de sharingan van kunnen nemen? Maar goed, misschien is er meer aan de hand. Er is immers wel meer van zijn rechter lichaam in verband wat ook met Orochimaru te maken heeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:09 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Geimplanteerd is die, net als kakashi
Kakashi had Rin bijzich een Medical ninja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:19 schreef Kenju het volgende:
[..]
Daar kwam ik net opeens ook op. Danzo had Orochimaru ervoor nodig, terwijl Kakashi hem gewoon uit de ogen van zijn teammaat trok en bij zichzelf erin 'popte'. Nog zoiets vreemds. Immers had Danzo toch ook gewoon zelf iemand van de Uchiha clan kunnen grijpen (hij was sterk genoeg om te vechten voor de titel van de Hokage, dus zo'n probleem moet dat niet zijn) en daar de sharingan van kunnen nemen? Maar goed, misschien is er meer aan de hand. Er is immers wel meer van zijn rechter lichaam in verband wat ook met Orochimaru te maken heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Verder ff spoilertag gebruiken
We fear that which we cannot see
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:32 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Kakashi had Rin bijzich een Medical ninja.Ow ja, klopt. Dat maakt het wel wat logischer (naar de normen van deze anime dan). Die spoiler zegt niet zoveel over het verhaal, gelukkig. Ik kan me vaak moeilijk beheersen om erop te klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Verder ff spoilertag gebruiken. Maar het plaatst het eea wel in iets logischer context van hoe het waarschijnlijk zit. Nu nog afwachten hoe ze iets met elkaar te maken hadden.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Spoiler volgende keer graagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:19 schreef Kenju het volgende:
[..]
Daar kwam ik net opeens ook op. Danzo had Orochimaru ervoor nodig, terwijl Kakashi hem gewoon uit de ogen van zijn teammaat trok en bij zichzelf erin 'popte'. Nog zoiets vreemds. Immers had Danzo toch ook gewoon zelf iemand van de Uchiha clan kunnen grijpen (hij was sterk genoeg om te vechten voor de titel van de Hokage, dus zo'n probleem moet dat niet zijn) en daar de sharingan van kunnen nemen? Maar goed, misschien is er meer aan de hand. Er is immers wel meer van zijn rechter lichaam in verband wat ook met Orochimaru te maken heeft.
Klopt. Voor alle duidelijkheid, het wordt verteld in de Kakashi Chronicles (Toen je hem als jonge genin zag met zijn team onder wat later de 4e Hokage zou worden).quote:Op zondag 20 februari 2011 22:04 schreef Nic1 het volgende:
Wat hij zei is volgens mij al enigszins in de anime geweest, dus niet echt een spoiler lijkt me.
Ja, een paar afleveringen geleden toen hij net Hokage werd vertelde hij dat hij van Kabuto Orochimaru's kennis nodig had om zijn rechteroog en arm te fixen. Daarna zag je dat zijn oog een geimplanteerde sharingan is, dus dan is de link met Orochimaru redelijk duidelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:26 schreef Kenju het volgende:
Klopt. Voor alle duidelijkheid, het wordt verteld in de Kakashi Chronicles (Toen je hem als jonge genin zag met zijn team onder wat later de 4e Hokage zou worden).
De band tussen Danzo en Orochimaru wordt in een van de laatste afleveringen aangegeven.
Idd, eindelijk weer actie!!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:20 schreef Kenju het volgende:
Trouwens wel vreemd dat die Cloud-village toch wel die Buakugan heeft weten te skoepen. Dat is een act van agressie, en eigenlijk moeten ze ook gewoon in oorlog gaan met Cloud. Verder zag ik in de voorstukken voor volgende week al Kakashi met een geopende sharingan, dus het lijkt erop dat we wat actie te zien krijgen.
Mja, waarschijnlijk 1 chidori en dan gaan ze weer een aflevering of twee in een boom zitten praten met elkaar.quote:
Madara is gewoon een bestaand persoon die het nodige op zijn naam heeft. Itachi wist ook van zijn bestaan af, dus het lijkt me niet dat Danzo daar iets mee te maken heeft.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:18 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
Mja, waarschijnlijk 1 chidori en dan gaan ze weer een aflevering of twee in een boom zitten praten met elkaar.
Ik heb de anime niet gelezen, maar zou het kunnen zijn dat Madara zo'n mindfuckninjutsu van Danzo is? Dat hij daarom nooit geraakt kan worden enzo?
Maar Danzo heeft Itachi zijn familie laten uitmoorden. Het zou kunnen....quote:Op maandag 14 maart 2011 03:19 schreef Kenju het volgende:
[..]
Madara is gewoon een bestaand persoon die het nodige op zijn naam heeft. Itachi wist ook van zijn bestaan af, dus het lijkt me niet dat Danzo daar iets mee te maken heeft.
Maar daar ging het niet om het uitmoorden van de clan maar het beschermen van konoha.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:34 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
Maar Danzo heeft Itachi zijn familie laten uitmoorden. Het zou kunnen....
Klopt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:50 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Maar daar ging het niet om het uitmoorden van de clan maar het beschermen van konoha.
Heb je wel de goede gekeken?quote:
Daar zullen we achterkomen als Sasuke ooit EMS (Eternal Mangekyou Sharingan) krijgt en gebruikt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:40 schreef Sattyagraha het volgende:
Is dat bloeden van dat oog van Sasuke gewoon en bijverschijnsel of beschadigd zijn oog nu ook daadwerkelijk?
Moet hij daarvoor nog een Sharingan user doden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:23 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Daar zullen we achterkomen als Sasuke ooit EMS (Eternal Mangekyou Sharingan) krijgt en gebruikt.
Noujah, Itachi is iig al dood... of zijn ogen nog iets waard zijn en wat er mee gaat gebeuren is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:42 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
Moet hij daarvoor nog een Sharingan user doden?
Maar door Itachi te doden heeft hij toch die mangekyou sharingan gekregen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Noujah, Itachi is iig al dood... of zijn ogen nog iets waard zijn en wat er mee gaat gebeuren is nog maar de vraag.
Yepz... maar je hebt ook nog de eternal mangekyou sharingan, en die krijgen ze als ze een uchiha doden en diegene zijn mangekyou sharingans fuseert met die van zichzelf in een of ander raar standbeeld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:38 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
Maar door Itachi te doden heeft hij toch die mangekyou sharingan gekregen?
Ja, bij alle Uchiha beschadigen de ogen als ze MS technieken gebruiken. Het verkrijgen van EMS geneest dit en kan onbeperkt gebruikt worden zonder risico.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:40 schreef Sattyagraha het volgende:
Is dat bloeden van dat oog van Sasuke gewoon en bijverschijnsel of beschadigd zijn oog nu ook daadwerkelijk?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Noujah, Itachi is iig al dood... of zijn ogen nog iets waard zijn en wat er mee gaat gebeuren is nog maar de vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Hunterish op 20-03-2011 13:09:03 ]
Mensen die de anime kijken terwijl ze het verhaal al kennenquote:
Het is natuurlijk een beetje dommig om elitair te gaan doen over een tekenfilmserie die bedoeld is voor 13-16 jarig japans grut. Maar wees vooral trots op je dorkheid hoor.quote:
Soms is de actie veel leuker om te zien in de anime bijvoorbeeld. De manga en anime hebben beiden hun voor- en nadelen en wat voor de één nadelig is, wordt het weer positief gebracht door de ander.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:39 schreef Kenju het volgende:
Mensen die de anime kijken terwijl ze het verhaal al kennen![]()
Laat mensen gewoon die keus aan zichzelf...
SPOILER: manga chapter 534Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:24 schreef Lithia het volgende:
[..]
Soms is de actie veel leuker om te zien in de anime bijvoorbeeld. De manga en anime hebben beiden hun voor- en nadelen en wat voor de één nadelig is, wordt het weer positief gebracht door de ander.
Volg je eigen advies eens.
Het was ook bedoeld als puur een snerende opmerking, en niet een welgemeende kritiek op mensen die de manga lezen.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:24 schreef Lithia het volgende:
[..]
Soms is de actie veel leuker om te zien in de anime bijvoorbeeld. De manga en anime hebben beiden hun voor- en nadelen en wat voor de één nadelig is, wordt het weer positief gebracht door de ander.
Volg je eigen advies eens.
Het lijkt meer op een opmerking dat op het zelfde niveau was als de post van Hunterish. Of dacht je dat zijn post welgemeende kritiek was?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het was ook bedoeld als puur een snerende opmerking, en niet een welgemeende kritiek op mensen die de manga lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |