Doet me terug denken aan de goede oude tijdquote:Op donderdag 2 december 2010 11:25 schreef hornage het volgende:
Marathon, marathon
Gewoon alles van Shippuden in de afgelopen 2 a 3 maanden gezien
Alleen wat nu gaande is kan nog wel een paar jaar duren.......quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:38 schreef Sala-adin het volgende:
Volgens mij komt de manga bijna tot een eind na het hele gebeuren wat nu gaande is
Voorlopig nog niet. Aan de titels te zien is heel december nog fillerquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:48 schreef Sdm007 het volgende:
Heb al een maand ofzo geen Naruto gekeken. Iemand enig idee wnr die fillers afgelopen zijn ? -_-
Hmm. Bad news. Dan maar verder met One Piece.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet. Aan de titels te zien is heel december nog filler
In de anime?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:52 schreef shibal het volgende:
Gaat de volgende aflevering nou over Rin? Dat meisje dat samen met kakashi en obito in hetzelfde team zat?
Neequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:52 schreef shibal het volgende:
Gaat de volgende aflevering nou over Rin? Dat meisje dat samen met kakashi en obito in hetzelfde team zat?
Nope. Staat ergens opgeslagen op mijn schoolserverquote:Op zondag 19 december 2010 20:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Mooie afbeelding
Heb je daar misschien een linkje van?
Zelfgemaakt? Naiz=)quote:Op zondag 19 december 2010 20:14 schreef Hunterish het volgende:
Vorige week een Akatsuki shirt gemaakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door GrupoBalanca op 20-12-2010 16:22:06 ]Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
Is het de moeite waard om die te kijken?quote:Op maandag 20 december 2010 16:39 schreef hornage het volgende:
Euj, das van de tweede shippuden film toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |