Het juiste antwoord is ja!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:08 schreef Peter1612 het volgende:
Ik ga hem halen voor m´n ps3, maar het leukst is dan om ook een stuurtje erbij te halen... G27 viel me wel op, omdat het natuurlijk erg leuk is om te schakelen icm de koppeling... weet iemand of deze ook met de ps3 te gebruiken is want dat staat verder niet op de site van LogitechNaast dit stuurtje kon ik verder niet echt wat vergelijkbaars vinden..
*Never mind verkeerd gelezenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:11 schreef Fenomeno het volgende:
Zit met hetzelfde hier, GT5 gaat er sowieso komen en moet er eigenlijk nog een stuur bij hebben, met 3 pedalen is wel het tofst natuurlijk alleen 300 euro voor een G27 gaat me iets te ver, weet iemand of er ook andere fabrikanten stuurtjes maken met 3 pedalen voor een schappelijker prijsje? Ik kon namelijk zo snel op ebay niks vinden..
Edit: Ik krijg zojuist van een maat dit toegestuurd: 160 euro met verzendkosten, maar het kan misschien nog goedkoper
http://www.fanatec.de/web(...)b3ea9d32a8c06a990a26
Ach.. zelf schakelen zal ik toch het meest gebruikenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:17 schreef Fenomeno het volgende:
Nope, pedals & clutch included, alleen zou je die F1-flippers aan het stuur er nog los bij moeten kopen mocht je zit willen
Je kan proberen een oudere 2e hands Driving Force Pro te kopen. Die heb ik ook en werkt al jaren prima!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:11 schreef Fenomeno het volgende:
Zit met hetzelfde hier, GT5 gaat er sowieso komen en moet er eigenlijk nog een stuur bij hebben, met 3 pedalen is wel het tofst natuurlijk alleen 300 euro voor een G27 gaat me iets te ver, weet iemand of er ook andere fabrikanten stuurtjes maken met 3 pedalen voor een schappelijker prijsje? Ik kon namelijk zo snel op ebay niks vinden..
Edit: Ik krijg zojuist van een maat dit toegestuurd: 160 euro met verzendkosten, wel zonder F1 shifters aan het stuur, maar die kan je er voor 20 euro bijkopen, dus kon je op een totaal van 180, wat een stuk beter is dan de G27, maar het kan misschien nog goedkoper
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:16 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
*Never mind verkeerd gelezen*
Thrustmaster vergelijkbaar materiaal (-> 2-shifter, geen 6+1, wel koppeling)
Er zitten gewoon knoppen op die plaats als je er de metalen plaatjes (de shifters) niet op schroeft. Dan voelen die dingen net zo aan als op bv de Logitech DFGT.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:11 schreef Fenomeno het volgende:
Edit: Ik krijg zojuist van een maat dit toegestuurd: 160 euro met verzendkosten, wel zonder F1 shifters aan het stuur, maar die kan je er voor 20 euro bijkopen, dus kon je op een totaal van 180, wat een stuk beter is dan de G27, maar het kan misschien nog goedkoper
En waarom? Omdat je dan een tweedehands stuur hebt?quote:
Bron: GTPlanetquote:I can confirm SCEA is aware of the Russian article, but they did not have any further comments to confirm or deny its contents at this time. I'm not going to do anything with the information yet - we'll see what comes out of SCEE tomorrow morning.
Release date is nu 1 april?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:45 schreef DennisDeBengel het volgende:
Niet weer he..
http://translate.google.c(...)-turismo-5-v-dekabre
[..]
Bron: GTPlanet
Ik heb mijne een tijdje terug voor 130 euro gekocht. Nieuw via een webwinkel.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Er zitten gewoon knoppen op die plaats als je er de metalen plaatjes (de shifters) niet op schroeft. Dan voelen die dingen net zo aan als op bv de Logitech DFGT.
[..]
En waarom? Omdat je dan een tweedehands stuur hebt?![]()
Echt te matig inderdaad.... Heb hem zelf ook in de pre-order en we zitten hier al flink af te tellenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:59 schreef Peter1612 het volgende:
Dat zou wel een leuke grap zijn, gezien het aantal mensen dat is gaan pre-orderen :/
quote:Everybody, relax!
The abovementioned delay is only for Russian Federation, as our local distributors are having troubles with CIS version yet again.
There's no need to spam SCEE and SCEA on release dates, hopefully you'll receive everything as it should be - the 2nd (USA), the 3rd (Europe) and the 5th (UK).
There was big misunderstanding as russian delay press-release mentioned "worldwide release postponed", but it seems they kind of considered CIS a whole "worldwide" region.
Nope, de NFS Shift die ik vorig jaar kreeg had een volleig Nederlands hoesje, net als Mafia2 (pure rip-off) eerder dit jaar.. (Maar beiden waren pc-versie.)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:35 schreef Waffle het volgende:
Volgens mij verkoopt mediaoffer altijd import games.
Bij de Free Record Shop staat hij alweer een tijd op de 3e. Eerder stond dit wel op de 5e. Ga er vanuit dat hij ergens aan het einde van die week uit zal komen.... Of dat nu de 3e/4e/5e is maakt me verder ook weinig uit, als het maar voor het weekend isquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hmz mediaoffer heeft de release op de 5e staan..
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:04 schreef Don-Leon het volgende:
Even een vraagje, de bundel die via http://www.amazon.co.uk/S(...)id=1286891703&sr=8-4 te krijgen is, komt die standaard met controller? Lijkt mij wel, maar ik zie het zo gauw niet staan.
Houd anders eens FRS in de gaten. Eens in de zoveel tijd standaard korting en als je dan nog een coupon hebt kan je de Nederlandse versie voor een mooie prijs kopen. Ik heb hem een tijdje geleden daar voor 53 euro besteld.. Dus tja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:05 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mediaoffer is dus idd Engels. Even een andere shop vragen.. Ik heb nml liever gewoon een Europese voor de EU-store.
ennuh, waar is hij dan wel het goedkoopstquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:02 schreef Peter1612 het volgende:
Op 12game.com staat ie ook op 5/11... Daarom heb k hem ergens anders besteld.tip over g27 bij salland automatisering is hij vrijwel het goedkoopst.
Marktplaatsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:51 schreef woessie het volgende:
[..]
ennuh, waar is hij dan wel het goedkoopst
In Rusland jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:35 schreef WSquater het volgende:
Ik lees steeds meer berichten van een paar weken uitstel (tot december)...
He G_L,quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nope, de NFS Shift die ik vorig jaar kreeg had een volleig Nederlands hoesje, net als Mafia2 (pure rip-off) eerder dit jaar.. (Maar beiden waren pc-versie.)
Ik heb m sinds ik mijn account hebquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:04 schreef LangeJan het volgende:
[..]
He G_L,
Hoe kom je aan die usericon? Komt mij vaag bekend voor
Okquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik heb m sinds ik mijn account heb.. Ik vond m via google op een vrouwenforum
Geen idee welke
//edit
Ik heb mn standaard evrsie geannuleerd. Ik wil de collectors edition nu ik foto's van het boek heb gezien![]()
Het boek lijkt mij ook erg interessant. Ik heb de CE een tijd geleden bij de dynabyte besteld toen ie 72 euro was, maar ondertussen kost ie daar weer 80 euro.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
//edit
Ik heb mn standaard evrsie geannuleerd. Ik wil de collectors edition nu ik foto's van het boek heb gezien![]()
Met een klantenkaart kost het je nog steeds 72 euro.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:51 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Het boek lijkt mij ook erg interessant. Ik heb de CE een tijd geleden bij de dynabyte besteld toen ie 72 euro was, maar ondertussen kost ie daar weer 80 euro.
Dat was het ja. Met de code 'sw5000' krijg je kortingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Met een klantenkaart kost het je nog steeds 72 euro.
Als het echt op 3 November zou zijn geweest dan hadden ze dat al lang gezegd. Nu dat ze moeilijk beginnen te doen moet je maar van 5 december uit gaan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:26 schreef SonicVolcano het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)lijk-weer-uitgesteld
http://www.insidegamer.nl(...)5-naar-december.html
Als dit waar is...
Mochten ze willen. Ik heb hem bij een winkel gepre-ordered die toch echt 3 november aangeeft (nog steeds). Dus dan leveren ze hem ook 3 november of ik wil m'n geld weer terug.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:40 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Als het echt op 3 November zou zijn geweest dan hadden ze dat al lang gezegd. Nu dat ze moeilijk beginnen te doen moet je maar van 5 december uit gaan.
Dat idee heb ik dus ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik ben er vrijwel zeker van dat die amateurs bij IG nog over die Russische site praten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |