Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:04 schreef Don-Leon het volgende:
Even een vraagje, de bundel die via http://www.amazon.co.uk/S(...)id=1286891703&sr=8-4 te krijgen is, komt die standaard met controller? Lijkt mij wel, maar ik zie het zo gauw niet staan.
Houd anders eens FRS in de gaten. Eens in de zoveel tijd standaard korting en als je dan nog een coupon hebt kan je de Nederlandse versie voor een mooie prijs kopen. Ik heb hem een tijdje geleden daar voor 53 euro besteld.. Dus tja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:05 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mediaoffer is dus idd Engels. Even een andere shop vragen.. Ik heb nml liever gewoon een Europese voor de EU-store.
ennuh, waar is hij dan wel het goedkoopstquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:02 schreef Peter1612 het volgende:
Op 12game.com staat ie ook op 5/11... Daarom heb k hem ergens anders besteld.tip over g27 bij salland automatisering is hij vrijwel het goedkoopst.
Marktplaatsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:51 schreef woessie het volgende:
[..]
ennuh, waar is hij dan wel het goedkoopst
In Rusland jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:35 schreef WSquater het volgende:
Ik lees steeds meer berichten van een paar weken uitstel (tot december)...
He G_L,quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nope, de NFS Shift die ik vorig jaar kreeg had een volleig Nederlands hoesje, net als Mafia2 (pure rip-off) eerder dit jaar.. (Maar beiden waren pc-versie.)
Ik heb m sinds ik mijn account hebquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:04 schreef LangeJan het volgende:
[..]
He G_L,
Hoe kom je aan die usericon? Komt mij vaag bekend voor
Okquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik heb m sinds ik mijn account heb.. Ik vond m via google op een vrouwenforum
Geen idee welke
//edit
Ik heb mn standaard evrsie geannuleerd. Ik wil de collectors edition nu ik foto's van het boek heb gezien![]()
Het boek lijkt mij ook erg interessant. Ik heb de CE een tijd geleden bij de dynabyte besteld toen ie 72 euro was, maar ondertussen kost ie daar weer 80 euro.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
//edit
Ik heb mn standaard evrsie geannuleerd. Ik wil de collectors edition nu ik foto's van het boek heb gezien![]()
Met een klantenkaart kost het je nog steeds 72 euro.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:51 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Het boek lijkt mij ook erg interessant. Ik heb de CE een tijd geleden bij de dynabyte besteld toen ie 72 euro was, maar ondertussen kost ie daar weer 80 euro.
Dat was het ja. Met de code 'sw5000' krijg je kortingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Met een klantenkaart kost het je nog steeds 72 euro.
Als het echt op 3 November zou zijn geweest dan hadden ze dat al lang gezegd. Nu dat ze moeilijk beginnen te doen moet je maar van 5 december uit gaan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:26 schreef SonicVolcano het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)lijk-weer-uitgesteld
http://www.insidegamer.nl(...)5-naar-december.html
Als dit waar is...
Mochten ze willen. Ik heb hem bij een winkel gepre-ordered die toch echt 3 november aangeeft (nog steeds). Dus dan leveren ze hem ook 3 november of ik wil m'n geld weer terug.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:40 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Als het echt op 3 November zou zijn geweest dan hadden ze dat al lang gezegd. Nu dat ze moeilijk beginnen te doen moet je maar van 5 december uit gaan.
Dat idee heb ik dus ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik ben er vrijwel zeker van dat die amateurs bij IG nog over die Russische site praten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |