en gevaarlijker en moeilijker en vooral duurder.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef Rosbief het volgende:
Ja leuk, maar op een echt circuit rijden is vele malen vettiger!
3 November word die verwacht.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:17 schreef Robin__ het volgende:
[..]
en gevaarlijker en moeilijker en vooral duurder.
Toegegeven, je kan er wel sneller terecht dan wachten op gt5 want dat duurt inmiddels al een tijdje
Releasedatum voor europa al bekend?
Je hebt niet geraced als je de Trial Mountain, Grand Valley en Deep Forest tracks niet kent.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef Rosbief het volgende:
Ja leuk, maar op een echt circuit rijden is vele malen vettiger!
op allemaal heb ik wel zo'n beetje een dag doorgebracht inmiddels denk ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Je hebt niet geraced als je de Trial Mountain, Grand Valley en Deep Forest tracks niet kent.
Deep Forest.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Je hebt niet geraced als je de Trial Mountain, Grand Valley en Deep Forest tracks niet kent.
Amen....quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Deze is goed hoor!quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:25 schreef WSquater het volgende:
Wat is er met de oude titel gebeurd
Zo zie ik het ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:01 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
*verwacht massacrashes bij dit soort regenraces in de avond*quote:Op zondag 26 september 2010 04:44 schreef Meike26 het volgende:
Wow...!! Dat shot in de nacht + regen is gewoon te gek voor woorden. Vraag me af hoeveel mensen hun ogen op de weg kunnen houden tijdens een spannende race in de nacht en/of regen. Ik denk dat ik elke keer bij het zien van deze beelden genadeloos in de vangrail duik... Zoals Gerard Ekdom zou zeggen...
Yes, he's right
Als het er niet in zit, laat het ze dan maar uit brengen in een update ofzo!quote:Op maandag 27 september 2010 10:48 schreef SonicVolcano het volgende:
http://www.gtplanet.net/g(...)-playview-tech-demo/
Hier een standard-car in beeld. Niet heel slecht, toch?
Wat zou het gaaf zijn als Playview in GT5 zit. Ik denk het bijna wel trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |