Ha! Maar we weten nu al dat jij stiekum heel graag partjes sinasappel door je neus naar buiten zou willen kunnen schieten!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee want je mag niet weten dat ik jaloers ben
Een podiumbeest is het ja, maar als ik dieren truukjes wil zien doen ga ik wel naar een circus.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:50 schreef Zehra het volgende:
[..]
Vooringenomen mening. Kan niet anders. We zaten hier met 8 mensen te kijken en iedereen was het eens: dit was een magistraal optreden door een waar podiumbeest! Raffaela moet TVOH ook winnen!
Ik zou haar gevenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Rafaella is goed. Sorry maar zo is het wel.
Mannen die niet tegen zelfverzekerde vrouwen kunnenquote:
Nee, Meike zingt gewoon veel beter.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:56 schreef Dizer het volgende:
wtf, echt onterecht eruit!!! Jeroen weet wel zijn beste kandidaat eruit te zetten... Dom!!
quote:
Nou ja, zelfverzekerd, dat is niet wat Jeroen aangaf. Niet voorbereiden, niet oefenen, geen inspanning willen leveren. Dat kan je zelfverzekerd noemen, maar ook arrogant.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Mannen die niet tegen zelfverzekerde vrouwen kunnen
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja, zelfverzekerd, dat is niet wat Jeroen aangaf. Niet voorbereiden, niet oefenen, geen inspanning willen leveren. Dat kan je zelfverzekerd noemen, maar ook arrogant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |