Ze moet een rol spelen in die musical he. Het is niet Floortje Will Rock You.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:25 schreef livelink het volgende:
Ik heb Floortje gezien in We will rock you en daar is echt een hele andere Floortje te zien. In niks deed ze me meer denken aan de Floortje van Idols.
Ja, die zei dat ze zwanger was om in de aandacht te komen, daar deed ze het vast voorquote:
Huismoeder-lookquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:33 schreef -Miauw- het volgende:
Rafaella..mwah...Ik vond dat ze best goed zong vrijdag maar ik was niet blown away. Een nogal saaie performance. Haar nieuwe huismoeder-look zal binnenkort wel weer verdwijnen, ik geloof er niets van dat ze nu ineens een stuk bescheidener is
Ja nou ja huismoeder...dat brave, bescheiden gedoe van haar. Ik geloof er niets vanquote:
nou als jij weet dat je in een show zit waar je de kans krijgt iets neer te zetten als in een carriere,en jij vindt zonodig dat je ondertussen nog gewoon kindjes ed kunt maken omdat je je hormonen niet kunt bedwingen al wetende dat een kind hebben heel veel van je tijd vraagt en een carriere op dat moment in de weg staat,dan is het logisch dat Henk Jan deze 'domheid'even aan de kaak stelt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, die zei dat ze zwanger was om in de aandacht te komen, daar deed ze het vast voor
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:56 schreef iPat het volgende:
Hoe fout kan het gaan. Van voormalig winnares van het best bekeken programma van Nederland tot opnieuw auditie moeten doen bij een soortgelijk eveneens best bekeken programma.
Ik vind haar ook niet sympathiek of leuk overkomen, weet niet wat het is, maar nee, kijk er niet graag naar.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja nou ja huismoeder...dat brave, bescheiden gedoe van haar. Ik geloof er niets van
quote:Het is de jury die haar die kans gunt. Zij pakt die kans gewoon. Zou iedere gek doen.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:24 schreef Seam het volgende:
Verschrikkelijk dat ze door is
Gun anderen de kans die jij zelf ook al gehad hebtKutwijf
quote:Omdat Raffaela steeds beter ging presteren en Floortje gelijk bleef. En stilstand is achteruitgang.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:38 schreef ZaZoe het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Floortje ondanks haar verkoudheid / griepje toendertijd niet gewonnen had.
BVO jij had gisteren een toffe avond ..omdat Raffaëla door is naar de finalequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:11 schreef BVO het volgende:
Dat zou een mooie voorbode zijn van de uiteindelijke winnaar.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:38 schreef Symphonic het volgende:
Ze was in ieder geval beter als dan in XFA Idols, maar fan ga ik niet worden
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:09 schreef iBenny het volgende:
Ik vond Anne eigenlijk beter zingen. Mja, raffa vind ik toch vrij weinig aan. Mag van mij part weer met dr man het bed in duiken zodat ze met de liveshows weer zwanger is enzo
dat hoop ik ookquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:35 schreef FutureFairytale het volgende:
ze wordt geen winnaar, daar is haar stem niet speciaal genoeg voor.
potverdrie ik wil Yvette terug (die tegen Ben moest)mag ze terugkomen met een wild card ofzo? hoop ik!
Er komen zeker geen wildcards lijkt me. Er moeten er zelfs nog een paar in sing-offs afvallen die hun battle hebben gewonnen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:35 schreef FutureFairytale het volgende:
ze wordt geen winnaar, daar is haar stem niet speciaal genoeg voor.
potverdrie ik wil Yvette terug (die tegen Ben moest)mag ze terugkomen met een wild card ofzo? hoop ik!
QFT!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:22 schreef Noek het volgende:
Haar maniertjes werken enorm op mijn zenuwen. Daarbij is ze gewoon passé. Next!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |