quote:
ben je een hoer danquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:16 schreef Myraela het volgende:
Ren maar achter mij aan met je geweertje.
ik pomp je helemaal volquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:16 schreef Myraela het volgende:
Tuurlijk, dat is op een paar minuten lopen van mijn huis. Maar die steegjes hebben niet van die toffe namen als deze.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:18 schreef sciter het volgende:
We hebben toch de Wêze in leeuwarden?
wat is?quote:
Ja hoor, buk maar even.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:16 schreef Myraela het volgende:
whahahahahahahquote:
Serieus, klik eens op die Google Maps link in de OP.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Komt TS niet aan zn trekken zonder de hoeren?
Dag hoerquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Komt TS niet aan zn trekken zonder de hoeren?
alsof ik je OP helemaal ga uitpluizen voor ik een reactie plaatsquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Serieus, klik eens op die Google Maps link in de OP.
Op de Hoerejacht is geen eens een hoer aanwezig.
Dat weet je nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Serieus, klik eens op die Google Maps link in de OP.
Op de Hoerejacht is geen eens een hoer aanwezig.
hij wel, want hij heeft naast treinen nog een hobby, hij is hoeren spotter en hij kent ze net als de treinen echt allemaalquote:
Logisch want dan kan hij de hobby's samenvoegen door met de trein naar de hoeren te gaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij wel, want hij heeft naast treinen nog een hobby, hij is hoeren spotter en hij kent ze net als de treinen echt allemaal
'Leuke vrouw, zit lekker. Aangename rit en niet te duur.'quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij wel, want hij heeft naast treinen nog een hobby, hij is hoeren spotter en hij kent ze net als de treinen echt allemaal
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:42 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
'Leuke vrouw, zit lekker. Aangename rit en niet te duur.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |