Ik ken het probleemquote:
Ik stiekem ook.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
*vindt de voice of holland eigenlijk nog wel grappig 8)
Ik kijk het ook hoor!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik stiekem ook.
En ik ga zondag pas falen.
Elk lakje is werk geschikt !!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:26 schreef Debsterr het volgende:
Ds Diamond vind ik wel sjiek! En werk geschikt!
Die is op vakantiequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Joyssa heb jij de China Glaze Awakening lakjes al binnen?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 04:02 schreef Lindytje het volgende:I needz sleep.....
![]()
![]()
(moest vannacht om half 3 nog een pup op gaan halen bij mijn BFF thuis, want ze moest naar de paaz..gaat heul niet goed met d'r, keizielig. En toen hadden we ineens een logeerpup, jottem!)
Zo, oogjes dicht, en slapen maar... tot morgen (straks) allemaal!!
cooooolquote:Op zaterdag 25 september 2010 06:17 schreef Ainnir het volgende:
Mijn eerste iPhone app is af!![]()
[ afbeelding ]
(meer info op mijn blog)
Ja daar zat ik vorige week al op te kwijlenquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deze vind jij vast leuk! Ik wel althans.![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja daar zat ik vorige week al op te kwijlen.
MAAR de gouden tanden hoeven niet zo.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook.Oh op dat soort mannen val ik zo.
En die stem.
Daar kan ik bij hem wel mee leven.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
MAAR de gouden tanden hoeven niet zo.
Die zijn wat minder ja, maar voor de restquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
MAAR de gouden tanden hoeven niet zo.
Een spuitbus verf bij de Hema/bouwmarktquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die zijn wat minder ja, maar voor de restbeschuitje erbij...
![]()
Ik heb vanavond een feestje en guess what? Hij (de jarige) heeft aan mijn vriend gevraagd of die door wou geven dat ik geen hakken aan mocht trekken. Ik zo van Whut?
Ja hij heeft net heel duur nieuw kunstgras laten leggen en wil niet dat we daar met naaldhakken op lopen. Ik weer zo van![]()
Dus nu moet ik even op zoek naar een soort verf waarmee ik mijn bruine laarzen zwart kan maken. Leerverf zou je zeggen, maar ze zijn niet van echt leer....suggesties iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nerds...gotta love 'emquote:Op zaterdag 25 september 2010 06:17 schreef Ainnir het volgende:
Mijn eerste iPhone app is af!![]()
[ afbeelding ]
(meer info op mijn blog)
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:02 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik zit mijn mandje te vullen bij TDDon't do it öSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of heb je nu toch besteld?![]()
Ik wist trouwens niet dat die OPI $5.24 was, ik dacht $6.95 :/
Dan had ik beter niet dat setje kunnen nemen, want daar zit die free goodie bij, en dat neemt weer plek in. Gofferdorie!
Alleen DSjes zijn 6,95quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:10 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Don't do it ö
Dan had ik beter niet dat setje kunnen nemen, want daar zit die free goodie bij, en dat neemt weer plek in. Gofferdorie!
Neequote:Op zaterdag 25 september 2010 11:10 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Don't do it ö
Ja daar kom ik net dus ook achter, damnit, dan had ik beter mijn mandje anders kunnen vullenquote:
Dan mail je ze of het veranderd kan worden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:30 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Ja daar kom ik net dus ook achter, damnit, dan had ik beter mijn mandje anders kunnen vullen![]()
Vind die oranje uit duo#1 namelijk niet geweldig, maar was wel nieuwsgierig dus dacht dan neem ik zo'n duo(omdat ik dacht dat ik dan goedkoper uit zou zijn)... maar ik wil ook Show it & Glow it, en die heb ik nu niet in mijn mandje zitten
Kusje erop! En 2/3 weken vanaf nu gaat het echt beterquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:57 schreef Mirjam het volgende:
auw, mijn nagels doen echt zeeheer![]()
er zitten ook rode plekken op, daar waar ik net iets te hard door heb gevijld, en de nagels dus héél dun zijn
net maar helemaal gekortwiekt en wat verharder erop, blijft auw
ik hoop het, auwie zegquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kusje erop! En 2/3 weken vanaf nu gaat het echt beter.
Hou ze ook goed kort en afgerond, want ze zijn vlijmscherp voor jezelfquote:
thanksquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hou ze ook goed kort en afgerond, want ze zijn vlijmscherp voor jezelf.
Dat had ik de vorige keer ook geprobeerd maar daar heb ik nooit een reactie op gekregen, dus dat zal niet lukken denk ik. Maar ach, ik vind het niet echt heel erg. Zeker niet als ik mijn pakketje in handen hebquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan mail je ze of het veranderd kan worden.
van@transdesign krijg ik altijd megasnelle reactie op. Dan heb je direct iemand te pakken namelijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:08 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Dat had ik de vorige keer ook geprobeerd maar daar heb ik nooit een reactie op gekregen, dus dat zal niet lukken denk ik. Maar ach, ik vind het niet echt heel erg. Zeker niet als ik mijn pakketje in handen heb![]()
Oh fijn lijkt me dat, in het bos wandelen is ook zo saai zonder hond!quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
Morning dames !! (Of euh.. middag).
Net heerlijk in de bossen gelopen met le woefVandaag maar eens poetsen *grmfpl wil niet.. moet toch.. bleh weekends waar je huishouden moet doen.. zeur.. klaag... gron*
@Mir: Awie ! Volhouden!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:57 schreef Mirjam het volgende:
auw, mijn nagels doen echt zeeheer![]()
er zitten ook rode plekken op, daar waar ik net iets te hard door heb gevijld, en de nagels dus héél dun zijn
net maar helemaal gekortwiekt en wat verharder erop, blijft auw
Ja ik stof/stofzuig ook nog 1x in de week hoor (katten...), maar 1x per week wordt ook alles gedaan door de vaste poets. Dus ook dingen als ramen zemen, badkamer/keuken/wc en elke week dweilenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:40 schreef PriemGirl het volgende:
@Debs: Haha ja wij hebben het geluk dat schoonmoeder wil komen poetsen; maar dit is 1x in 2 weken en met een hond in huis zie je het stof (en de haren) al na een week weer behoorlijk liggen. Dus toch maar even stoffen en stofzuigen dus...
Alhoewel een vaste poets af en toe makkelijker zou zijn. Als schoonmoeders even niet kan, duurt het soms 3 a 4 weken. Ahja, gratis poets; dus niks te klagen hier
Eer? Ik zie niet in wat er verkeerd aan is. Het is hier verder altijd wel opgeruimd; en hebben een super band met schoonmoeders en ze stond er zelf op om dit te doen (want wij wilden ook een poets in huren en zij vond het onzin dat we er voor zouden betalen terwijl zij dat graag wil komen doen).quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet er toch niet aan denken dat mijn (schoon)moeder mijn huis komt poetsen, dat is mijn eer echt te na... Dan maar een wat minder schoon huis. Ik hou ook niet van poetsen en wij werken ook allebei fulltime en hebben ook katten, maar ik zit niet zo met wat stof en haren![]()
Ik ook niet hoor. Moet nu eigenlijk ook stofzuigen, maar heb gewoon geen zin.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet er toch niet aan denken dat mijn (schoon)moeder mijn huis komt poetsen, dat is mijn eer echt te na... Dan maar een wat minder schoon huis. Ik hou ook niet van poetsen en wij werken ook allebei fulltime en hebben ook katten, maar ik zit niet zo met wat stof en haren![]()
Hoewel ik het standpunt van PriemGirl wel begrijp, ben ik het toch wel met je eens.... Aan de ene kant is het lief dat ze het aanbiedt, maar nee.... ik heb liever een zooitje in mijn huis dan dat mijn moeder me elke week zou komen helpen met poetsen. Ik heb wel een keer mn moeder uitgenodigd voor een grote schoonmaak hoor, maar dat is dan nog net iets anders.... Toen hebben we het hele huis overhoop gehaald zodat echt alle kamers helemaal opgeruimd waren, heerlijk. Maar dat was gewoon gezellig samen... Normaal doe ik het gewoon zelfquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Eer? Ja, ik laat mijn moeder mijn vuil niet opruimen. Dat heeft ze 21 jaar gedaan voor me. Ik vind het gewoon een heel naar idee dat andere mensen mijn strontspetters uit mijn wc staan te poetsen. Laat staan mijn eigen moeder. Ik zou het gewoon niet kunnen...
Ze is op vakantiequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Joyssa heb jij de China Glaze Awakening lakjes al binnen?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:58 schreef Diconnected het volgende:
16.10 afspraak bij de huisartsenpost in het ziekenhuis
Ik heb geen ideequote:
watskeburt dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeik heb ze net gebeld, en de assistent zei dat ik toch maar even langs moest komen omdat ie zo dik is enzo. Afwachten dus
Is het niet burendag ofzo?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeik heb ze net gebeld, en de assistent zei dat ik toch maar even langs moest komen omdat ie zo dik is enzo. Afwachten dus
Oh en bahhhhhhhhhh er is hier dus op het plein tegenover de flat, een of ander feest ofzo, met zo'n muziektent. Met alweer de hele slechte valszingende zangert
Ja, inderdaad weird.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
Als ik niet zoveel zou werken, zou ik het ook allemaal zelf doen. O well; gelukkig is iedereen anders. Het zou maar een saaie wereld zijn als we er allemaal hetzelfde over denken.
Vriendlief helpt straks toch even dus is zo gebeurd. Morgen kan ik dan alle was en strijk in orde maken.
@Spaceinvaders: Weird; er zou toch tenminste een briefje in de bus moeten liggen; lijkt me.
Heb je 'em een klap gegeven?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:26 schreef Mirjam het volgende:
noujaaaaaaa!
mijn vriend zegt net tegen me 'jij ziet er al niet jong uit voor je leeftijd'![]()
![]()
!
sukkel
ik heb 'm even haarfijn uitgelegd dat dat de nummer 1 is van wat nooit te zeggen tegen een vrouw, nooitquote:
Gister pot haarspul/wax op m'n kleine teen laten vallenquote:
Oh fuck ja das waarquote:
Ik ben het met je eens.. Als ik ziek zou zijn of hulp nodig zou hebben bij een grote schoonmaak dan zou ik het wel vragen maar om dan je moeder als enigste in je eigen huis te laten schoonmaken dat kan er bij mij niet inquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Eer? Ja, ik laat mijn moeder mijn vuil niet opruimen. Dat heeft ze 21 jaar gedaan voor me. Ik vind het gewoon een heel naar idee dat andere mensen mijn strontspetters uit mijn wc staan te poetsen. Laat staan mijn eigen moeder. Ik zou het gewoon niet kunnen...
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand die mee wil bestellen bij TD?
He-le-maal mee eens. Er zijn echt meer dan genoeg mensen die fulltime werken en daarnaast gewoon een huishouden doen... Ik doe elke dag gemiddeld een half uurtje eraan besteden en dan is het ook gedaan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.. Als ik ziek zou zijn of hulp nodig zou hebben bij een grote schoonmaak dan zou ik het wel vragen maar om dan je moeder als enigste in je eigen huis te laten schoonmaken dat kan er bij mij niet inWaarom zou je 3/4 weken niet zelf schoonmaken maar wachten op je (schoon)moeder?
![]()
Je hebt vast wel 1 dag per week over of s'avonds een uurtje om wat te poetsen
Ik citeer:quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
Kuch.. ik wacht geen 3/4 weken. Ik poets dit weekend zelfs ook nog. En feit dat ik al langdurig ziek ben, geeft er ook mee te maken. Maar altijd fijn hoe mensen met hun oordeel klaar staan.
Dus...quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:40 schreef PriemGirl het volgende:
@Debs: Haha ja wij hebben het geluk dat schoonmoeder wil komen poetsen; maar dit is 1x in 2 weken en met een hond in huis zie je het stof (en de haren) al na een week weer behoorlijk liggen. Dus toch maar even stoffen en stofzuigen dus...
Alhoewel een vaste poets af en toe makkelijker zou zijn. Als schoonmoeders even niet kan, duurt het soms 3 a 4 weken. Ahja, gratis poets; dus niks te klagen hier
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben een kneus. En gekneusd. Faal.
(Omver gereden door een fietser.)
Ahwquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben een kneus. En gekneusd. Faal.
(Omver gereden door een fietser.)
oeh, lekker! wil ik ook weer eens doen binnenkortquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:57 schreef DeltaCephei het volgende:
Wij gaan vanavond gourmettenHeb net alles klaargezet, de rauwkost/groentes enzo ;D Sausje gemaakt nommmm!
mwehehe, bij mijn broer jatten die katten het vlees van je broodjequote:Op zaterdag 25 september 2010 17:27 schreef Dunkie het volgende:
Oeh gourmetten! Nom nom nom nom nom!
Net de satesaus op m'n bord gered van een kattentongetje
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
mwehehe, bij mijn broer jatten die katten het vlees van je broodje
Die blauwe?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:27 schreef Dunkie het volgende:
Oeh gourmetten! Nom nom nom nom nom!
Net de satesaus op m'n bord gered van een kattentongetje
Nog een kneusjequote:Op zaterdag 25 september 2010 17:28 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb een zwaar gekneusde/mogelijk gebroken kleine teenDus nu issie mooi vastgetaped met andere teen.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
Net zitten lakken met 2 vriendinnen, eentje deed haar eerste konad en het was echt meteen superstrak
ik plaats zo wel ff een foto!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:36 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]toffff, wat had ze voor printje gedaan?
Ik kan trouwens NIET overweg met die french manicure plate.. niet die figuurtjes maar die 'echte' fm plate. Alles schots en scheef
Gaar beest.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:43 schreef Dunkie het volgende:
@ Ijsdraakje: Ja die blauwe! (hij vond het trouwens wel errug lekker)
Mmm... Koopfix....quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ziet er geswellie uit SQ!!
Ik heb trouwens ook nog Sin City op Blu-ray gekocht
Ik had gewoon ff een koopfix nodig
Da's toch niet hetzelfde gevoel vind ik. Ik wil tasjes uitpakken enzo als ik thuiskomquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Leuk SQ!
[..]
Mmm... Koopfix....
*Morgen online losgaat*
welke?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een paar van die nieuwe Misa lakjes, die dekken gewoon in 1 laag
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
welke?je nagellakdate ziet er indd gezellig uit
Ik baal van mezelf, volgende week zaterdag hebben mn vriendinnetje en ik gezellig vrijgenomen en gaan we los met shoppen op Glamour Day. Heeel veel winkels met 20% korting. Maar nu zag ik net ein-de-lijk het colbert wat ik al zo lang zoek, en die was maar 30 euro, dus die heb ik gekochtToen zag ik een superleuk groen overhemd jurkje en hoppa ook gekocht. En toen zag ik soort van Uggs, die ik erg geschikt vind als pantoffels, dus ja ook gekocht. En die schoenen waren er in het beige en in het zwart, dus heb ik ook nog eens 2 paar gekocht
En dat allemaal in mn theepauze op werk (15 minuten)
Daaag geld voor onze shopdag
Die Spark My Interest. SQ heeft roze gekocht. Drie rozesquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
welke?je nagellakdate ziet er indd gezellig uit
Ik baal van mezelf, volgende week zaterdag hebben mn vriendinnetje en ik gezellig vrijgenomen en gaan we los met shoppen op Glamour Day. Heeel veel winkels met 20% korting. Maar nu zag ik net ein-de-lijk het colbert wat ik al zo lang zoek, en die was maar 30 euro, dus die heb ik gekochtToen zag ik een superleuk groen overhemd jurkje en hoppa ook gekocht. En toen zag ik soort van Uggs, die ik erg geschikt vind als pantoffels, dus ja ook gekocht. En die schoenen waren er in het beige en in het zwart, dus heb ik ook nog eens 2 paar gekocht
En dat allemaal in mn theepauze op werk (15 minuten)
Daaag geld voor onze shopdag
Whut? Jij en roze?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die Spark My Interest. SQ heeft roze gekocht. Drie rozes
En lol@shopfaal
Het is inderdaad minder leuk, maar het wachten op pakjes en pakjes uitpakken is ook tof.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Da's toch niet hetzelfde gevoel vind ik. Ik wil tasjes uitpakken enzo als ik thuiskom
En ook al zei de schoenmaker dat ik mijn laarzen niet kon verven met leerverf omdat dat er niet in zou trekken heb ik het toch gedaan. het trekt er wel degelijk in, maar droogt mat op. Alhoewel ik dat best mooi vind denk ik niet dat het waterproof zal zijn. Dus toch maar ff poesten zo dadelijk...
Ja.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:32 schreef -moppie- het volgende:
ik ben op Ebay aan het zoeken naar Konad en China Glaze....![]()
is het bij jullie ook zo begonnen?
Was gezellig SQ
Wel hardroze, geen lief rozequote:Op zaterdag 25 september 2010 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whut? Jij en roze?
[..]
Het is inderdaad minder leuk, maar het wachten op pakjes en pakjes uitpakken is ook tof.
[..]
Ja.
Als het goed is nu een jaar geleden trouwens. *Gaat even eerste nagelpost terugzoeken*
Bwehehehehe.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
Oh My GOD!! Een fucking slechte Nirvana coverband op That's Live op 3FM![]()
De gewone zang trekt ie nog wel, maar niemand kon schreeuwen zoals Kurt
Jamaar Eric vond ze goed...Eric...wat doe je??quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwehehehehe.
Sowieso zijn coverbands vaak eng.
Ik heb ook de abonnee goldcard, gratis kado's dus wanneer je wat koopt. Dus ik ga wat miskopen op marktplaats zetten hehequote:Op zaterdag 25 september 2010 18:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb die Big issue van de Glamour ook, maar ook ff geen centjes om los te gaan volgende week
zey is closed on saturdayz! zal morgen wel gebeurenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:13 schreef Debsterr het volgende:
Oh en Burlesque is nog niet geshipt. Eikels.
Ohhh vandaar dat ik nog geen invoice heb gehad... explains a lotquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zey is closed on saturdayz! zal morgen wel gebeuren
hoogstens dat het sneller isquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
Wellicht een vraag die al meermaals is gesteld: Wanneer je bij td besteld; hoor ik de meesten hier over paypall praten; maar ik kan toch ook gewoon met visa betalen, toch? Of scheelt dat qua verzendtijd ?
Paypal biedt ook heel goede kopersbescherming, waardoor het makkelijker is je geld terug te krijgen als je product niet verzonden is of als je opgelicht wordt. Daarom kies ik voor paypal in plaats van cc.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoogstens dat het sneller isIk betaal ook altijd met cc, maar de meeste dames hebben die niet
oke! wanneer?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:38 schreef amaranta het volgende:
moppie, we gaan binnenkort wel samen naar de chinaglaze winkel.
Gheghe en konad heb ik al een tijdje op mn verlanglijst staan. Maar ik moet eerst nog centjes hebben en dat heb ik niet.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je hebt het met voorbedachte rade gedaan he....
Invite mequote:Op zaterdag 25 september 2010 23:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wanneer gaan we weer daten dan?
Die mani op je blog geweldigquote:Op zondag 26 september 2010 10:26 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je probeert ons toch niet jaloers te maken heHeerlijk hoor! Geniet ervan!
Hoe gaat het met de pup en je vriendin?quote:Op zondag 26 september 2010 10:45 schreef Lindytje het volgende:
Morning! Drukke dag vandaag! (moet een hoop schoolwerk maken...)
Ja, die ken ik. Vind het duurquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
zomg dames kenden jullie deze webshop al?
http://www.thebeautybakery.nl/index.php
i haz ordered
lush is net zo duur volgens mij.quote:Op zondag 26 september 2010 11:27 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Vind het duur
Doe maar luxequote:Op zondag 26 september 2010 12:05 schreef Loqi het volgende:
hmm, om 12 uur ontbijten met sushi, nom!
Zusje was jarig gister, en mijn moeder weet TOTAAL niet wat genoeg eten is.. alleen teveelquote:
Hoe is het met je nagels?quote:Op zondag 26 september 2010 11:49 schreef Mirjam het volgende:
mogge!
ben al vanaf 9 uur wakker hoor
en verveel me dood, straks maar eens een stukje lopen buiten, lekker gezond
Vriendin is nog op de paaz, heb haar gisteren niet echt veel gesproken. Even maar, ze heeft voornamelijk op bed gelegen en geslapen... nog niet veel beter dus.quote:Op zondag 26 september 2010 10:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de pup en je vriendin?
Heerlijk!quote:Op zondag 26 september 2010 12:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
Zusje was jarig gister, en mijn moeder weet TOTAAL niet wat genoeg eten is.. alleen teveel
Ik zie hoe het fout gaatquote:Op zondag 26 september 2010 12:29 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Ook even een spreadsheet gemaakt voor m'n nagellakjes (tenslotte is het nu nog erg makkelijk bij te houden). Als ik de base-/topcoats en konad nagellak niet meereken, heb ik er 54. Valt hartstikke goed mee, toch? Dus dan kan ik mákkelijk nog wat bij bestellen *haalt haar cc alvast boven*
Iets te veel op eigen terrein denk ikquote:Op zondag 26 september 2010 12:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vriendin is nog op de paaz, heb haar gisteren niet echt veel gesproken. Even maar, ze heeft voornamelijk op bed gelegen en geslapen... nog niet veel beter dus.
Pup is hier tot gisterenmiddag geweest en is nu naar haar ouders toe. Dat is wel fijn, want Sien en pup was geen goede match... buiten vinden ze elkaar heel leuk (hadden ook al een paar keer eerder samen buiten gespeeld), maar zodra Basje hier binnen is, moet Sien er niks meer van hebben
Lief dat je er naar vraagt
Ik vroeg het me ook al af hoe het met 'r zou gaan. Je bent echt een goede vriendin Lin, om zulke dingen te doen voor d'r. Mag ze blij mee zijn.quote:Op zondag 26 september 2010 13:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Iets te veel op eigen terrein denk ik.
Hopelijk gaat het snel beter met haar
't Was gezellg gister.quote:
Ja, dat denk ik ook, beetje teveel in Sien d'r eiquote:Op zondag 26 september 2010 13:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Iets te veel op eigen terrein denk ik.
Hopelijk gaat het snel beter met haar
Dat is liefquote:Op zondag 26 september 2010 13:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af hoe het met 'r zou gaan. Je bent echt een goede vriendin Lin, om zulke dingen te doen voor d'r. Mag ze blij mee zijn.
En idd hopen dat het snel wat beter zal gaan.
Dat is vreemd... iets teveel geoefend (op je eigen nagels) voor opleiding misschien? Ik zou het anders ook niet weten...quote:Op zondag 26 september 2010 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb iets geks mijn nagels doen pijnal zeker een week. Heb maar 1x verharder gebruikt maar niet die van Herome. Ik snap er niets van
Ben jij een belg?quote:Op zondag 26 september 2010 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
Woot ! Ben alle decoraties in de woonkamer aan het veranderen. Weet nu al dat vriendje zal zeuren als ie terug komt van voetballen; maar meestal na een dag vindt hij het toch wel leuk
Hond vindt het allemaal prima. Zit vanaf de zetel mij voortdurend aan te kijken van 'what the.. ben je nou weer aan het doen vrouwke?'
*gaat vlug weer verder* Lang geleden dat ik me nog zo 'fit' heb gevoeld.
O ja, sterkte aan de veel-drinkers en laatuitgaanders
En succes Lindy met het schoolwerk!![]()
Subtiel.quote:
Ja, maar die maken het zelf..quote:Op zondag 26 september 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lush is net zo duur volgens mij.
Massini/Studio M Slamming Red! Ik had bonder gebruiktquote:Op zondag 26 september 2010 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Welke lak is daar verantwoordelijk voor?
Mijn vriend is ook Belg. Ik mag datquote:Op zondag 26 september 2010 15:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Subtiel.![]()
Mwehe, heb net vriendin der teennagels OPI's What's the Cattitude gelakt en op der handen China Glaze's Pom Pom gelakt. Vond ze helemaal geweldig
Zo zijn de mijne rozequote:Op zondag 26 september 2010 15:45 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja, maar die maken het zelf..
Mijn nagels zijn ROOD gestained
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/2s56p2
horror, ik zit maar te starenquote:Op zondag 26 september 2010 15:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zo zijn de mijne rozeerg fijn nu ik even geen lak draag
Ik wil proberen of mijn nagels zonder nagellak minder zeer doenquote:Op zondag 26 september 2010 16:07 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
horror, ik zit maar te staren
ik heb nu zombienagellak op! moodie in daring/innocent.
Weet ik schattiequote:Op zondag 26 september 2010 15:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook Belg. Ik mag dat
dit zal ook wel ergens gemaakt worden gok ikquote:Op zondag 26 september 2010 15:45 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja, maar die maken het zelf..
Mijn nagels zijn ROOD gestained
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/2s56p2
Gaaaaaaaaaave foto's Mir!quote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef Mirjam het volgende:
hoi, kijk eenshttp://frontpage.fok.nl/s(...)tasy-fair-arcen.html
Zitten een paar hele mooie tussen!quote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef Mirjam het volgende:
Ik hou van dieren met dingen op hun hoofdquote:Op zondag 26 september 2010 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van die moest ik nou echt huilen
Niet van de foto's zelf tho, die zijn erg mooi!
quote:Op zondag 26 september 2010 17:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hou van dieren met dingen op hun hoofd.
sta jij er ook op?quote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef Mirjam het volgende:
Ohmy ik lachte hardopquote:Op zondag 26 september 2010 17:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moet dan AL-TIJD lachen. Zoals hierbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwhahaha!! Vooruit, om de eerste moest ik ook lachen!quote:Op zondag 26 september 2010 17:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef Mirjam het volgende:
Ik draag ook een suede vandaagquote:Op zondag 26 september 2010 17:23 schreef Debsterr het volgende:
Aragon suede + TC =!!! Maar zonder TC vind ik 'm niet zo
.
Wat ga je bestellen???quote:Op zondag 26 september 2010 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Pompidom, na het eten fijn lakkies bestellen
Toffe foto's Mir! Al verklaar ik die gebodypainte grietjes voor gek, da's toch koud.
hihihiquote:Op zondag 26 september 2010 17:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 september 2010 17:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe chips had kunnen denken dat ik mijn roots niet kon blijven verbergenquote:
Een stel Illamasqualakjes, ik wil Baptiste, Scarab, Viridian en een backup van Phallic (Dus waarschijnlijk doe ik de set met Boosh erbij, is ongeveer even duur als die andere drie losquote:
Oh ik ben ZO blij dat ik ze allemaal heb besteldquote:Op zondag 26 september 2010 18:23 schreef mirannie het volgende:
Zocht er iemand nog close ups van de Burlesques??
http://www.makeupalley.com/m_115581182
Oeh, ga even op de site kijken, expres nooit gedaan omdat ik bang ben dat ik faal, maar nu toch beniewd naar de prijzen.quote:Op zondag 26 september 2010 18:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een stel Illamasqualakjes, ik wil Baptiste, Scarab, Viridian en een backup van Phallic (Dus waarschijnlijk doe ik de set met Boosh erbij, is ongeveer even duur als die andere drie los)
Ze zijn prijzig, maar ik vind ze o zo mooi(En als ze allemaal net zo lang dragen als Phallic zijn ze hun geld zeker waard
)
13 GBP per lakje helaasch, maar als ik kijk naar m'n Phallic (waar ik eerst een maand of 4 op heb zitten kwijlen), zijn ze het waard. Ruim een week perfect blijven zitten isquote:Op zondag 26 september 2010 18:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oeh, ga even op de site kijken, expres nooit gedaan omdat ik bang ben dat ik faal, maar nu toch beniewd naar de prijzen.
Baptiste is die hele mooie donkerpaarse toch? Ik wil Boo graag hebben
'zetel' verraadde jequote:Op zondag 26 september 2010 18:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whehe chips had kunnen denken dat ik mijn roots niet kon blijven verbergenJa ik ben Belg
Woon sinds 2 jaar in Nederland (ben 7 jaar samen met mijn NL vriend)
En m'n vriend pest me ook nog steeds met mijn typische Belgische woordjes die ik tussendoor gebruik (of heel vaak gebruik als ik genoeg gedronken heb)
Ja, Baptiste is ook echtquote:Op zondag 26 september 2010 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
13 GBP per lakje helaasch, maar als ik kijk naar m'n Phallic (waar ik eerst een maand of 4 op heb zitten kwijlen), zijn ze het waard. Ruim een week perfect blijven zitten is
En Baptiste is die donkerpaarse ja
Schuif zeggen we hier ook wel eens hoorquote:Op zondag 26 september 2010 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
'zetel' verraadde je
Mijn vriend praat ook nog half bels hoor. Schuif ipv la, zegt nog altijd u, uwen etc. En hij woont toch al bijna 21 jaar in NLIk vind het schattig
Ik dacht het ook meteen bij "zetel"quote:Op zondag 26 september 2010 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
'zetel' verraadde je
Mijn vriend praat ook nog half bels hoor. Schuif ipv la, zegt nog altijd u, uwen etc. En hij woont toch al bijna 21 jaar in NLIk vind het schattig
Ik PM het je zodra ik weet welke koers m'n CC gebruikt heeft, totaal komt neer op 15GBP. (En dan verzending binnen NL uiteraard)quote:
Dat klinkt tofquote:Op zondag 26 september 2010 19:47 schreef Puckzzz het volgende:
WHAHAHAHAHA!! Een happy hardcore versie van Lady Gaga op de radio!! BRILJANT!!
Turnhoutquote:Op zondag 26 september 2010 19:09 schreef PriemGirl het volgende:
Whaha ik had het moeten weten.
Zo heb ik nog meer typische woordjes die ik maar niet 'kwijt' raak: Bakske (afstandsbediening), Contacteren (naja dat is wel duidelijk; maar mijn baas vindt deze erg leuk lol.. Hij gebruikt em nu zelf ookwanneer ie met onze Belgische klanten aan de telefoon zit)
Trouwens: Schuif in mijn dialect, is eigenlijk schof (Je vriend komt van net over de grens, of?)
Oh lekker. Ik wil ook een badquote:Op zondag 26 september 2010 19:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben nog best productief geweest op zoeen brakke zondag. Ben in bad geweest, lekker peel-off maskertje gedaan fijn als die zooi in je haar komten al mijn make up opgeruimd en oude zooi weggeflikkerd.
Wat wil je weten?quote:Op zondag 26 september 2010 19:16 schreef Diconnected het volgende:
Serieus, ik ben echt een kneus in het ov in Amsterdam.
Bad is nicequote:Op zondag 26 september 2010 19:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben nog best productief geweest op zoeen brakke zondag. Ben in bad geweest, lekker peel-off maskertje gedaan fijn als die zooi in je haar komten al mijn make up opgeruimd en oude zooi weggeflikkerd.
quote:Op zondag 26 september 2010 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Turnhout
@Bubs: schuif in het nederlands? ik had het nog nooit gehoord, maarja ik kom dan ook van boven de riolen
Neuh heb het al uigevogeld ism google streetview en mapsquote:
Ga je museumtour doen?quote:Op zondag 26 september 2010 20:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Neuh heb het al uigevogeld ism google streetview en mapsmoet van Sharanas huis naar Museumplein maar had geen idee hoe en wat en waar zegmaar. Maar tram 12 it is
Misschien kun je een mailtje sturen naar diegene die op dat moment aan het presenteren was?quote:Op zondag 26 september 2010 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aan die opname kan komen van die happy hardcore versie van Lady Gaga die ze net op de radio lieten horen? Het zal toch wel opgenomen zijn? Op de site van 3fm staat niets iig...
Welk nummer was het?quote:Op zondag 26 september 2010 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aan die opname kan komen van die happy hardcore versie van Lady Gaga die ze net op de radio lieten horen? Het zal toch wel opgenomen zijn? Op de site van 3fm staat niets iig...
niets om je voor te schamen, ik kreeg al een benauwd gevoel bij alleen de gedachte aan Amsterdams OVquote:Op zondag 26 september 2010 20:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Neuh heb het al uigevogeld ism google streetview en mapsmoet van Sharanas huis naar Museumplein maar had geen idee hoe en wat en waar zegmaar. Maar tram 12 it is
Bad Romance.quote:
onderaan, wel je huidige wachhtwoord invullen hequote:Op zondag 26 september 2010 20:50 schreef PriemGirl het volgende:
Grrr iets is er niet helemaal goed aan mijn profiel (of ik ben een complete noob en doe iets verkeerd). Ik kan mijn mailadres niet veranderen (Heb mijn wachtwoord moeten retrieven door een beheerder te mailen.. mn mailadres is nog mijn schoolmailadres die al 4 jaar niet meer in gebruik is); ik kan ook mijn wachtwoord niet wijzigen - geeft ie dus ook een error. En daarbij kan ik dus niks toevoegen aan mijn onderschrift.
Hij blijft aangeven dat het wachtwoord niet klopt met mijn gebruikersnaam. Me no get it *zucht*
Stom stom stomquote:Op zondag 26 september 2010 21:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
onderaan, wel je huidige wachhtwoord invullen he
Zou idd wat Catrice doen, klassieke kleuren?quote:Op zondag 26 september 2010 21:42 schreef Diconnected het volgende:
Ladies ik wil als verjaardagskado voor een vriendinnetje een nagellak pakketje maken. Iemand leuke ideetjes welke lakjes ik evt. kan halen? Zat te denken aan wat Catrice, ze wou een glasvijl dus ze krijgt die ook dan, handlotion dan en nog wat andere lakjes evt. Budget is max 15 euro.
Oh, wat een leuk idee!quote:Op zondag 26 september 2010 21:22 schreef Crientj het volgende:
http://polishorperish.blo(...)8Polish+or+Perish%29
Iemand een grabbag vol met nagellak? xD
Ben jaloers! Ze zijn nu ook al uitverkocht anders had ik het ook gedaanquote:Op zondag 26 september 2010 21:57 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat zeker, ik heb er eentje besteldDus ben benieuwd. ;o
Ik had gemaild maat het is $24 extra voor verzending..quote:Op zondag 26 september 2010 23:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ben jaloers! Ze zijn nu ook al uitverkocht anders had ik het ook gedaan
Echt waar?quote:Op zondag 26 september 2010 23:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had gemaild maat het is $24 extra voor verzending..
binnen de VS denk ikquote:Op zondag 26 september 2010 23:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt waar?ik dacht dat er stond $4.95
Dat zal ja, hoef ik ook niet te balenquote:
Ja, voor "ons" is het die $15 + $24.. dus ik zei: dan laat maar!quote:Op zondag 26 september 2010 23:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt waar?ik dacht dat er stond $4.95
View Print 272172 9/24/2010 $65.16 In Processquote:Op maandag 27 september 2010 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn ze al verstuurd deb?Oh, en er hangt zo net een witte haar, recht voor mijn ogen, over gezellige maandagochtenden gesproken
En ik heb gewoon al betaaldquote:
Dankjequote:
Euh? Ik kreeg een mailtje dat het in totaal 24$ zou zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 08:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, voor "ons" is het die $15 + $24.. dus ik zei: dan laat maar!
En goeiemorgen.
iets meer dan 200 euroquote:Op maandag 27 september 2010 09:02 schreef Killditzie het volgende:
Zo 50 euro dat is niet niets ö
Hoeveel komt het dan op in totaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 27 september 2010 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
200 euro voor die dingen?
ZOMG daar koop ik twee paar mooie laarzen van
Vind je nog steeds lievv hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
200 euro voor die dingen?
ZOMG daar koop ik twee paar mooie laarzen van
ben je weer wakker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 09:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
ik heb trouwens ook soms van die stomme witte haren er tussen zitten! ik ben verdorie pas 25 en die onzin begint nu al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |