Ik ken het probleemquote:
Ik stiekem ook.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
*vindt de voice of holland eigenlijk nog wel grappig 8)
Ik kijk het ook hoor!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik stiekem ook.
En ik ga zondag pas falen.
Elk lakje is werk geschikt !!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:26 schreef Debsterr het volgende:
Ds Diamond vind ik wel sjiek! En werk geschikt!
Die is op vakantiequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Joyssa heb jij de China Glaze Awakening lakjes al binnen?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 04:02 schreef Lindytje het volgende:I needz sleep.....
![]()
![]()
(moest vannacht om half 3 nog een pup op gaan halen bij mijn BFF thuis, want ze moest naar de paaz..gaat heul niet goed met d'r, keizielig. En toen hadden we ineens een logeerpup, jottem!)
Zo, oogjes dicht, en slapen maar... tot morgen (straks) allemaal!!
cooooolquote:Op zaterdag 25 september 2010 06:17 schreef Ainnir het volgende:
Mijn eerste iPhone app is af!![]()
[ afbeelding ]
(meer info op mijn blog)
Ja daar zat ik vorige week al op te kwijlenquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deze vind jij vast leuk! Ik wel althans.![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja daar zat ik vorige week al op te kwijlen.
MAAR de gouden tanden hoeven niet zo.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook.Oh op dat soort mannen val ik zo.
En die stem.
Daar kan ik bij hem wel mee leven.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
MAAR de gouden tanden hoeven niet zo.
Die zijn wat minder ja, maar voor de restquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
MAAR de gouden tanden hoeven niet zo.
Een spuitbus verf bij de Hema/bouwmarktquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die zijn wat minder ja, maar voor de restbeschuitje erbij...
![]()
Ik heb vanavond een feestje en guess what? Hij (de jarige) heeft aan mijn vriend gevraagd of die door wou geven dat ik geen hakken aan mocht trekken. Ik zo van Whut?
Ja hij heeft net heel duur nieuw kunstgras laten leggen en wil niet dat we daar met naaldhakken op lopen. Ik weer zo van![]()
Dus nu moet ik even op zoek naar een soort verf waarmee ik mijn bruine laarzen zwart kan maken. Leerverf zou je zeggen, maar ze zijn niet van echt leer....suggesties iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nerds...gotta love 'emquote:Op zaterdag 25 september 2010 06:17 schreef Ainnir het volgende:
Mijn eerste iPhone app is af!![]()
[ afbeelding ]
(meer info op mijn blog)
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:02 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik zit mijn mandje te vullen bij TDDon't do it öSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of heb je nu toch besteld?![]()
Ik wist trouwens niet dat die OPI $5.24 was, ik dacht $6.95 :/
Dan had ik beter niet dat setje kunnen nemen, want daar zit die free goodie bij, en dat neemt weer plek in. Gofferdorie!
Alleen DSjes zijn 6,95quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:10 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Don't do it ö
Dan had ik beter niet dat setje kunnen nemen, want daar zit die free goodie bij, en dat neemt weer plek in. Gofferdorie!
Neequote:Op zaterdag 25 september 2010 11:10 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Don't do it ö
Ja daar kom ik net dus ook achter, damnit, dan had ik beter mijn mandje anders kunnen vullenquote:
Dan mail je ze of het veranderd kan worden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:30 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Ja daar kom ik net dus ook achter, damnit, dan had ik beter mijn mandje anders kunnen vullen![]()
Vind die oranje uit duo#1 namelijk niet geweldig, maar was wel nieuwsgierig dus dacht dan neem ik zo'n duo(omdat ik dacht dat ik dan goedkoper uit zou zijn)... maar ik wil ook Show it & Glow it, en die heb ik nu niet in mijn mandje zitten
Kusje erop! En 2/3 weken vanaf nu gaat het echt beterquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:57 schreef Mirjam het volgende:
auw, mijn nagels doen echt zeeheer![]()
er zitten ook rode plekken op, daar waar ik net iets te hard door heb gevijld, en de nagels dus héél dun zijn
net maar helemaal gekortwiekt en wat verharder erop, blijft auw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |