iddquote:
PAquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:19 schreef Timo20 het volgende:
De tering, de happy hardcore die je tegenkomt op youtube!! ongeloofelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eigenlijk wel ja....zo blijft de avond een feestje. nu giel nog ff wegbonjouren en daar gerard neertyfen en geheid dat ik niet voor 4en naar bed gaquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:23 schreef themauster het volgende:
niet negatief over Rudy maar ik vind dit 100x beter passen op de vrijdagavond dan zijn programma
op dit soort avonden altijdquote:
Helemaal mee eens. Laat rudy maar lekker een nachtprogramma gaan doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:23 schreef themauster het volgende:
niet negatief over Rudy maar ik vind dit 100x beter passen op de vrijdagavond dan zijn programma
Ja toffe gast indd in 2007 een hele tijd mee staan praten in de SR telefooncentralequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja....zo blijft de avond een feestje. nu giel nog ff wegbonjouren en daar gerard neertyfen en geheid dat ik niet voor 4en naar bed ga
maar Rudy vind ik op een doordeweekse avond fijn en volgens mij is dat ook echt een sympathieke gast
gewoon je radio mee naar bed nemenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik wil naar bed gaan, maar ik wil ook Stenders horen. Wat moet ik doen?
Ik zit nu in bedquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
in bed gaan liggen met de radio aan.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
een avondprogramma graag.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Laat rudy maar lekker een nachtprogramma gaan doen
zat ie toen ook al bij 3FM? heb hem echt pas laat ontdekt helaasquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Laat rudy maar lekker een nachtprogramma gaan doen
Jupquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze hebben het vriendelijk gehouden door officieel 'hobo's'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |