Ik hoop ook wat obscure hitjes die hij destijds ook draaide op Kink FMquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
lekkere plaat blijft dit toch. ben benieuws waar Rob ons mee gaat verrassen de komende 3uurtjes.
idd, ELF kennen we alquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik hoop ook wat obscure hitjes die hij destijds ook draaide op Kink FM
Nog 50 minuten!quote:
everybody sing that song doodah doodahquote:
nog 50 minuten en dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog 50 minuten!
Kan trouwens wel merken dat de wind uit het Noorden komt. 't is een stuk kouder geworden.
Kijk, dat is nog eens goede muziek. DJ Paul is echt een held. Rainbow in the skyquote:
Ik ook zometeen. Nu Pete Tong en dalijk de uitzending van Annie Mac van vanavond terug luisterenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:12 schreef Mdrop het volgende:
Stenders = overschakelen op BBC Radio 1
haha, heb toch geen kaartjes ofzoquote:
pete is ook altijd wel goed te doen , 'in new music we trust'quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:13 schreef Timo20 het volgende:
Ik ook zometeen. Nu Pete Tong en dalijk de uitzending van Annie Mac van vanavond terug luisteren
Had je nog wel zin gehad om te gaan als je nu wel een kaartje zou hebben? Heb zelf wel zin, maar vrees wel dat ik na een half uur moe zou zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, heb toch geen kaartjes ofzoRob mag me troosten
Ja daar is onze Zappie grote fan van he David Hasselhoffquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
FeyenoordAlthans, Excelsior
![]()
Trouwens, ik krijg nu die auto in mijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |