En zijn staf wil je ook niet even vasthouden zeker?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolang ik dan maar niet bij hem op schoot moet gaan zitten
quote:
Ik weet niet beter dan 3 maanden van te voren in het drievoudquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en in geschrifte.. in tweevoud
Jij hebt geen agenda? Of telefoon?quote:
Och jeetjuh wat ontzettend VOUT!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
En zijn staf wil je ook niet even vasthouden zeker?.
Wij deden het met de kerstborrel op werk vorig jaar... en ik had met een collega de cadeaus gekocht... toch leuk hoe iedereen voor dat doosje met glitters ging omdat ik deed alsof ik dat pakje steeds wilde hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb het al eens eerder gedaan, zo'n Sinterklaasspel. Echt supercool als je van die vage cadeau's hebt enzo. En er zitten dan altijd wel wat leuke bij die iedereen dan wil hebben
Tuuk kom ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik vraag wel of je op de geplande datum kuntWant ik zou het leuk vinden als je komt
Bij een oom en tante van me doen ze ook zoiets en meestal halen ze iets wat ze zelf willen hebben of zoquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb het al eens eerder gedaan, zo'n Sinterklaasspel. Echt supercool als je van die vage cadeau's hebt enzo. En er zitten dan altijd wel wat leuke bij die iedereen dan wil hebben
Vrijdagavond he, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Och jeetjuh wat ontzettend VOUT!
Ja, dat soort dingen zijn een groot succesquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb nog geen VART gezien?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrijdagavond he, dan krijg je dat.
Het liefst ietsjes eerder, zeg de week ervoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef OA het volgende:
Ik zal even nadenken. Wanneer moet er uitsluitsel zijn? 26-11?
PEPERNOTE PEPERNOTEPEPERNOTEquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het liefst ietsjes eerder, zeg de week ervoorIvm boodschappen enzo
Geen wattes?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuuk kom ik![]()
voor we moet ik alemaal gedichten schrijven?
O, ik ben makkelijk hoor. Ik hou niet van snoepgoed, pepernoten en kruidnoten en ik drink koffie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het liefst ietsjes eerder, zeg de week ervoorIvm boodschappen enzo
VrijdagAvond RelTopicquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef OA het volgende:
[..]
O, ik ben makkelijk hoor. Ik hou niet van snoepgoed, pepernoten en kruidnoten en ik drink koffie.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij deden het met de kerstborrel op werk vorig jaar... en ik had met een collega de cadeaus gekocht... toch leuk hoe iedereen voor dat doosje met glitters ging omdat ik deed alsof ik dat pakje steeds wilde hebben.
Oh. Dat is dan weer een beetje jammer. XD Ik had vorige keer een pakje condooms gekocht.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij een oom en tante van me doen ze ook zoiets en meestal halen ze iets wat ze zelf willen hebben of zo
Oehquote:
Doet me denken aan de Twingo reclamequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]LOL!
[..]
Oh. Dat is dan weer een beetje jammer. XD Ik had vorige keer een pakje condooms gekocht.
Waarom denk ik nu aan iemand die chili con carne op heeft?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |