Ik was in Ierland en heb alles gedaan om em te kunnen zien, maar hij verstopte zichquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:17 schreef OA het volgende:
Marijke, heb je die puffins wel eens gezien in het echt?
En zo lekker veel bubbels!quote:
Same here, maar dan in Noorwegen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was in Ierland en heb alles gedaan om em te kunnen zien, maar hij verstopte zichDus nee
Oh ben JIJ dat?quote:
Jij houdt ook van Puffins?quote:
Ik ben heel benieuwd hoe die 8 vissen in die bek komen. Ik heb eens een lijntje met 8 haltes-op-verzoek in één keer opgerold, zonder dat er echt ergens gestopt werd, maar dat zijn toch uitzonderingen hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:17 schreef OA het volgende:
Marijke, heb je die puffins wel eens gezien in het echt?
Waar ben je naartoe verhuisd dan?quote:
Zat beneden, nu weer bovenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Waar ben je naartoe verhuisd dan?Van beneden naar boven? Of andersom? XD
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh ben JIJ dat?
en toen had ik het bubbelbad vrij snel voor me alleen
ik ga niet happenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
Het is een complot. Er bestaan heul geen puffins
Skills, they've got themquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe die 8 vissen in die bek komen. Ik heb eens een lijntje met 8 haltes-op-verzoek in één keer opgerold, zonder dat er echt ergens gestopt werd, maar dat zijn toch uitzonderingen hoor
Nee nee nee nee, want discoverychannel had een filmpje over ik geloof IJsland dat ze daar opgevangen worden door kindjes op hun slaapkamersquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
Het is een complot. Er bestaan heul geen puffins
En dat is?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik zit weer op mijn normale plek....
Ja, we waren op de Lofoten en het was de tijd dat die beestjes daar waren. We hebben er precies 2 langs zien scheren vanuit de auto. Tijdens een boottochtje, waar we heel erg zeeziek zijn geworden, zouden we ze 100% zeker zien... We hebben van alles gezien, walvissen, zeehonden en roofvogels, maar geen puffins.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij houdt ook van Puffins?
Oja, oja, ojaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee nee, want discoverychannel had een filmpje over ik geloof IJsland dat ze daar opgevangen worden door kindjes op hun slaapkamersIk wil dat OOK
![]()
Ik wil kleiduivenschieten weleens proberenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Skills, they've got them
Catching fish, you're doing it right
Lijkt me ook wel eens leuk om te doen maar denk dat ik het toch liever bij Paintballen houquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil kleiduivenschieten weleens proberenvolgens mij ben ik daar best goed in
De bezemkast?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |