Ik snap er nog steeds niks van. Een paint zou wel helpen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:59 schreef FUFR het volgende:
echt nog effe en er komt een allesverklarende paint..
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:01 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds niks van. Een paint zou wel helpen.
Jep. Alleen is het dan steeds met dezelfde mensen. Een soort afvalrace.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:11 schreef amaranta het volgende:
my name is... is dat een soort van soundmixshow?
Oh oke. Ik zag net de reclame en vroeg het me af.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Jep. Alleen is het dan steeds met dezelfde mensen. Een soort afvalrace.
Mensen proberen een artiest zo goed mogelijk na te doen. Ik denk dat je het wel met Idols kan vergelijken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh oke. Ik zag net de reclame en vroeg het me af.
jammer dat steeds met dezelfde mensen is, of juist leuk?
Dus het is een soort idols, maar dan kruip je in de in huid van de artiest?
Altijd en nog steedsquote:
Dat geloof ik graag, vond het altijd wel een gezellige kroeg om heen te gaan. Vooral omdat ze daar Grolsch beugels haddenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:50 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi, ben ik weer. Est war toll in de o'Sheas!
Hoiquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:43 schreef FrauFUFR het volgende:
ik haat mensen die op zaterdagochtend willen verhuizen en daarbij mijn aanwezigheid prefereren
hardvochtige haat is alles wat ik voel nu
Jij geeft zelf toe, dus wees boos op jezelfquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:43 schreef FrauFUFR het volgende:
ik haat mensen die op zaterdagochtend willen verhuizen en daarbij mijn aanwezigheid prefereren
hardvochtige haat is alles wat ik voel nu
dat is wat vrienden voor elkander doen juup, maar dan mag ik ze nog wel haten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij geeft zelf toe, dus wees boos op jezelf
Dat is normaal bij liefde en haat, en idd voor vrienden zou ik het ook doen al was het mijn enige "vrije" tijd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:56 schreef FrauFUFR het volgende:
[..]
dat is wat vrienden voor elkander doen juup, maar dan mag ik ze nog wel haten.
haat en liefde ligt net zo dicht bij elkaar als plas en poep
een koekje ken je krijge!quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:32 schreef amaranta het volgende:
Lekker SQ als je scones maakt. Vind ik een goed plan!
Ik vind m echt leuk, en er speelde een leuk bandjequote:Op zaterdag 25 september 2010 08:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, vond het altijd wel een gezellige kroeg om heen te gaan. Vooral omdat ze daar Grolsch beugels hadden
gewoon een nespresso. Maar die zijn welquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij hebt ook een eppo koffiemachien hoorde ik.
Wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:12 schreef febster het volgende:
Ik moet tot half 12 werken, maar ik willl niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |