Ik snap er nog steeds niks van. Een paint zou wel helpen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:59 schreef FUFR het volgende:
echt nog effe en er komt een allesverklarende paint..
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:01 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds niks van. Een paint zou wel helpen.
Jep. Alleen is het dan steeds met dezelfde mensen. Een soort afvalrace.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:11 schreef amaranta het volgende:
my name is... is dat een soort van soundmixshow?
Oh oke. Ik zag net de reclame en vroeg het me af.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Jep. Alleen is het dan steeds met dezelfde mensen. Een soort afvalrace.
Mensen proberen een artiest zo goed mogelijk na te doen. Ik denk dat je het wel met Idols kan vergelijken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh oke. Ik zag net de reclame en vroeg het me af.
jammer dat steeds met dezelfde mensen is, of juist leuk?
Dus het is een soort idols, maar dan kruip je in de in huid van de artiest?
Altijd en nog steedsquote:
Dat geloof ik graag, vond het altijd wel een gezellige kroeg om heen te gaan. Vooral omdat ze daar Grolsch beugels haddenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:50 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi, ben ik weer. Est war toll in de o'Sheas!
Hoiquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:43 schreef FrauFUFR het volgende:
ik haat mensen die op zaterdagochtend willen verhuizen en daarbij mijn aanwezigheid prefereren
hardvochtige haat is alles wat ik voel nu
Jij geeft zelf toe, dus wees boos op jezelfquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:43 schreef FrauFUFR het volgende:
ik haat mensen die op zaterdagochtend willen verhuizen en daarbij mijn aanwezigheid prefereren
hardvochtige haat is alles wat ik voel nu
dat is wat vrienden voor elkander doen juup, maar dan mag ik ze nog wel haten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij geeft zelf toe, dus wees boos op jezelf
Dat is normaal bij liefde en haat, en idd voor vrienden zou ik het ook doen al was het mijn enige "vrije" tijd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:56 schreef FrauFUFR het volgende:
[..]
dat is wat vrienden voor elkander doen juup, maar dan mag ik ze nog wel haten.
haat en liefde ligt net zo dicht bij elkaar als plas en poep
een koekje ken je krijge!quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:32 schreef amaranta het volgende:
Lekker SQ als je scones maakt. Vind ik een goed plan!
Ik vind m echt leuk, en er speelde een leuk bandjequote:Op zaterdag 25 september 2010 08:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, vond het altijd wel een gezellige kroeg om heen te gaan. Vooral omdat ze daar Grolsch beugels hadden
gewoon een nespresso. Maar die zijn welquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij hebt ook een eppo koffiemachien hoorde ik.
Wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:12 schreef febster het volgende:
Ik moet tot half 12 werken, maar ik willl niet
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
Zekers!
Als ik nog mensen onherkenbaar moet maken op den foto moet u maar even roepen
Geluktquote:
exact wat ik dachtquote:
het was amaranta's idee gelukkigquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
exact wat ik dacht
en die nagels van Eva
neem je zelf een hoge druk reiniger mee?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:12 schreef FUFR het volgende:
Heren, volgende week zijn wij aan de beurt, we doen dan anal bleaching bij Artic thuis.
Juup, jij pikt mij op?
jij zorgt voor de bleek?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neem je zelf een hoge druk reiniger mee?
Ja hoor, wie neemt het bier mee en wie neemt een kind mee?quote:
en wat het kind allemaal te zien krijgt wanneer de heren 'bezig' zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, die krijg je niet meer stil met een dora-dvd
Dit is inderdaad een beter ideequote:Op zaterdag 25 september 2010 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
Juup heeft een kind. Die van fufr is te oud...
Die van ons ook nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, die krijg je niet meer stil met een dora-dvd
dat kind plukken we bij jou in de wijk wel van de straatquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja hoor, wie neemt het bier mee en wie neemt een kind mee?
Goed idee, daar valt het beter bij op zo'n gebleekte aarschquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat kind plukken we bij jou in de wijk wel van de straat
Met een flinke worst erinquote:
Nee, geen zin pfffquote:
ik ook niet, gisteren een fles rose gehad nu heb ik er weer genoeg van.quote:
Ik zag SQ straks met 4 lege flessen rosé bij de glasbakquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik ook niet, gisteren een fles rose gehad nu heb ik er weer genoeg van.
trouwens bij SQ wel 1 glaasje gehad
Dan heeft ze nog goed d'r best gedaan!quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zag SQ straks met 4 lege flessen rosé bij de glasbak
en nu houd jij geen rekening met je hoofd want je ligt nog niet in bed.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus? Daar houdt mijn hoofd geen rekening mee
stalk jij haar ofzo?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zag SQ straks met 4 lege flessen rosé bij de glasbak
Heb je me vanmiddag niet voor het raam zien staan dan?quote:
Auw, daar raak jij mijn gevoelige punt want jij hebt meer dan groot gelijk. Wil gewoon nog lekker bij mijn vrouw zijn e.d., maar als mijn "snack" op is ga ik douchen en naar bed en daar nog wat lezen en dan slapen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en nu houd jij geen rekening met je hoofd want je ligt nog niet in bed.
snack als in een bak shoarma?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Auw, daar raak jij mijn gevoelige punt want jij hebt meer dan groot gelijk. Wil gewoon nog lekker bij mijn vrouw zijn e.d., maar als mijn "snack" op is ga ik douchen en naar bed en daar nog wat lezen en dan slapen.
Wij wel maar ik moet het bad nog plaatsen dus hebben er niets aan nuquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:06 schreef -moppie- het volgende:
ik wil ook wel in bad, helaas hebben we er geen.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
snack als in een bak shoarma?
Jawel maar niet voldoende.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:07 schreef -moppie- het volgende:
maar als je lekker met je vrouw op de bank hangt rust je toch ook?
je zat er wel frantic aan te frotten steeds jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hebben we ook nog maar ik vind 1 pukkel meer dan genoeg
ik denk dat ik nu maar gewoon met schuim in bad gaquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hoe langer je wacht hoe fijner het wordt!
Bierschuim?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat ik nu maar gewoon met schuim in bad ga
Kunt beter met bb in bad gaan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat ik nu maar gewoon met schuim in bad ga
ken er niet vanaf blijvenquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je zat er wel frantic aan te frotten steeds ja
nee, niet vandaagquote:
echt niet, weet je hoeveel massa wij met z'n tweeen hebben?quote:
maak me gek!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ken er niet vanaf blijven![]()
straks weer effe voor de spiegel douwe en hopen dat ie tegen de spiegel aan flatst
Dan ga je samen naar het zwembadquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, niet vandaag
[..]
echt niet, weet je hoeveel massa wij met z'n tweeen hebben?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ken er niet vanaf blijven![]()
straks weer effe voor de spiegel douwe en hopen dat ie tegen de spiegel aan flatst
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:15 schreef -moppie- het volgende:
Juup van anderen is het vies, ik ga het filmpje niet kijken.....
Ik.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
Wie wil er nou niet met zo'n bruisbal in bad?
[ afbeelding ]
Nope, lekker alleen. Al ga ik niet graag in bad, geen geduld voor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:17 schreef -moppie- het volgende:
jij neemt liever je vrouw of dochter mee
Niet echt, ben gewoon moe en prikkelbaar dus ik ga nu slapenquote:
Idd!quote:
Slaap lekker sjuupquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet echt, ben gewoon moe en prikkelbaar dus ik ga nu slapen
Welterusten iedereen. SQ veel plezier met schuim. -moppie- veel plezier met drukken of knijpen. ArTiC veel plezier met... eeuhmm... nuchter zijn
inderdaad, die was leuk!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:29 schreef amaranta het volgende:
lol @ benidorm bastards...
je wilt scheiden
- maar we zijn 57 jaar getrouwd
waar ben je achter gekomen?
- je bent homosexueel
wat voor onzin is dat nou weer
gewoon, omdat het me niks lijkt, heb er geen reden voorquote:
ik heb mn snor net geharstquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn frambozenmaskertje prikt aan m'n pukkels
mobiel internetquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:43 schreef amaranta het volgende:
daarnaast vind ik in bad gaan niet echt leuk, er moet een tv in de badkamer komen
jes, klopt, doe ik ookquote:
ja da's het nadeel van dat spulquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
jes, klopt, doe ik ook
maar ik ben bang dat mn foon in bad valt
dat was 1
en 2
er is een randje van mn nagellak, heb em aangestipt met mn eigen blauw, maar da ziet er niet uit.
van 1 en 2 bedoel je?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja da's het nadeel van dat spul
Geef dat bad hier!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga mijn bad dus echt niet delen ofzo!
dat je telefoonn in bad kan vallen vind je niet ergquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee van nagellak. Dat er stukjes uit springen.
ik niet nee, maar ik heb dan ook een nokia jurassic parkquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat je telefoonn in bad kan vallen vind je niet erg
dat nieuws, die zoon was met een heggeschaar in zn hals gestokenquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:56 schreef -moppie- het volgende:
wat is er ranzig, hier is er nieuws op rtl4
gelukkig zit ie nog te fokkenquote:Op zondag 26 september 2010 00:11 schreef Stormqueen het volgende:
Prrr, in bedje met een boekje over een vrouw die vastgebonden aan het bed ligt terwijl haar man net een hartstilstand heeft gehad. Welterusten!
Stephen King of Dean R Koontz. Toch?quote:Op zondag 26 september 2010 00:11 schreef Stormqueen het volgende:
Prrr, in bedje met een boekje over een vrouw die vastgebonden aan het bed ligt terwijl haar man net een hartstilstand heeft gehad. Welterusten!
Kingquote:Op zondag 26 september 2010 00:40 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Stephen King of Dean R Koontz. Toch?
Lowlandsquote:
Ik heb mijn eerste Lowlands lustrum al gevierdquote:Op zondag 26 september 2010 01:04 schreef bleiblei het volgende:
Ik moet nog steeds een keer mee/ er een keer heen
Dat ben ik meestal eigenlijk wel. Behalve als ik uit ben geweest.quote:
Hier niet echt nee.quote:Op zondag 26 september 2010 12:33 schreef febster het volgende:
Zo zien zondagochtenden er dus uit, ik mis niks volgens mij
.
Hier niet vandaag, krijgen bezoekquote:Op zondag 26 september 2010 12:41 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Nu wel ja! Hm heerlijke lamme zondagen
Jawelquote:
LLquote:Op zondag 26 september 2010 01:04 schreef bleiblei het volgende:
Ik moet nog steeds een keer mee/ er een keer heen
Neuhj, ik onderga en kom zo wel wat tot rust als de dope aanslaat. Later op de dag als de mensen weg zijn nog even een uurtje mediteren en dan gaat het wel weer. Doe ik normaal gesproken 's morgens vroeg om de dag te beginnen en dat is fijn, alleen vandaag is er niets van gekomen omdat ik ZOWAARquote:
Is het wat ja? Ik zag daar zo wat dingen van en het lijkt me wel vet, maar ik hou niet van die gezellige musicals zeg maar..quote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Dans der Vampieren was echt geweldig gisteravond.
Haal ik de komende dagen/nachten wel in want ik ben van plan om nu eindelijk eens naar mijn lichaam en geest te luisteren en te gaan rusten als dat nodig isquote:Op zondag 26 september 2010 13:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
![]()
zou ik ook doen, en ff lekker je rust nemen.
Ik vond m echt gaaf! Ik heb hem al 3 keer eerder gezien, in t duits en eerder 2x in t nederlands.quote:Op zondag 26 september 2010 13:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is het wat ja? Ik zag daar zo wat dingen van en het lijkt me wel vet, maar ik hou niet van die gezellige musicals zeg maar...
Is het zo erg ja?quote:Op zondag 26 september 2010 13:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Haal ik de komende dagen/nachten wel in want ik ben van plan om nu eindelijk eens naar mijn lichaam en geest te luisteren en te gaan rusten als dat nodig is
Ik ben gewoon gekquote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Is het zo erg ja?
Sterkte en succes!
is er al een klbtje aangemaakt?quote:Op zondag 26 september 2010 13:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jawel![]()
Normaal gezien vind ik het niet erg, maar op dit moment ben ik nog niet helemaal hersteld zeg maar en de laatste dagen waren zwaar omdat Evi veel huilt en dreint omdat zij nu in de gaten begint te krijgen dat zij ook een eigen wil heeft en dus haar zin wilt hebben wat zij niet altijd krijgt. Tevens heeft zij weer last van doorkomende tandjes en slaapt zij sinds 2 dagen ipv in een slaapzakje onder een dekentje en dat vind zij maar raar en moet er aan wennen waardoor zij veel minder slaapt en dus ook chagrijnig is.
Zo dat was het in een samenvatting
hoe¿quote:Op zondag 26 september 2010 13:35 schreef amaranta het volgende:
Waarom slaapt zij niet meer in een slaapzak?
Eva sliep zelfs in het grote bed nog in een slaapzak, dat hebben we langzaam afgebouwd.
Zij trekt ze uit, ongeachte hoe de rits zit de Houdini.quote:Op zondag 26 september 2010 13:35 schreef amaranta het volgende:
Waarom slaapt zij niet meer in een slaapzak?
Eva sliep zelfs in het grote bed nog in een slaapzak, dat hebben we langzaam afgebouwd.
HBO rechten.quote:
Dat heb ik al met b.v. de gebruiksaanwijzing van mijn telefoon.quote:Op zondag 26 september 2010 19:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Erg interessant maar soms staat mijn hoofd er niet naar en dan is het lastig om door de teksten heen te komen.
Maar jij hebt neem ik aan normaalgesproken ook geen interesse in die dingen?quote:Op zondag 26 september 2010 19:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat heb ik al met b.v. de gebruiksaanwijzing van mijn telefoon.
Dat is correct, maar ik probeerde alleen maar aan te geven dat een kleine hoeveelheid tekst voor mij al teveel kan zijnquote:Op zondag 26 september 2010 19:40 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Maar jij hebt neem ik aan normaalgesproken ook geen interesse in die dingen?
Ik vind rechten wel heel interessant en leuk om mee bezig te zijn.
Duidelijkquote:Op zondag 26 september 2010 19:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is correct, maar ik probeerde alleen maar aan te geven dat een kleine hoeveelheid tekst voor mij al teveel kan zijn
Hoe vaak slaapt jouw dochter nog? Ene slaapje met zak andere slaapjee zonder.quote:Op zondag 26 september 2010 14:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoe¿
door de slaapzak steeds korter te maken?
keek ie blij?quote:Op zondag 26 september 2010 20:02 schreef amaranta het volgende:
Zag net een of andere kalende gozer met een midlifecrisismobile, een aston martin, door de stad rijden...
view....dakje open...
weet ik veel, ik zag alleen zn achterhoofd en toen zei rob dat dat de vader van was...quote:
Hmm ja snap ik. Studeer je deel- of voltijd?quote:Op zondag 26 september 2010 19:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
HBO rechten.
Erg interessant maar soms staat mijn hoofd er niet naar en dan is het lastig om door de teksten heen te komen. Het is veel leeswerk.
Heeft Rob een aston martin danquote:Op zondag 26 september 2010 20:02 schreef amaranta het volgende:
Zag net een of andere kalende gozer met een midlifecrisismobile, een aston martin, door de stad rijden...
view....dakje open...
Nee, geen behoefte aan ookquote:Op zondag 26 september 2010 21:05 schreef febster het volgende:
Al in de grootste Apple Store ter wereld geweest?
Ben jij in Londenquote:
Is dat die in Covent Garden? Die vond ik er namelijk wel erg groot uitzien...quote:Op zondag 26 september 2010 21:05 schreef febster het volgende:
Al in de grootste Apple Store ter wereld geweest?
Covent Garden iddquote:Op zondag 26 september 2010 21:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Is dat die in Covent Garden? Die vond ik er namelijk wel erg groot uitzien...
Maar nee, Apple meuk kan ik ook thuis kopen
Neej, als ie blij keek was het de vader van....quote:Op zondag 26 september 2010 20:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
weet ik veel, ik zag alleen zn achterhoofd en toen zei rob dat dat de vader van was...
is er iets gebeurd waardoor hij niet blij zou moeten kijken?
*geeft een mier aan Juup*quote:Op zondag 26 september 2010 21:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij niet quote weet ik niet tegen wie jij het hebt hè?
quote:Op zondag 26 september 2010 21:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb al wat te neuken, hou de mier zelf maar
het was natuurlijk de vader van...quote:Op zondag 26 september 2010 21:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neej, als ie blij keek was het de vader van....![]()
Als ie niet blij keek, was het iemand anders.
* Juup© is jaloers.quote:Op maandag 27 september 2010 07:42 schreef ArTiC het volgende:
Viel om 8 uur gisteravond dus echt als een blok in slaap...en ben gewoon heerlijk uitgeslapen vandaag
iedereen is jaloers op mij Juup...iedereenquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 08:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iedereen is jaloers op mij Juup...iedereen
Nope...verbazendquote:
En ik kan mijn headset niet vinden voor mijn debiele telefoonquote:Op maandag 27 september 2010 08:33 schreef ArTiC het volgende:
Mijn 90's request lijstje uitgekozen
COUNTING CROWS - ROUND HERE
DOG EAT DOG - NO FRONTS
GREENDAY - BASKET CASE
K'S CHOICE - NOT AN ADDICT
LIQUIDO - NARCOTIC
NADA SURF - POPULAR
NIRVANA - SMELLS LIKE TEEN SPIRIT
OASIS - WONDERWALL
PEARL JAM - ALIVE![]()
![]()
![]()
WEEZER - BUDDY HOLLY
ik heb aan 10 nummers niet genoeg
Lijkt mij heerlijk om zo uit je dak te kunnen gaan als zanger of gitarist zijnde.quote:Op maandag 27 september 2010 08:41 schreef Juup© het volgende:
Laaive
Van dit soort muziek word vrolijk.
quote:
Al die programma'squote:Op maandag 27 september 2010 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Idols is zooo 2005!
The Voice is het helemaal
Ik ookquote:Op maandag 27 september 2010 07:42 schreef ArTiC het volgende:
Viel om 8 uur gisteravond dus echt als een blok in slaap...en ben gewoon heerlijk uitgeslapen vandaag
Ge het gelijk!quote:Op maandag 27 september 2010 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Idols is zooo 2005!
The Voice is het helemaal
En daarom wil ik dus niet in een hostel... lag je met 2 vreemden op een kamer?quote:Op maandag 27 september 2010 09:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ookMaar een grote boxspring is ook heerlijk na 2 dagen een keihard hostelbed
Ik lag met 9 vreemden op een kamerquote:Op maandag 27 september 2010 09:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En daarom wil ik dus niet in een hostel... lag je met 2 vreemden op een kamer?
Daarom dus iddquote:Op maandag 27 september 2010 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
Het is wel goedkoop. Daar is dan ook alles mee gezegd... Was je in je uppie Inu?
Heel leukquote:Op maandag 27 september 2010 09:31 schreef -moppie- het volgende:
Het lijkt mij persoonlijk helemaal niks, ik ben ook vooral vies van een douche die ik met jan en alleman (die ik niet ken) moet delen.
Maar je hebt het leuk daar? Is het weer een beetje goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |