Wauwwwquote:Op maandag 27 september 2010 19:07 schreef Debsterr het volgende:
ORLY Lunar Eclipse
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Essence Trendsetter (lelijk gelakt + bubbeltjes)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MO Peacock Green met 1 nagel CG Atlantis erover, daarna allemaal Atlantis erover gedaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI HTAT Suede + TC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmm heb hem nu op maar merk er weinig van. Zijn mijn nagels zo vergeeld?quote:Op zondag 26 september 2010 22:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
TopspulHet is een soort french manicure, maar dan heel natuurlijk. Mijn nagels worden er heel mooi roze/wit van zoals je op onderstaande foto kunt zien.
[ afbeelding ]
hoeveel dagen smeer je het al?quote:Op maandag 27 september 2010 19:48 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Hmmm heb hem nu op maar merk er weinig van. Zijn mijn nagels zo vergeeld?![]()
Als je geinteresseerd ben in overkomen, voor 15 euro incl. verzendkosten stuur ik hem zo naar je op!
Kan ik van dat geld weer andere lakjes kopen!
Hahah nee dankje! Ik heb het dus alquote:Op maandag 27 september 2010 19:48 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Hmmm heb hem nu op maar merk er weinig van. Zijn mijn nagels zo vergeeld?![]()
Als je geinteresseerd ben in overkomen, voor 15 euro incl. verzendkosten stuur ik hem zo naar je op!
Kan ik van dat geld weer andere lakjes kopen!
Dat is met dit spulletje niet van toepassing. In de Douglas deed ik het op en bij de uitgang zag ik mn nagels verkleuren. Het gaat dus meer om hoeveel minuten zit het er op?quote:Op maandag 27 september 2010 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel dagen smeer je het al?
1 dag en 1 keer nog maar.quote:Op maandag 27 september 2010 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel dagen smeer je het al?
quote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef friekin_ het volgende:
Vandaag toch maar weer 1 gekocht. Wat ben ik voor iemand
Even een gejat plaatje van google, ik heb 'm zelf nog niet op ivm werk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn eerste glitter.
OPI; Mad as a hatter.
Oeh, die passen goed bij elkaar! Ga ik ook een keer samen dragen.quote:Op maandag 27 september 2010 19:07 schreef Debsterr het volgende:
MO Peacock Green met 1 nagel CG Atlantis erover, daarna allemaal Atlantis erover gedaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maakt het ook wat makkelijker Atlantis te verwijderen aangezien er een niet glitterlaag onder zitquote:Op maandag 27 september 2010 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, die passen goed bij elkaar! Ga ik ook een keer samen dragen.
Dat geloof ik.quote:Op maandag 27 september 2010 21:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maakt het ook wat makkelijker Atlantis te verwijderen aangezien er een niet glitterlaag onder zit.
Jupquote:Op maandag 27 september 2010 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat geloof ik.En sneller klaar met lakken ook in vergelijking met Atlantis in z'n upje gok ik.
Kleine bedrijfjes FTW!quote:Op maandag 27 september 2010 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
Je gaat toch niet serieus zitten lakken op kantoor?![]()
![]()
Erg leuk konadjequote:Op maandag 27 september 2010 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker kleurtje!![]()
[ afbeelding ]
Confetti smitten met konad
Vind ze allemaal geweldig!! Die MO + Atlantis is wel een goed idee, ga ik zeker een keer proberen.quote:Op maandag 27 september 2010 19:07 schreef Debsterr het volgende:
ORLY Lunar Eclipse
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Essence Trendsetter (lelijk gelakt + bubbeltjes)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI HTAT Suede + TC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Apart kleurtje, maar wel erg mooi!quote:Op maandag 27 september 2010 21:26 schreef Ainnir het volgende:
ff een vluggertje op het werk: RBL Anne![]()
* Ainnir mist haar cleanup brush![]()
[ afbeelding ]
Wat wil je cleanen dan?quote:Op maandag 27 september 2010 21:26 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zat ik me ook al af te vragen, haha. Zo strak zit het er bij mij bijna nooit op zonder clean upquote:Op maandag 27 september 2010 22:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat wil je cleanen dan?Heeeel mooi
Mooooiquote:Op maandag 27 september 2010 21:26 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
OH WOWquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:50 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn foon flipte lichtelijk van Ainnir haar buit maar: WOW!! Die Solar Flare lijkt me mooi
Mijn mani:
[ afbeelding ]
Mooie decals heb jij altijdquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:50 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn foon flipte lichtelijk van Ainnir haar buit maar: WOW!! Die Solar Flare lijkt me mooi
Mijn mani:
[ afbeelding ]
Moooiiquote:
Mooi zegquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:30 schreef Skaai het volgende:
Niet mijn foto, maar heb van de week een awsome kleurtje gescoord. Modern van Sephora![]()
[ afbeelding ]
Ik vond 'm in het potje wat weg hebben van OPI Russian Navy maar hij valt toch wat paarser uit
Must havequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:19 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
RBL - Catherine H![]()
Zoals je een beetje kan zien in het flesje zitten er lichte blauwe en paars/roze glittertjes in.
Hahahah "Als ooit mn huis instort dan neem ik mee... mn nagellak"quote:Op woensdag 29 september 2010 08:13 schreef Ainnir het volgende:
Aangezien ze hier de komende dagen een zware aardbeving voorspeld hebben, heb ik maar even een 'in case of emergency' stash gemaakt. Niet dat ik in die onzinvoorspellingen geloof, maar het kan nooit kwaad![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI
- La Boheme
- Sugarplum Yum
- Movin' Out
- Have You Seen My Limo?
- Baby Blue
- Rosy Future
- My Private Jet
- Here Today Aragon Tomorrow Suede
- DS Exclusive
- DS Glamour
- DS Fantasy
- Merry Midnight
- What's Dune?
- Sand-erella
- Standing Room Only Silver
- Suzi Skis in the Pyrenees Suede
- DS Original
- DS Diamond
- DS Amethyst
- Nutcracker Sweet Glitter
- Sugarplum Yum Glitter
- Holiday Glow
- Reflecting Pool
- Visions of Sugarplum
- DS Divine
- DS Signature
- DS Magic
- Mad as a Hatter
- Absolutely Alice
- Catch Me in Your Net
- Don't Toy With Me
- OPI Ink
- At Your Quebec & Call
- DS Royal
- Play 'Til Midnight
- Kinky in Helsinki
- Black Cherry Chutney
- Russian Navy
- Hollywood Blonde
- Black Tie Optional
- Rainforest
- Glacier Bay Blues
- Who Are You Wearing?
- Louvre Me Louvre Me Not
- Greenwich Green
- Yodel Me on my Cell
China Glaze:
- Eyes Like Sapphires
- Gussied Up Green
- Let's Groove
- Visit Me in Prism
- Emerald Sparkle
- DV8
- LOL
- Let's Do it in 3D
- IDK
- Wagon Trail
- Frostbite
Nfu Oh
- 51
- 52
Nars
- Mash
- Purple Rain
Color Club
- Wild at Heart
- Revvvolution
Zo kan ik al mijn favorieten mooi in 1 keer meenemen mocht het nodig zijn, en het is lekker makkelijk voor dagen waarop ik niet kan kiezen
snoezigquote:Op woensdag 29 september 2010 11:37 schreef VGA4xZoom het volgende:
Erg leuke mani's weer.![]()
Afgelopen dagen:
P2 ? + essence imageplate
[ afbeelding ]
Catrice - I Sea You
[ afbeelding ]
M'n huid is te roze voor dit kleurtje
* want want want want want *quote:Op woensdag 29 september 2010 19:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
snoezig![]()
Mijn linkerduimnagel klapte net dubbel tot halverwege mn veldaarom een foto van mn rechterhand
China Glaze OMG met P2 Crackling TopCoat
[ afbeelding ]
Strak plan! Zitten aardig wat mooierds tussenquote:Op woensdag 29 september 2010 08:13 schreef Ainnir het volgende:
Aangezien ze hier de komende dagen een zware aardbeving voorspeld hebben, heb ik maar even een 'in case of emergency' stash gemaakt. Niet dat ik in die onzinvoorspellingen geloof, maar het kan nooit kwaad![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI
- La Boheme
- Sugarplum Yum
- Movin' Out
- Have You Seen My Limo?
- Baby Blue
- Rosy Future
- My Private Jet
- Here Today Aragon Tomorrow Suede
- DS Exclusive
- DS Glamour
- DS Fantasy
- Merry Midnight
- What's Dune?
- Sand-erella
- Standing Room Only Silver
- Suzi Skis in the Pyrenees Suede
- DS Original
- DS Diamond
- DS Amethyst
- Nutcracker Sweet Glitter
- Sugarplum Yum Glitter
- Holiday Glow
- Reflecting Pool
- Visions of Sugarplum
- DS Divine
- DS Signature
- DS Magic
- Mad as a Hatter
- Absolutely Alice
- Catch Me in Your Net
- Don't Toy With Me
- OPI Ink
- At Your Quebec & Call
- DS Royal
- Play 'Til Midnight
- Kinky in Helsinki
- Black Cherry Chutney
- Russian Navy
- Hollywood Blonde
- Black Tie Optional
- Rainforest
- Glacier Bay Blues
- Who Are You Wearing?
- Louvre Me Louvre Me Not
- Greenwich Green
- Yodel Me on my Cell
China Glaze:
- Eyes Like Sapphires
- Gussied Up Green
- Let's Groove
- Visit Me in Prism
- Emerald Sparkle
- DV8
- LOL
- Let's Do it in 3D
- IDK
- Wagon Trail
- Frostbite
Nfu Oh
- 51
- 52
Nars
- Mash
- Purple Rain
Color Club
- Wild at Heart
- Revvvolution
Zo kan ik al mijn favorieten mooi in 1 keer meenemen mocht het nodig zijn, en het is lekker makkelijk voor dagen waarop ik niet kan kiezen
Ik vind 'm je wel staan hoor, die van Catrice!!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:37 schreef VGA4xZoom het volgende:
Erg leuke mani's weer.![]()
Afgelopen dagen:
P2 ? + essence imageplate
[ afbeelding ]
Catrice - I Sea You
[ afbeelding ]
M'n huid is te roze voor dit kleurtje
Prettyyyyy! Daar word ik nou hebberig vanquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:06 schreef Juud- het volgende:
Nagellakfoto's kijkenIk word er helemaal hebberig van.. vind vooral die polkadots en waterdecals heeel gaaf. Ik weet niet meer wie ik allemaal gezien heb en geen zin om heel fanatiek iedereen op te noemen;)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn lakje vandaag: zoya-shawn (met een stofje ofzo in ringvinger). Voor wie zich afvraagt wat je op de achtergrond ziet: de kookplaat. Foto nl. gemaakt onder het lampje vd afzuigkap, want donker buiten en alleen sfeerverlichting in de huiskamer. Moet nog ff cleanuppen, maar eerst lak maar een beetje laten drogen. Onflatteuze foto's![]()
Super cool! ik wil ook cracklingcoatquote:Op woensdag 29 september 2010 19:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
snoezig![]()
Mijn linkerduimnagel klapte net dubbel tot halverwege mn veldaarom een foto van mn rechterhand
China Glaze OMG met P2 Crackling TopCoat
[ afbeelding ]
Geschoren?quote:Op donderdag 30 september 2010 08:31 schreef Killditzie het volgende:
^ Auw... ik heb een keer mijn halve nagel er af geschoren :/
Pijnlijkkk
Ik ben ook wel eens uitgeschoten met het scheermesje en sloeg er een stuk nagel af.quote:
Ik ookquote:
Wil je de mijne?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:26 schreef trovey het volgende:
Toch vind ik hem leukmaar volgens mij hebben ze die hier ook niet dus geen gevaar.
Ik heb geloof ik al tig keer zilverquote:
hij is een beetje blauw tho, net als t flesjequote:Op donderdag 30 september 2010 13:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik al tig keer zilver....moet toch echt eens alles op papier zetten.....als ik ooit tijd zou hebben.
Die van Essence heb ik geloof ik nog niet.![]()
ZOMGquote:Op donderdag 30 september 2010 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Illamasqua Scarab, IRL iets meer rood erin.
[ afbeelding ]
OH.MY.GOD.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
't is wel een echt mirjamkleurtje ja
Liefde!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, de poging om het beter te maken is niet echt beterquote:Op donderdag 30 september 2010 13:17 schreef Loqi het volgende:
Waarschuwing, faalmani!
Casuelle metalic lak, 1 euro bij kruidvat, niet kopen (doh) weerspiegeling van de camera is uitermate vergevend in dit geval...streaking, bubbels etcetc
[ afbeelding ]
Poging tot verbeteringGlittarz
[ afbeelding ]
Ik laat t lekker zitten, chipped toch alleen maar met klussen
Mooi!!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Franken Utopia
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
nopequote:Op donderdag 30 september 2010 20:00 schreef Lindytje het volgende:
Oh, de poging om het beter te maken is niet echt beter
Hahaha nee niet eens, was volgens mij de 'oudste' die ik nog niet neer geplempt had hier..quote:Op donderdag 30 september 2010 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij zag ons falen en dacht...?
Mooi kleurtje, lijkt wel veel op JITNB volgens mij?
Die tweede is erg leuk!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
Mani's van de afgelopen dagen!
Nubar - Silver Sword
[ afbeelding ]
Daarna opgepimpt met Nfu Oh 50
[ afbeelding ]
En vandaag: Eyeko - Indigo
[ afbeelding ]
Ik vind 'm prachtig!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:46 schreef Ainnir het volgende:
Net de MAC lakjes binnengekregen, dus maar even Bad Fairy geprobeerd om te zien of het echt zo bijzonder is. Toen ik het flesje zag was echt echt een beetje teleurgesteld, ik had meer verwacht, maar op de nagel valt het niet tegen!
Kantoor, TL lamp:
[ afbeelding ]
Buiten, helaas geen zon vandaag:
[ afbeelding ]
Let niet op de droge cuticles, heb geen full mani kit op het werk
Mooi kleurtje!quote:
Oeh, die is wel heel mooi op je nagelsquote:Op donderdag 30 september 2010 21:46 schreef Ainnir het volgende:
Net de MAC lakjes binnengekregen, dus maar even Bad Fairy geprobeerd om te zien of het echt zo bijzonder is. Toen ik het flesje zag was echt echt een beetje teleurgesteld, ik had meer verwacht, maar op de nagel valt het niet tegen!
Kantoor, TL lamp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heb je een mooie nagels!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
Mani's van de afgelopen dagen!
Nubar - Silver Sword
[ afbeelding ]
Daarna opgepimpt met Nfu Oh 50
[ afbeelding ]
En vandaag: Eyeko - Indigo
[ afbeelding ]
Prettyquote:Op donderdag 30 september 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
Nfu Oh 260, met daarover Nfu Oh 97. Dat effect!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel onscherp want avond, maar toch!
Die is prachtigquote:Op donderdag 30 september 2010 21:46 schreef Ainnir het volgende:
Kantoor, TL lamp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw ik vind deze echt heel mooi!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:46 schreef Ainnir het volgende:
Kantoor, TL lamp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof Puckzzz!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 07:59 schreef Puckzzz het volgende:
Mooi allemaal weerO+
Mijn mani
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CgRuby Pumps gesponst met Miss Sporty
nice!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 07:59 schreef Puckzzz het volgende:
Mooi allemaal weerO+
Mijn mani
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cute! Wel erg rozequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:04 schreef Bamba het volgende:
Wat een mooie nagels weer.
Lang geleden dat ik hier weer eens wat gepost heb. Hier m'n creatie van vanavond. Het stempelen krijg ik eindelijk een beetje onder de knie![]()
[ afbeelding ]
Heerlijke kleur van Claire´s. Alleen een draak om te lakken, met een Essence imageplate
Oh wow, een echte puckzzz mani, vampy!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 07:59 schreef Puckzzz het volgende:
Mooi allemaal weerO+
Mijn mani
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie foto!quote:
heel gaaf geluktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:10 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marble! Orly Pixy Stix en Lemonade
Ik krijg er spontaan kiespijn vanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:10 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marble! Orly Pixy Stix en Lemonade
I wantz itquote:Op donderdag 30 september 2010 21:46 schreef Ainnir het volgende:
Kantoor, TL lamp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb standaard 4 flessen remover staan. Ik lak mijn nagels elke dag, maar niet elk lakje is work appropriatequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:08 schreef Starstruck het volgende:
Is al weer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb, maar wilde dit toch even met jullie delen.
My first water marble fail.
En dan bedoel ik nog niet eens het eindresultaat wat ook geen schoonheidsprijs verdient:
[ afbeelding ]
Nee, ik bedoel dit:
[ afbeelding ]
Ik heb dus het hele kwastje in het bakje laten vallen.
En nu is mijn remover op.
Haha.. ik vraag me de laatste tijd ook af of er iemand hier in huis soms nagellak remover drinkt.. waar ik dat spul toch laat, moet elke week een nieuwe fles halen..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb standaard 4 flessen remover staan. Ik lak mijn nagels elke dag, maar niet elk lakje is work appropriate
Vaste plek...vaste plek....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:35 schreef Y.fje het volgende:
[..]
Haha.. ik vraag me de laatste tijd ook af of er iemand hier in huis soms nagellak remover drinkt.. waar ik dat spul toch laat, moet elke week een nieuwe fles halen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |