Nou... hoeveel passen dr bij jou in?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:43 schreef Merel- het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het écht eten, blokjes placenta door de pasta enzo..
Heel nasty
Geen idee hoeveel er maximaal inpassenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:44 schreef FokR het volgende:
[..]
Nou... hoeveel passen dr bij jou in?
Met hoeveel heb je wel 's geprobeerd dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef Merel- het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel er maximaal inpassen![]()
Sowieso liever iets anders dan vingers
Dit is geen vraag die ik serieus ga beantwoordenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:47 schreef FokR het volgende:
[..]
Met hoeveel heb je wel 's geprobeerd dan.
Ja snap ik dat je dat andere ding er liever in hebt.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:49 schreef Merel- het volgende:
[..]
Dit is geen vraag die ik serieus ga beantwoorden
Okequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:58 schreef Merel- het volgende:
[..]
Vind het gewoon een vreemde vraag
Misschien smaakt het wel heel lekker?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:43 schreef Merel- het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het écht eten, blokjes placenta door de pasta enzo..
Heel nasty
Nogal vreemd denk je niet, proberen hoeveel vingers erin kunnen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:47 schreef FokR het volgende:
[..]
Met hoeveel heb je wel 's geprobeerd dan.
Ja snap ik dat je dat andere ding er liever in hebt.
Dat is waar, maar een placenta is in mijn ogen 1 grote bloedzak.. Biefstuk maar dan 10000x bloederiger.. en bloed is niet echt mijn ding..quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien smaakt het wel heel lekker?
Vlees van dieren ziet er voordat het in de winkels ligt ook niet appetijtelijk uit moet ik zeggen.
Nee hoor, alsof je het nog nooit geprobeerd hebt met meer dan 1 vinger bij jezelf.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nogal vreemd denk je niet, proberen hoeveel vingers erin kunnen?
Uhh jawel, maar niet dat ik tel hoeveel erin passen nee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:19 schreef FokR het volgende:
[..]
Nee hoor, alsof je het nog nooit geprobeerd hebt met meer dan 1 vinger bij jezelf.
Met hoeveel vingers dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhh jawel, maar niet dat ik tel hoeveel erin passen nee.![]()
Sowieso doe ik het meestal niet op die manier.
D'r op danquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou niet erin, dus dat is voor dit topic niet van toepassing
Nee, de vraag is: Hoeveel parapluutjes?!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:34 schreef Netsplitter het volgende:
Zou zo'n cocktail parapluutje passen ipv die vingers??
Open he, dus niet dicht...quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, de vraag is: Hoeveel parapluutjes?!
Dus TS: Probeer maar![]()
Overigens maakt dat de boel ook vrolijker
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Elke keer kan ik mij weer verbazen als ik inlog hier, klasse.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:35 schreef Biogarde het volgende:
Zodra je het gevoel krijgt dat je door de brievenbus de gang staat te sauzen, dan is het foute boel.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:35 schreef Biogarde het volgende:
Zodra je het gevoel krijgt dat je door de brievenbus de gang staat te sauzen, dan is het foute boel.
Mwah, op je fiets door de wasstraat is ook niet allesquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:35 schreef Biogarde het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |