Een taart is pas goed gelukt als 'ie goed smaakt. Oftewel, waar blijft een stuk om te proeven?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:38 schreef nectarientje het volgende:
GotC, ik vind je taart ernstig goed gelukt!
Wat een tegenvaller!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
* mijn vrijdagavond is geen vrijdagavond.... verwacht je biefstuk, krijg je tartaar
Helemaal van slag... dat dit kan in Nederland!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat een tegenvaller!Denk je dan je nu echt op een rare wereld bent?
Maar dan wel Spareribs gezondquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:55 schreef GotC het volgende:
We hebben spareribs besteld
Verder, de taart is lekker (chocolate fudge van binnen) maar iets teveel chocola
Uiteraard!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:51 schreef MissMSX het volgende:
Die taart is goed
Speciaal gemaakt voor Sterretje?
Wij hebben straks helemaal nix, maar zelfs daar moet ik zin in hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb straks een verjaardag waar ik even zin voor moet maken nog
Ah joh dat gaat vast leuk wordenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb straks een verjaardag waar ik even zin voor moet maken nog
Teveel chocola bestaat niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:55 schreef GotC het volgende:
We hebben spareribs besteld
Verder, de taart is lekker (chocolate fudge van binnen) maar iets teveel chocola
Zin voor maken bedoel dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wij hebben straks helemaal nix, maar zelfs daar moet ik zin in hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't you love her madly?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:25 schreef Lovechild het volgende:
Met het oog op de laatste post in het voorgaande topic zeg ik: niet wéér een seksgerelateerd topic, jullie lijken wel geobsedeerd!
Lijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
Oh echt wel.quote:
arretjes cake!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:27 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Oh echt wel.
Alhoewel nee dat neem ik terug, was geen pure chocolade. Heeft iemand hier ooit eens arretjescake gegeten? Vriendin van me maakt dat wel eens en echt alleen al van de aanblik slibben mn aderen dicht, komt ik 50 kilo aan en vallen mn tanden uit mn bakkesIk hou erg van vet, zoet, chocola en ongezond enzo...maar dat was zelfs voor mijn lichaam te veel.
Heerlijke sandwich met ei, ham , kaas, paprika en championsquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:48 schreef tuintegel het volgende:
Ik moet nog eten! Nu maar bedenken wat , want koken word hem niet meer.
Die taart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |