Wat is er gebeurt TS. Leg het mij a.u.b. uit, wnat heir kan ik weinig mee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:34 schreef Exentric90 het volgende:
..dat een winkel alle aankoop bonnetjes bewaren.
Echt wat bezielt die mensen? Zorg dat je eigen administratie op orde isHoezo is de winkel daar verantwoordelijk voor?
"Ja je kan toch in het systeem...." Nee dat kan ik niet!En nu op bokken viswijf!
Iemand (kennelijk een viswijf) verwachtte dat TS, die verkoper is van het één of ander, in zijn kassa de bon kon achterhalen omdat zij die zelf kwijt was geraakt. TS kon dat niet, bleef echter de vriendelijkheid zelve zoals dat verwacht wordt van TS, maar komt nu wel tof doen in dit topic.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:44 schreef ukga het volgende:
Wat is er gebeurt TS. Leg het mij a.u.b. uit, wnat heir kan ik weinig mee.
WInkel is enkelvoudquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:34 schreef Exentric90 het volgende:
..dat een winkel alle aankoop bonnetjes bewaren.
Ja en dan zo'n vervaagbon meegeven voor de garantie die na een week niet meer leesbaar is. Als ik er zou staan dan zou je het maar regelen om het uit het systeem te krijgen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:13 schreef Exentric90 het volgende:
Ik snap dat echt niet. Een bonnetje wordt voor eigen administratie mee gegeven. Er wordt altijd duidelijk vermeld dat ruilen of reparaties alleen of binnen acht dagen met oririginele aankoopbon of binnen de garantie met originele aankoopbon kunnen.
En dan toch terug komen zonder bon. Maar die kun je toch in het syteem terug vinden?
* Denkt; Nee stomme kankerhoer dat kan ik niet![]()
Dat wordt opgeslagen in een beveiligde server en encrypted met allerlei bullshit software!
*Zegt: Nee mevrouw sorry dat kunnen wij niet? Echter waar heeft u uw bonnetje? U is verteld dat U dat bonnetje moest bewaren voor dit soort dingen.
*Antwoord: Wat een onzin! En wat een slechte service ik ga weg bij [random bedrijf]!![]()
* Denkt: Prima! Dan ga je toch vuille kankerkachelslet!![]()
zijn wij ook van je gezeik af!
![]()
*Zegt: Is goed hoor! fijne dag verder mevrouw!
Exact dat bovestaande en dat 5x op 1 dag.. Hoe dom kunnen mensen zijn?I mean what the fuck was she thinking?
Welke winkel in Nederland krijg jij nog een bon die na een week niet meer leesbaar is?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja en dan zo'n vervaagbon meegeven voor de garantie die na een week niet meer leesbaar is. Als ik er zou staan dan zou je het maar regelen om het uit het systeem te krijgen.
Karwei, daar waarschuwden ze me.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:26 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Welke winkel in Nederland krijg jij nog een bon die na een week niet meer leesbaar is?
Ik heb echt een schurft hekel aan dat nep vriendelijke scheld die mensen gewoon de winkel uitquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:13 schreef Exentric90 het volgende:
*Zegt: Is goed hoor! fijne dag verder mevrouw!
Exact dat bovestaande en dat 5x op 1 dag.. Hoe dom kunnen mensen zijn?I mean what the fuck was she thinking?
schelden verkiezen boven sarcsmequote:Op zaterdag 25 september 2010 09:53 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Ik heb echt een schurft hekel aan dat nep vriendelijke scheld die mensen gewoon de winkel uit
Ik bekijk het uit het perspectief van de klant. Op het moment dat ik klant 2 zou zijn krijg ik meteen het idee dat ik door een enorm irritant figuur geholpen ga worden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
schelden verkiezen boven sarcsme_!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:39 schreef Garisson72 het volgende:
Dat viswijf via een KLB-topic eens even goed de waarheid zeggen..
http://notalwaysright.com/quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:32 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Ik bekijk het uit het perspectief van de klant. Op het moment dat ik klant 2 zou zijn krijg ik meteen het idee dat ik door een enorm irritant figuur geholpen ga worden.![]()
Op het moment dat ik achter de kassa sta is dat een ander verhaal.
bonnetjes is meervoudquote:
Ditquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:26 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Welke winkel in Nederland krijg jij nog een bon die na een week niet meer leesbaar is?
Ditquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
schelden verkiezen boven sarcsme_!
doe even normaal man, mijn opa is overleden aan domquote:
kanker op met je dom kankerkachel gekquote:
Het woord sarcasme zegt jou dat ook wat?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:37 schreef Innisdemon het volgende:
Bonnetjes is zeker meervoud, maar het gaat in die zin om de winkel, dus enkelvoud
Dat kan dus niet!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:53 schreef Innisdemon het volgende:
Fijn dat je het toe kunt geven. Ga nu maar fijn bonnetjes uit het archief van je kassa trekken.
Groot gelijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:30 schreef Daniane het volgende:
Net als
"wilt u het bonnetje?"
"nee"
*verfrommelt bonnetje en gooit in de prullenbak*
tijdje later. "ik wil toch mijn bonnetje!"
Ja, net alsof ik die nu nog kan vinden.![]()
Toen heb ik die man maar zelf in de prullenbak laten zoeken..
Niet echt want ik blijf heel kalm. Alleen denk ik niet heel kalmquote:Op zondag 26 september 2010 08:40 schreef Wing het volgende:
TS heeft een anger management training nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |