abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86798670

:W. Welkom !

Welkom in Het Grote Nijmegen Slowchat Topic! Voor en door echte Nijmegenaren 8-)! Studeer of werk je in Nijmegen? Of loop je de jaarlijkse vierdaagse? Hier kan je alles kwijt over Nijmegen O+ !
Nijmegen is een stad en gemeente in de Nederlandse provincie Gelderland. De gemeente heeft circa 161.000 inwoners en is daarmee de grootste in de provincie en de tiende van Nederland.

De stad Nijmegen ligt grotendeels op de linkeroever van de Waal, aan de voet van een stuwwal. Een deel van de gemeente ligt aan de overzijde van de rivier. Het betreft hier de zogenaamde Waalsprong, een recent geannexeerd gebied, waarin zich het dorp Lent en een deel van Oosterhout bevinden.

Dankzij de universiteit en hogeschool is Nijmegen tevens een heuse studentenstad.

http://www.ru.nl/

www.han.nl

Tevens is er een servicekantoor van de IB-Groep/Nijmegen!

Zoek je een woning in Nijmegen dan zijn de volgende sites handig:

www.sshn.nl (Stichting Studentenhuisvesting)
www.entree.nl (Site van alle woningbouwcorporatiesin de KAN-regio)
www.directwonen.nl (Site voor particulier huren)
www.interveste.nl (Site voor tijdelijk wonen (contract voor minstens 6 maanden))

Meer informatie over Nijmegen vind je op Wikipedia
Of op de website van de gemeente!

:o. Vorige delen !

Alle topics tot op heden! Voor de regenachtige zondag...

:'). De Stats !

Bekijk nu ook uitgebreide statistieken van deze prachtige reeks, thanx to Piles!!

Daar kan je ook de meeste fanatieke posters van dit draadje vinden!

:9~. De OP !

Hier vind je de OP terug O+.

w/ ~.De eerstvolgende meet: !
Vraag maar in het draadje! :P

vrijdag 24 september 2010 @ 18:24:13 #2
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_86798706
fipo
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:24:29 #3
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_86798718
Kut, te laat
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_86798726
:W
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_86798739
Haai!
Ik ben een meisje =)
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:26:55 #6
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_86798788
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

de pannenkoekenboot? grilboot?
Laat maar, de kaartjes voor het gala waren uitverkocht. Zit ik hier met mijn uitgaans-mood. Wordt kroegen vanavond denk ik, iemand nog suggesties? :{
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_86799039
Wat een topictitel. Nu wil ik ook HJ :(
pi_86799078
tvp.

HJ O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_86800691
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:44 schreef vogelkooi het volgende:
WEEKEND!!!!!
[ afbeelding ]
Goede post! Ik ga vanavond ook maar eens genieten van een biertje.

quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:24 schreef IrishBastard het volgende:
fipo
Ik mis iets }:|

Nog mensen met spannende plannen?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_86800892
Nou ik zou gaan klimmen... Gaat niet door nu zit vanavond bij een maat van me. Vriend van hem heeft gister zelfmoord gepleegd :{
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2010 @ 19:18:30 #11
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86800923
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou ik zou gaan klimmen... Gaat niet door nu zit vanavond bij een maat van me. Vriend van hem heeft gister zelfmoord gepleegd :{
Ai... gecondoleerd!
pi_86800992
quote:
Zhe fack :{. Altijd sneu als mensen voor hun gevoel zo in de put zitten dat dit de enige uitweg is...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_86801329
Ik kende hem niet echt, heb em wel eens een paar keer gezien en vroeger mee bij de AH gewerkt. Geen idee hoe het er dus aan toe was en "waarom". Mja ik ga er vanavond gewoon zijn voor men vrienden die hem wel goed gekend hebben, want die kunnen nu echt elke steun gebruiken!

Overigens vanmiddag ook bonje in de bus in Arnhem :') Klasgenoot vroeg of de muziek van 1 kneus zachter kon en die 2 gaven meteen een grote bek en begonnen over buiten de bus het er over hebben. Ik laat die klasgenoot niet zo alleen staan dus ik vraag of er een probleem was... Vliegt zon kel meteen op me af of ik klappen wil 8)7 en dat ik maar uit moet stappen met hun |:(

Achteraf hoorde ik van een meisje uit men klas dat zij zag dat 1 van hun een mes bij had en daarmee de bus aan het molesteren was. Als ik dat geweten had had ik misschien niet zo actief gereageerd :') Kerel stond echt op ontploffen :|W
pi_86801618
quote:
Gecondoleerd :{
Diegene die van de waalbrug afgesprongen is gisteren?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_86801728
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik kende hem niet echt, heb em wel eens een paar keer gezien en vroeger mee bij de AH gewerkt. Geen idee hoe het er dus aan toe was en "waarom". Mja ik ga er vanavond gewoon zijn voor men vrienden die hem wel goed gekend hebben, want die kunnen nu echt elke steun gebruiken!

Overigens vanmiddag ook bonje in de bus in Arnhem :') Klasgenoot vroeg of de muziek van 1 kneus zachter kon en die 2 gaven meteen een grote bek en begonnen over buiten de bus het er over hebben. Ik laat die klasgenoot niet zo alleen staan dus ik vraag of er een probleem was... Vliegt zon kel meteen op me af of ik klappen wil 8)7 en dat ik maar uit moet stappen met hun |:(

Achteraf hoorde ik van een meisje uit men klas dat zij zag dat 1 van hun een mes bij had en daarmee de bus aan het molesteren was. Als ik dat geweten had had ik misschien niet zo actief gereageerd :') Kerel stond echt op ontploffen :|W
Bus 5 zeker? Presikhaaf tuig :r
pi_86801961
Precies lijn 5! stapten uit na de waalstraat ergens
pi_86801976
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:33 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Gecondoleerd :{
Diegene die van de waalbrug afgesprongen is gisteren?
Dat weet ik nog niet eens.. :{ ga ik zo horen

http://www.gelderlander.n(...)aalbrug-springen.ece

leeftijd klopt iig.
pi_86802164
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Precies lijn 5! stapten uit na de waalstraat ergens
Daar in de buurt zitten ook nog eens kampers, en de rest van de huizen is ook allemaal tuig volgens mij, wil je niet wonen denk ik :{

Blij dat ik die bus nooit meer hoef te nemen, al was ik er vaak toch al net na Airbornplein uit.
pi_86802249
Vanavond kans op noorderlicht hier! Dus vanavond maar de berg hier op om grotere kans te hebben :)
pi_86803777
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:49 schreef AMDB het volgende:
Vanavond kans op noorderlicht hier! Dus vanavond maar de berg hier op om grotere kans te hebben :)
^O^
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_86803815

[ Bericht 69% gewijzigd door vogelkooi op 24-09-2010 20:34:46 ]
Fear is the grease of society.
pi_86804755
:W
pi_86804953
Ik hoorde net weer van een vriendinnetje dat de vriendin van die gozer het eergister uitgemaakt had..
Maar weet niet hoe betrouwbaar dat is.. Aangezien die jongen een tweelingbroer was van een vriend van een oudhuisgenootje ofzo van haar..
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:59:28 #24
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_86805421
quote:
Jeetje, heftig! Gecondoleerd. Fijn dat je er voor je vrienden kunt zijn.

Verder bedankt voor alle 'plezier wensen'. Het was gezellig! Lekker gegeten bij De Stadstuyn ook! Mijn ouders zijn vrij kritisch wat betreft uit eten, maar zelfs zij vonden het heerlijk.

Zo, even omkleden en dan naar vriendinnen/de stad.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_86806787
Ik wil daar ook nog steeds een keer eten..

Ik heb vanavond bij Eten en drinken gegeten.. Gezellig gezeten met vriendinnetjes omdat één van hun naar Berlijn gaat voor 5 maanden.. Vanaf 16.00 gezeten maar was wel heel erg gezellig :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')