Laat maar, de kaartjes voor het gala waren uitverkocht. Zit ik hier met mijn uitgaans-mood. Wordt kroegen vanavond denk ik, iemand nog suggesties?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de pannenkoekenboot? grilboot?
Goede post! Ik ga vanavond ook maar eens genieten van een biertje.quote:
Ik mis ietsquote:
Ai... gecondoleerd!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou ik zou gaan klimmen... Gaat niet door nu zit vanavond bij een maat van me. Vriend van hem heeft gister zelfmoord gepleegd
Zhe fackquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou ik zou gaan klimmen... Gaat niet door nu zit vanavond bij een maat van me. Vriend van hem heeft gister zelfmoord gepleegd
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bus 5 zeker? Presikhaaf tuigquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik kende hem niet echt, heb em wel eens een paar keer gezien en vroeger mee bij de AH gewerkt. Geen idee hoe het er dus aan toe was en "waarom". Mja ik ga er vanavond gewoon zijn voor men vrienden die hem wel goed gekend hebben, want die kunnen nu echt elke steun gebruiken!
Overigens vanmiddag ook bonje in de bus in ArnhemKlasgenoot vroeg of de muziek van 1 kneus zachter kon en die 2 gaven meteen een grote bek en begonnen over buiten de bus het er over hebben. Ik laat die klasgenoot niet zo alleen staan dus ik vraag of er een probleem was... Vliegt zon kel meteen op me af of ik klappen wil
en dat ik maar uit moet stappen met hun
![]()
Achteraf hoorde ik van een meisje uit men klas dat zij zag dat 1 van hun een mes bij had en daarmee de bus aan het molesteren was. Als ik dat geweten had had ik misschien niet zo actief gereageerdKerel stond echt op ontploffen
Dat weet ik nog niet eens..quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gecondoleerd
Diegene die van de waalbrug afgesprongen is gisteren?
Daar in de buurt zitten ook nog eens kampers, en de rest van de huizen is ook allemaal tuig volgens mij, wil je niet wonen denk ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Precies lijn 5! stapten uit na de waalstraat ergens
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:49 schreef AMDB het volgende:
Vanavond kans op noorderlicht hier! Dus vanavond maar de berg hier op om grotere kans te hebben
Jeetje, heftig! Gecondoleerd. Fijn dat je er voor je vrienden kunt zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Arnhem!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik kende hem niet echt, heb em wel eens een paar keer gezien en vroeger mee bij de AH gewerkt. Geen idee hoe het er dus aan toe was en "waarom". Mja ik ga er vanavond gewoon zijn voor men vrienden die hem wel goed gekend hebben, want die kunnen nu echt elke steun gebruiken!
Overigens vanmiddag ook bonje in de bus in ArnhemKlasgenoot vroeg of de muziek van 1 kneus zachter kon en die 2 gaven meteen een grote bek en begonnen over buiten de bus het er over hebben. Ik laat die klasgenoot niet zo alleen staan dus ik vraag of er een probleem was... Vliegt zon kel meteen op me af of ik klappen wil
en dat ik maar uit moet stappen met hun
![]()
Achteraf hoorde ik van een meisje uit men klas dat zij zag dat 1 van hun een mes bij had en daarmee de bus aan het molesteren was. Als ik dat geweten had had ik misschien niet zo actief gereageerdKerel stond echt op ontploffen
Ik weet niet of dat een kloppend iets is. Zal het voorzichtig voorleggen, ben voorzichtig met wilde verhalen. Vanavond samen geweest met veel vrienden en zijn broer, was wel erg mooi. Maar eerst heerst volstrekte verslagenheid, het leek nu juist wat beter met hem te gaan. Avond ervoor is hij nog lekker wezen stappen en een kwartier voordat hij sprong is hij nog een goede vriend tegen gekomen die ook niks doorhad. Hadden nog plannen gemaakt voor die avond zelfs.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoorde net weer van een vriendinnetje dat de vriendin van die gozer het eergister uitgemaakt had..
Maar weet niet hoe betrouwbaar dat is.. Aangezien die jongen een tweelingbroer was van een vriend van een oudhuisgenootje ofzo van haar..
Ik? Hoezo?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij laat er ook geen gras over groeien
past meteen!quote:
Ik ben bezetquote:
vage shit hoor.. vooral die vriend die hem nog tegengekomen is.. Dan ga je jezelf echt afvragen van had ik iets moeten zienquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat een kloppend iets is. Zal het voorzichtig voorleggen, ben voorzichtig met wilde verhalen. Vanavond samen geweest met veel vrienden en zijn broer, was wel erg mooi. Maar eerst heerst volstrekte verslagenheid, het leek nu juist wat beter met hem te gaan. Avond ervoor is hij nog lekker wezen stappen en een kwartier voordat hij sprong is hij nog een goede vriend tegen gekomen die ook niks doorhad. Hadden nog plannen gemaakt voor die avond zelfs.
Veel vragen waar geen antwoord op zal komen... Maargoed ik vond het erg mooi om te zien hoe iedereen er voor elkaar was
Ik heb ook iemand gekend die zelfmoord heeft gepleegd, bij hem was ook niet te zien dat ie depressief of iets was en de reden is ook altijd onbekend gebleven. Zo raar eigenlijk dat mensen soms zo goed hun problemen kunnen verbergenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
vage shit hoor.. vooral die vriend die hem nog tegengekomen is.. Dan ga je jezelf echt afvragen van had ik iets moeten zien
Ik zeg ook dat dat misschien niet zo betrouwbaar is, en misschien ook wel niet de reden waarom.. Maar het is dus wel die jongen die van de waalbrug is gesprongen? Heftig hoor.. Ik snap niet dat dat je enige uitweg kan zijn
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:18 schreef SLP_ het volgende:
Ojaa 8 uur, tis vrijdag natuurlijkHaha ik schrok me dood leek net of de motor uitgleed in die bocht
Hahahaha
Alle twee?quote:
Wel bij jou?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:14 schreef vogelkooi het volgende:
Schone slaapster ligt nog in dromenland.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik verveelde me, dus toen nodigde hij me uit om film te kijken en de stad in te gaan.
De Haagse Leeuwardse chick is gewoon niet lastig. Die weet ook gewoon als je vraagt: 'Ga je mee naar huis filmpje kijken?', dan weet ze wat er gaat gebeuren: die wordt gewoon verschrikkelijk uit elkaar getrokkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:14 schreef vogelkooi het volgende:
Schone slaapster ligt nog in dromenland.
Nee, want dan had je nu onder mijn gepoetste laarzen gelegen! Maar beantwoord de vraag eens even!quote:
Strappado of duimschroeven?quote:
Ik zie nu pas wat je bedoelt ben oh oh cherso aan het kijken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
[..]
De Haagse Leeuwardse chick is gewoon niet lastig. Die weet ook gewoon als je vraagt: 'Ga je mee naar huis filmpje kijken?', dan weet ze wat er gaat gebeuren: die wordt gewoon verschrikkelijk uit elkaar getrokken.
Flauw. Sorry. Kon het niet laten.
Toen ik gisteren wilde vertrekken brak het sleuteltje van het hangslot van mijn fiets af. Heb ik weer hoor.
Daarna wel een leuke avond gehad.
Dadelijk maar even naar de fietsenmaker.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
[..]
De Haagse Leeuwardse chick is gewoon niet lastig. Die weet ook gewoon als je vraagt: 'Ga je mee naar huis filmpje kijken?', dan weet ze wat er gaat gebeuren: die wordt gewoon verschrikkelijk uit elkaar getrokken.
Flauw. Sorry. Kon het niet laten.
Toen ik gisteren wilde vertrekken brak het sleuteltje van het hangslot van mijn fiets af. Heb ik weer hoor.
Daarna wel een leuke avond gehad.
Dadelijk maar even naar de fietsenmaker.
Je moet die dingen nooit invullen, ik heb het wel een keer gedaan en je zit er een jaar ofzo aan vastquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik word de hele tijd gespamd door het centraal bureau voor de statistiek, die willen dat ik een enquete invul over de veiligheid in de buurt..
Ik nu dus al de 3e brief in 2 weken lezen.. Staat er onderaan.
"omdat het belangrijk is dat zoveel mogelijk geselecteerde mensen meedoen, zal een medewerker van het CBS u over enkele weken bezoeken of bellen, mocht u de vragenlijst op het internet of op papier nog niet ingevuld hebben"
Ja en dan? dan komt ie achter me staan met een honkbalknuppel tot ik het ingevuld heb?
Hoezo dreigend![]()
Verkeerde bericht gequotequote:Op zaterdag 25 september 2010 12:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hm vind je post beetje warrig Difficult
Je kan ook gewoon je abonnement door laten lopen. Als je contractduur vervalt dan blijft die lopen volgens de voorwaarden. Tenminste dat is wat ik heb gedaan. Verlengen was geen optie, want ze hadden geen soortgelijk abonnement.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dup, had jij nu een HTC Legend? Ik mag 19 oktober mijn abbo verlengen en het wordt wss toch goedkoper als ik dat toestel wil om niet meer een simonly te doen maar gewoon abbo met tel. En nu heb ik mijn oog laten vallen op de legendof is de desire veel beter ofzo?
Geweldig idee! Nu nog tijd zien te vindenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nu heb je weer een excuus om een dagje naar Londen te gaan![]()
Ik heb een stukje muur gekopt en.. nu heb ik een gaatje / korst op me kop wat precies tussen me ogen zitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:58 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ik heb een stukje muur gekopt en.. nu heb ik een gaatje / korst op me kop wat precies tussen me ogen zitWtf? Ongelukkig plekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Zo ver ik weet niet, en tja het zit inderdaad op een ongelukkige plekquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:02 schreef vogelkooi het volgende:
Zo dat is niet niks. Geen hersenschudding?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:58 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ik heb een stukje muur gekopt en.. nu heb ik een gaatje / korst op me kop wat precies tussen me ogen zitEn daar ga je ook nog wel even een litteken houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik heb op die plek toen ik klein was een gat in m'n hoofd gevallen, heeft tien jaar geduurd voor het litteken was was
Belangrijke vraag natuurlijk: wat heeft het je opgeleverd?quote:
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |