abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 september 2011 @ 14:42:27 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_102218889
De Tombox _O_

disclaimer
  woensdag 21 september 2011 @ 15:23:36 #102
353177 ArannaeCor
Een heule trotste Fries
pi_102220502
Flippo's, Gameboy en natuurlijk knikkers. _O_
En deze dingen waar allemaal spelletjes op stonden.
pi_102367253
De Sony discman is toch wel mijn favo gadget uit de jaren 90. Ik liep vroeger echt met tientallen CD's in m'n tas rond en natuurlijk reserve batterijen! In 2005 ben ik overgestapt op de iPod en heb nu 6000 nummers bij me! :-)
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_102370770
mn radio die ik nog steeds heb. Casettedeck en cdspeler hebben t loodje al gelegd maar de radio zelf doet het nog wel. Zonder antenne die ook al afgebroken is hehe. Maar vroegah zat ik , vooral bij hitlijsten, gekluisterd aan de radio met de cassette klaar om op te nemen. En dan ergerde ik me kapot als de dj er dan weer doorheen zat te lullen :P Ben wel es extra vroeg uit mn nest gestapt omdat Boyzone (waar ik fan van was) in de Arbeidsvitaminen zou komen (stond in gids).

zelfde als met de videorecorder. Toen ie banden ging opvreten heb ik maar weggemikt :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_102373588
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 19:39 schreef Apotheose het volgende:
mn radio die ik nog steeds heb. Casettedeck en cdspeler hebben t loodje al gelegd maar de radio zelf doet het nog wel. Zonder antenne die ook al afgebroken is hehe. Maar vroegah zat ik , vooral bij hitlijsten, gekluisterd aan de radio met de cassette klaar om op te nemen. En dan ergerde ik me kapot als de dj er dan weer doorheen zat te lullen :P Ben wel es extra vroeg uit mn nest gestapt omdat Boyzone (waar ik fan van was) in de Arbeidsvitaminen zou komen (stond in gids).

zelfde als met de videorecorder. Toen ie banden ging opvreten heb ik maar weggemikt :')
Boyzone? En ik denk al jaren dat jij een kerel bent! Hehe...
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_102382445

Weinig consumentenelektronica sindsdien die me zó hebberig heeft weten te maken als minidisc indertijd...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator zondag 25 september 2011 @ 23:00:40 #107
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_102382476
Ik had een klasgenoot met een message watch, hij wist als het eerste dat frank sinatra dood was....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_102382545
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2011 20:36 schreef CoExist het volgende:

[..]

Boyzone? En ik denk al jaren dat jij een kerel bent! Hehe...
er staat anders wel n vrouwelijk icoontje voor mn naam :D
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Moderator zondag 25 september 2011 @ 23:05:41 #109
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_102382717
quote:
2s.gif Op zondag 25 september 2011 23:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik had een klasgenoot met een message watch, hij wist als het eerste dat frank sinatra dood was....
Mijn enige gadget was een israelische agenda die je achterstevoren moest gebruiken. ;(
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')