Boyzone? En ik denk al jaren dat jij een kerel bent! Hehe...quote:Op zondag 25 september 2011 19:39 schreef Apotheose het volgende:
mn radio die ik nog steeds heb. Casettedeck en cdspeler hebben t loodje al gelegd maar de radio zelf doet het nog wel. Zonder antenne die ook al afgebroken is hehe. Maar vroegah zat ik , vooral bij hitlijsten, gekluisterd aan de radio met de cassette klaar om op te nemen. En dan ergerde ik me kapot als de dj er dan weer doorheen zat te lullenBen wel es extra vroeg uit mn nest gestapt omdat Boyzone (waar ik fan van was) in de Arbeidsvitaminen zou komen (stond in gids).
zelfde als met de videorecorder. Toen ie banden ging opvreten heb ik maar weggemikt
er staat anders wel n vrouwelijk icoontje voor mn naamquote:Op zondag 25 september 2011 20:36 schreef CoExist het volgende:
[..]
Boyzone? En ik denk al jaren dat jij een kerel bent! Hehe...
Mijn enige gadget was een israelische agenda die je achterstevoren moest gebruiken.quote:Op zondag 25 september 2011 23:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik had een klasgenoot met een message watch, hij wist als het eerste dat frank sinatra dood was....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |