abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86828402
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:35 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

nou.....Snipertje en Sterretje zijn ook niet heel dom. Matsoe MAtsoe daarentegen....
Matsoe matsoe en Barbie zijn verreweg het domst.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 25 september 2010 @ 14:38:06 #152
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86828437
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:35 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

nou.....Snipertje en Sterretje zijn ook niet heel dom. Matsoe MAtsoe daarentegen....
Toch ga ik liever vrouwen hosselen met Matsoe Matsoe dan met Snipertje 'burgerlul' of Sterretje 'dikke pad'.
Gourmetten of steengrillen?
pi_86828572
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Toch ga ik liever vrouwen hosselen met Matsoe Matsoe dan met Snipertje 'burgerlul' of Sterretje 'dikke pad'.
De juiste instelling heeft hij in elk geval wel. :7
UITGESCHREVEN
pi_86829092
Zo, daar ben ik weer.

Net op tijd om Nataliz uit te zwaaien naar haar SpeedDates :W :')
  zaterdag 25 september 2010 @ 15:06:22 #155
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86829186
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:02 schreef Neelix het volgende:
Zo, daar ben ik weer.

goed je weer te zien man!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_86829874
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:43 schreef picardmike het volgende:

[..]

De juiste instelling heeft hij in elk geval wel. :7
En wederom klop ik mezelf op de buik vanwege het feit dat ik mijn tv opgezegd heb. :o
Spelen deze mensen holbewoners of is dit serieus? :{
  zaterdag 25 september 2010 @ 15:35:17 #157
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86829901
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:34 schreef Lamon. het volgende:

[..]

En wederom klop ik mezelf op de buik vanwege het feit dat ik mijn tv opgezegd heb. :o
Spelen deze mensen holbewoners of is dit serieus? :{
het programma is: we gooien 8 hagenezen (4 jongens, 4 meiden) met het IQ van een bamischijf en het zuipvermogen van Hans vd Togt 3 weken in Chersonissos en we filmen alles....
pi_86829932
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:35 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

het programma is: we gooien 8 hagenezen (4 jongens, 4 meiden) met het IQ van een bamischijf en het zuipvermogen van Hans vd Togt 3 weken in Chersonissos en we filmen alles....
Daar had je Artis en Blijdorp toch al voor. :)
pi_86830690
Nou, dat was badmintonnen! _O- Dat heb ik weer, hele nacht slecht geslapen van de zenuwen..
En, ik was ook nog eens te laat ivm de file's op de snelweg, (terwijl ik al expres wat vroeger wegging)
laat die lullo het afweten toen ik in de file stond..afspraak 10 uur, ik smsde hem om kwart voor 11 voor de 2e keer, of hij er al was, en even op mij moest wachten. Kreeg ik doodleuk een sms van :"ik kom niet, ik durf niet, sorry"...Leuk, sta ik daar in de file! ben wel gewoon naar die sportschool gegaan..en gelukkig waren daar mensen, dus heb gewoon met vreemden gebadmintonned...als ik dit vanmorgen geweten had, had ik dit nooit gedurfd _O-

Maar het was leuker dat ik had gedacht _O_ en die lullo? die hoef ik uiteraard niet meer te spreken
of zien :{w
pi_86830740
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:03 schreef brunette82 het volgende:
Nou, dat was badmintonnen! _O- Dat heb ik weer, hele nacht slecht geslapen van de zenuwen..
En, ik was ook nog eens te laat ivm de file's op de snelweg, (terwijl ik al expres wat vroeger wegging)
laat die lullo het afweten toen ik in de file stond..afspraak 10 uur, ik smsde hem om kwart voor 11 voor de 2e keer, of hij er al was, en even op mij moest wachten. Kreeg ik doodleuk een sms van :"ik kom niet, ik durf niet, sorry"...Leuk, sta ik daar in de file! ben wel gewoon naar die sportschool gegaan..en gelukkig waren daar mensen, dus heb gewoon met vreemden gebadmintonned...als ik dit vanmorgen geweten had, had ik dit nooit gedurfd _O-

Maar het was leuker dat ik had gedacht _O_ en die lullo? die hoef ik uiteraard niet meer te spreken
Wat is dat toch met mensen die op het allerlaatste moment afzeggen....
ga dan niet op een datingsite ;(
pi_86830856
quote:

Ik durf niet? :D
Echt, mensen...! :+
pi_86830875
En, het kwam niet eens van hem uit...dat ie afzegt, ik moest hem weer smsen, want hij nam niet op,
toen ik belde, om aan te geven dat ik later kwam...pas na kwart voor 11 ofzo, kreeg ik die sms..
kolerezooi...maar heb leuke ochtend en middag gehad :D
pi_86830950
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:09 schreef brunette82 het volgende:
En, het kwam niet eens van hem uit...dat ie afzegt, ik moest hem weer smsen, want hij nam niet op,
toen ik belde, om aan te geven dat ik later kwam...pas na kwart voor 11 ofzo, kreeg ik die sms..
kolerezooi...maar heb leuke ochtend en middag gehad :D
Gelukkig.
Maar "Ik durf niet.." :D
Sorry, maar daar kan ik wel erg om lachen. :D
  zaterdag 25 september 2010 @ 16:13:01 #164
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86831000
dat ie niet durft...ok, maar dan niet eens zelf afbellen/smsen. wat een druif :)
maar leuk dat je een leuke dag hebt gehad :)
pi_86831011
Ja nu wel, maar toen niet hoor...want ik dacht echt, wat ga ik doen, wachten tot de file over is, en terug naar huis (terwijl aan die kant ook een file stond) of gewoon er heen gaan en vermaken ^O^
Alsof ik wel durfde, ik moet toch ook even over die drempel heen zeg maar...en ik kom wel... *O*
pi_86831021
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:11 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Gelukkig.
Maar "Ik durf niet.." :D
Sorry, maar daar kan ik wel erg om lachen. :D
Dat is wel heel erg ja. :D
pi_86831114
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:13 schreef brunette82 het volgende:
Ja nu wel, maar toen niet hoor...want ik dacht echt, wat ga ik doen, wachten tot de file over is, en terug naar huis (terwijl aan die kant ook een file stond) of gewoon er heen gaan en vermaken ^O^
Alsof ik wel durfde, ik moet toch ook even over die drempel heen zeg maar...en ik kom wel... *O*
Nou ja, denk vanuit zijn perspectief, als ie niet durfde zal hij wel 3 nachten wakker gelegen hebben, en zichzelf nu voor zijn kop slaan omdat ie zo laf was. :)
pi_86831590
quote:

Damn, wat stom zeg. :{ Niet durven okay, op zich wel voor te stellen. Hoe ken je hem eigenlijk trouwens? Maar goed, laat het dan wat tijdiger weten. Gelukkig heb je het alsog leuk gehad dan. :P
pi_86831640
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:02 schreef Neelix het volgende:
Zo, daar ben ik weer.

Tick tock tick tock...zeven uur word ik opgehaald. Tick tock tick tock... -O-

Welcome back trouwens. *O*
pi_86832424
@brunette: da's wel extreem sneu ;(
@natalie: veel plezier (of succes, als je dat liever hebt :P )
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86832754
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:54 schreef JoeBravo het volgende:
@brunette: da's wel extreem sneu ;(
@natalie: veel plezier (of succes, als je dat liever hebt :P )
Dank je! Nou ja, ik laat het maar over me heen komen. :') Ik las dat jij je ook in gaat schrijven? :D :P
pi_86832819
quote:

Wat een eikel zeg. Ik stik ook altijd van de zenuwen bij een first date maar niet op komen dagen zonder iets te laten weten, nooit
Ik heb ooit 1 keer een date een dag van te voren af gezegd omdat ik niet durfde.
Een hele mooie donkere dame, maar omdat ze voornamelijk gevallen was voor mijn profieltekst (ze date uit principe geen mbo'ers 8)7 ) wilde ze toch een keer iets afspreken.
De profieltekst had ik echter voor een groot gedeelte overgenomen van een profiel op match.com en dat voelde toen niet goed want de tekst gaf niet weer wie ik was. Ik heb haar toen gebeld en de date afgezegd met 1 of andere k*tsmoes.
Later had ik er toch een beetje spijt van maar ik had toch het idee de juiste beslissing genomen te hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Provinciaaltje op 25-09-2010 17:15:33 ]
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_86832914
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 17:03 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Dank je! Nou ja, ik laat het maar over me heen komen. :') Ik las dat jij je ook in gaat schrijven? :D :P
verkeerde woordkeus :X
:')
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_86833060
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 17:07 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

verkeerde woordkeus :X
:')
Dat is your male dirty mind, not mine! :D

Maar goed, maar goed.

Ik laat het maar gebeuren. :P
pi_86833213
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 17:10 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Dat is your male dirty mind, not mine! :D

Maar goed, maar goed.

Ik laat het maar gebeuren. :P
alsof dat alleen aan mannen voorbehouden is :{w
Maar goed, ik beken schuld B-)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')