Nee, andersom dan. Zit je daar als vrouw en dan komen er van die kansloze morsige nerds aan tafelquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:14 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hahaa, jezus ja. Stel je komt binnen en ziet een schare aan middelmatige burgervrouwen. Goddomme, dat gaat een lange avond worden dan..
behalve als je daar op kickt....quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:14 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hahaa, jezus ja. Stel je komt binnen en ziet een schare aan middelmatige burgervrouwen. Goddomme, dat gaat een lange avond worden dan..
In mijn geval was het ja of nee aan het einde van het gesprekje aankruisen en dan op naar de volgende dame.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:12 schreef Lamon. het volgende:
Is dat speeddaten ook echt dat je aan het eind een nummer in moet vullen?
Romantisch.
Nee..je ziet het verkeerd. Mannen schuiven actief door.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, andersom dan. Zit je daar als vrouw en dan komen er van die kansloze morsige nerds aan tafel.
Bij de organisatie waar ik me heb ingeschreven gaat het er zo aan toe:quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:12 schreef Lamon. het volgende:
Is dat speeddaten ook echt dat je aan het eind een nummer in moet vullen?
Romantisch.
en wat komen daar nou voor mensen op af? alleen maar kanslozen of zie je er ook mensen rondlopen waarvan je denkt: wat doet die hier?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:25 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Bij de organisatie waar ik me heb ingeschreven gaat het er zo aan toe:
Als je je gesprekspartner nog eens wilt zien vul je op je matchkaart een ‘ja’ in. Wil je dit niet, dan vul je uiteraard ‘nee’ in. Na afloop lever je je kaart in en gaan we kijken of er matches zijn, of te wel 2 x een ‘ja’. Als dat zo is krijg je hierover binnen 48 uur bericht. Je ontvangt dan elkaars gegevens, waarna je zelf een afspraak kunt maken.
Nou, het soort mensen als Natalie dus!quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en wat komen daar nou voor mensen op af? alleen maar kanslozen of zie je er ook mensen rondlopen waarvan je denkt: wat doet die hier?
Dus als je 10 keer ja invult en zij vullen ook ja in, heb je in 1 keer 10 dates?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:25 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Bij de organisatie waar ik me heb ingeschreven gaat het er zo aan toe:
Als je je gesprekspartner nog eens wilt zien vul je op je matchkaart een ‘ja’ in. Wil je dit niet, dan vul je uiteraard ‘nee’ in. Na afloop lever je je kaart in en gaan we kijken of er matches zijn, of te wel 2 x een ‘ja’. Als dat zo is krijg je hierover binnen 48 uur bericht. Je ontvangt dan elkaars gegevens, waarna je zelf een afspraak kunt maken.
ja, maar het telt niet als ze onder pistooldwang "ja" invullenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dus als je 10 keer ja invult en zij vullen ook ja in, heb je in 1 keer 10 dates?
* inschrijft voor speeddatequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:43 schreef palawan het volgende:
[..]
Nou, het soort mensen als Natalie dus!
Mag je zelf invullen of je haar kansloos vindt of juist niet
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar het telt niet als ze onder pistooldwang "ja" invullen
speeddaten is volgens mij uitgevonden door Jokertje.....Beeter 100blauwtjes en 1 chick dan geen blauwtjes en geen chick.....quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar serieus, dat is gewoon serial daten, dan heb je toch op een gegeven moment helemaal geen interesse meer in wie er tegenover je zit?
Ik kijk geen tv, dus ik weet niet wie Jokertje is, ik lees die naam wel vaak.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
speeddaten is volgens mij uitgevonden door Jokertje.....Beeter 100blauwtjes en 1 chick dan geen blauwtjes en geen chick.....
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv, dus ik weet niet wie Jokertje is, ik lees die naam wel vaak.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv, dus ik weet niet wie Jokertje is, ik lees die naam wel vaak.
Wtf, is die gast 1m50 ofzo dat ie de hele tijd zijn kop omhoog trekt?quote:
nee, dat is een heel raar trekje van jokertje....het lijkt of zijn hoofd aan de achterkant gevuld is met lood ofzo....quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:01 schreef Neelix2 het volgende:
[..]
Wtf, is die gast 1m50 ofzo dat ie de hele tijd zijn kop omhoog trekt?
Hij heeft wel meer rare trekjesquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat is een heel raar trekje van jokertje....het lijkt of zijn hoofd aan de achterkant gevuld is met lood ofzo....
Als je trouwens je oude account terug wil, moet je Yvonne even een FoBo berichtje sturen, of had je dat al gedaan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:03 schreef Neelix2 het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer rare trekjes
Dat is het risico dat je als vrouw neemt inderdaad. De hele avond met half opgedroogde ICT'ers aan tafel lijkt me ook geen pretje..quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, andersom dan. Zit je daar als vrouw en dan komen er van die kansloze morsige nerds aan tafel.
Raar maar waar, jokertje is nog 1 van de slimste in de serie.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toen ze hersenen uitdeelden stond ie niet echt vooraan, he?
nou.....Snipertje en Sterretje zijn ook niet heel dom. Matsoe MAtsoe daarentegen....quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:34 schreef picardmike het volgende:
[..]
Raar maar waar, jokertje is nog 1 van de slimste in het programma.![]()
Ik vind het wel briljant dat hij op een hele diplomatieke toon achteraf commentaar geeftquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:34 schreef picardmike het volgende:
[..]
Raar maar waar, jokertje is nog 1 van de slimste in het programma.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |