goed hequote:
Dat verklaart allesquote:
quote:
quote:
dus tochquote:
En wij hebben het ook moeilijk genoeg daardoor op vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:03 schreef crv het volgende:
HEEE![]()
Laten we niet ineens Cue gaan afzeiken hier met zijn allen.
Als ambtenaar heeft ze het al moeilijk genoeg op vrijdagmiddag
Idd!! bijna iedereen is al wegquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:03 schreef crv het volgende:
HEEE![]()
Laten we niet ineens Cue gaan afzeiken hier met zijn allen.
Als ambtenaar heeft ze het al moeilijk genoeg op vrijdagmiddag
Jah, graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet![]()
Dus bedankt voor de rit he mensen!
In Amsterdam.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh.. waar zit jij? en als wat enzo?
En jij je straks maar afvragen waarom de bank een beetje raar ruiktquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn poes word volgens mij een beetje té vrij
Mooie ogenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
De gemeentequote:Op vrijdag 24 september 2010 17:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enschede.. maar bij gemeente of ministerie ofzo?
Zo hond poes zo baas?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck, dat beest is echt groot.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
yep, dacht ff dat ik naar eeen tekst only design gemik wasquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:07 schreef -Miauw- het volgende:
Deed Fok trouwens ook raar bij jullie, paar minuten terug?
Compleet verneukte forumlayoutquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:07 schreef -Miauw- het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:07 schreef -Miauw- het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:07 schreef -Miauw- het volgende:
Hmwah, qua werkzaamheden ben ik het wel zat. En die bureaucratiequote:
Zelf zit ik bij het Ministerie van Defensie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:09 schreef -Miauw- het volgende:
Hmwah, qua werkzaamheden ben ik het wel zat. En die bureaucratieen ze zijn gewoon niet zo vooruitstrevend, alles gaat traaaaag. Maar de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn wel echt heel goed.
En jij, bevalt het?
Eerst de deur open doen, dan pas binnenkomenquote:
het is wel de TT maar het subject is het nu ff nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:09 schreef D. het volgende:
*kijkt naar de TT
Ik heb niets gemist geloof ik
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:07 schreef -Miauw- het volgende:
Doe dan eens stoppen met snel lezenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:10 schreef Koen66 het volgende:
als ik ff snel lees lees ik telkens Cee ipv Cue_
nee hoor, 16 oktoberquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelf zit ik bij het Ministerie van Defensie.
Wat je zegt komt daar natuurlijk ook in voor. Bureaucratie .. altijd mot/gedoe met "Den Haag" Maar de sec.arb. zeker goed![]()
14 oktober weer een mooi feest
Ow, nou, dan zal ik even oplettenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is wel de TT maar het subject is het nu ff niet
Want?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat hoor jij zeker vaak genoeg?
op kosten vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelf zit ik bij het Ministerie van Defensie.
Wat je zegt komt daar natuurlijk ook in voor. Bureaucratie .. altijd mot/gedoe met "Den Haag" Maar de sec.arb. zeker goed![]()
14 oktober weer een mooi feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |