Wat een goed idee! Ik heb een cheesecakerecept dat ik wel aan kan passen. Ik zou in plaats van citroensnippers bijvoorbeeld sinaasappelsnippers erin kunnen doen en in plaats van citroensap een beetje sinaasappelsap. De bodem kan ik ook van volkoren koekjes maken. Ik ben wel bang dat de taart nergens naar smaakt zonder suiker. Ga je helemaal geen suiker erin doen?quote:Op maandag 27 september 2010 09:30 schreef Twinkly het volgende:
lolHier kijkt hij ons heel blij aan en gaat dan zitten "hu hu hu-en" dat we het nog een keer moeten doen.
Ik ga kwarktaart maken, dat kun je zo zoet maken als je zelf wilt. Moet alleen even kijken welk vers fruit er is eind oktober. Misschien doe ik het met sinaasappelsap erdoor en manderijnpartjes erop. En als bodem misschien volkoren koekjes? Mijn moeder deed lange vingers, maar die zijn mierzoet natuurlijk.
Dat heb ik nou ook!quote:Op maandag 27 september 2010 10:08 schreef Claudia_x het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat je je moeilijk voor kunt stellen dat je grote baby uitgroeit tot een peuter en kleuter? Ik las net in het dreumestopic over naar de speeltuin gaan, en ineens besefte ik dat wij dat ook mee mogen gaan maken, dat Ivan in een speeltuin op toestellen klimt en van de glijbaan gaat.Je krijgt zoveel voor de prijs van één.
Ik kijk ook nooit met weemoed terug, wel met mooie herinneringen (zo van toen was het óok leuk).quote:Op maandag 27 september 2010 10:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat heb ik ook! En ik denk eigenlijk nooit met weemoed terug aan zijn periode als kleine baby, want ik vind hem goed precies zoals hij nu is. Ik merk dat dat een stabiel gevoel is terwijl hij juist allerlei ontwikkelingen doormaakt.
En ik heb ook helemaal niet dat de tweede me minder interessant lijkt omdat kleine baby's nog zo weinig kunnen. Integendeel! Bij haar kijk ik juist heel erg uit naar die beginperiode. Maar bij Ivan is dat een gesloten boek, een herinnering.
Och wat sneuquote:Op maandag 27 september 2010 11:15 schreef freecell het volgende:
Hier een snotverkouden ventje, snapt er niks van, als hij wakker is is het even spelen en dan weer huil-krijs. Echt dat doordringende krijsje wat ik een maand of wat neit gehoord heb. Ik heb hem niet gemist
Arm ding. Als hij zo blijft krijsen even langs de HA om oortjes te checken, want het is echt zijn 'ik voel me ontzettend rot' geluid. Maar nu slaapt hij eerst
Ja, dat dus.quote:Op maandag 27 september 2010 11:35 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Och wat sneuSnel weer beter worden hoor!
![]()
Dat was bij Niels dus ook zo van de week toen hij zo verkouden was, precies hetzelfde geluid als toen hij zo'n last van reflux had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |