abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86890264
*O* *O* HOERA voor Flipje!!! *O* *O*

Een hele fijne verjaardag grote man!

Woah Harry ^O^ Wat gaat hij al snel!
Hij is zo cute O+

Hahaha Ivan :D
Ik moet voor Niels het brood echt stukje voor stukje neerleggen, want als hij zijn mond vol heeft en er ligt een stukje voor zijn neus, dan gooit hij het op de grond.
Ik heb nog nooit brood zonder korstjes gegeven, hij heeft een periode geen korstjes gewild en toen heb ik hem expres kapjes gegeven zodat hij moest kauwen.

Niels kan zwaaien O+
We zwaaien sinds een week wat vaker, ik vergat vaak te zwaaien als zijn papa wegging bijvoorbeeld, en nu doet Niels het na :D
Hij doet ook zijn handjes op zijn hoofd als in "op je boze bolletje", maar ik weet niet of hij hoofdpijn heeft of dat hij de gebaren probeert te doen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86890390
Het lijkt mij dat hij geen hoofdpijn heeft. :P Dat wil zeggen, Ivan deed hier alle gebaren ineens in één keer, zwaaien, zijn handen op zijn boze bolletje doen en wijzen. Misschien heeft Niels dat ook?

Ik heb ook nooit brood zonder korstjes gegeven, maar ik lees in het dreumestopic wel eens dat baby's die altijd korstjes hebben gegeten er ook zomaar mee op kunnen houden.

Oh, en ik heb mijn vriend voor zijn verjaardag How2talk2kids gegeven. Ik vind het een leuk boek! Bij het lezen ervan dacht ik ook heel vaak: Ja, zo wil ik nou ook dat mensen met mij omgaan! Het is dus meteen relatietherapie. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86890546
Oh, dat boek wil ik ook graag hebben :)

Nou ik dacht dat hij misschien last van zijn voorhoofdsholte heeft, omdat hij nog verkouden is.
Maar hij kijkt er wel te blij bij inderdaad :P

En hij knuffelt de laatste week ook echt O+
Nu nog "hieperdepiep hoera" en hij is klaar voor zijn verjaardag!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86890608
Wij hebben vandaag ook 'hieperdepiep hoera!' geoefend omdat Ivans vader jarig is, maar Ivan had meer interesse voor zijn boterham pindakaas. Ik verwacht dat dat op zijn eigen verjaardag ook zo gaat, haha.

Wat ga jij trouwens qua taart doen, Twinkly? Daar ben ik wel benieuwd naar.
pi_86890694
lol :D Hier kijkt hij ons heel blij aan en gaat dan zitten "hu hu hu-en" dat we het nog een keer moeten doen.

Ik ga kwarktaart maken, dat kun je zo zoet maken als je zelf wilt. Moet alleen even kijken welk vers fruit er is eind oktober. Misschien doe ik het met sinaasappelsap erdoor en manderijnpartjes erop. En als bodem misschien volkoren koekjes? Mijn moeder deed lange vingers, maar die zijn mierzoet natuurlijk.
pi_86890813
rocka, gefeliciteerd met de verjaardag van flip! Maak er een leuke dag van!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86890917
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:30 schreef Twinkly het volgende:
lol :D Hier kijkt hij ons heel blij aan en gaat dan zitten "hu hu hu-en" dat we het nog een keer moeten doen.

Ik ga kwarktaart maken, dat kun je zo zoet maken als je zelf wilt. Moet alleen even kijken welk vers fruit er is eind oktober. Misschien doe ik het met sinaasappelsap erdoor en manderijnpartjes erop. En als bodem misschien volkoren koekjes? Mijn moeder deed lange vingers, maar die zijn mierzoet natuurlijk.
Wat een goed idee! Ik heb een cheesecakerecept dat ik wel aan kan passen. Ik zou in plaats van citroensnippers bijvoorbeeld sinaasappelsnippers erin kunnen doen en in plaats van citroensap een beetje sinaasappelsap. De bodem kan ik ook van volkoren koekjes maken. Ik ben wel bang dat de taart nergens naar smaakt zonder suiker. Ga je helemaal geen suiker erin doen?

Normaliter doe ik er een laagje frambozen overheen, maar halverweg november liggen de mandarijntjes misschien alweer in de winkel.
  maandag 27 september 2010 @ 09:47:30 #133
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86891074
Rocka en zoon gefeliciteerd

Harry gaat hard!!!!

Oh en Mef, door jou filmpje van Driekus heb ik me nu echt voorgenomen vaker te gaan zwemmen met Alexa.... Wat GOEOEOEOEOEOEOEOD van Driekus een echte waterrat... \

@ taart: hier ook kwarktaart voor Alexa, zonder suiker, wel met wat verse vanille.... en voor de grote mensen witte chocoladetaart :9
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_86891571
Ik bewaar de filmpjes vaak voor later en dan vergeet ik helemaal om erop te reageren. Wat is dat zwemfilmpje gaaf, Mefke! Ik sta er echt van te kijken wat je zoon allemaal kan. Ik had er geen idee van dat een baby zich zo vrij in het water zou kunnen bewegen. En dat niet alleen - ik vind het ook heel knap dat hij het zo leuk vindt. Als ik Ivan in die omgeving zou zetten zou hij vermoedelijk heel hard beginnen te snikken vanwege de drukte en het lawaai. (Hij kan zó slecht tegen lawaai.)

En hoe knap het kruipen van Harry ook is, ik blijf me vooral verbazen om dat prachtige gezichtje van hem. Ik vind hem volstrekt uniek met zijn haast cartoneeske gelaatstrekken, waarbij zijn ogen en oortjes eruit springen. Mooi!
pi_86891572
Hebben jullie trouwens ook dat je je moeilijk voor kunt stellen dat je grote baby uitgroeit tot een peuter en kleuter? Ik las net in het dreumestopic over naar de speeltuin gaan, en ineens besefte ik dat wij dat ook mee mogen gaan maken, dat Ivan in een speeltuin op toestellen klimt en van de glijbaan gaat. :o Je krijgt zoveel voor de prijs van één. :+
  maandag 27 september 2010 @ 10:14:45 #136
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86891720
Rocka, van harte met je Joekeloekes! w/

ymme, Harry krijgt brood met korstjes :Y

sindell, dat klinkt toch heerlijk! En wat goed van je dat je die poepluiers weet te ontwijken ;)

Claudia :D

Twinkly, wat leuk van die gebaren! O+

Oja, en nog even een :o voor mefke d'r Driekus! Wat kan die goed zwemmen zeg! ^O^

Nou, alsof kruipen nog niet genoeg is, trok meneer zich vanmorgen ook maar even demonstratief op aan de spijlen van de box bij opa en oma. Met zo'n lachje erbij van: tadaa!
  maandag 27 september 2010 @ 10:16:28 #137
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86891766
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:08 schreef Claudia_x het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat je je moeilijk voor kunt stellen dat je grote baby uitgroeit tot een peuter en kleuter? Ik las net in het dreumestopic over naar de speeltuin gaan, en ineens besefte ik dat wij dat ook mee mogen gaan maken, dat Ivan in een speeltuin op toestellen klimt en van de glijbaan gaat. :o Je krijgt zoveel voor de prijs van één. :+
Dat heb ik nou ook!
En ik had het er van de week nog met Ca.ra over: dat je je niet kan voorstellen dat je kind anders is dan dat hij is...
(bijv dat Harry zich minder snel zou ontwikkelen of dat Thomas kleiner zou zijn etc)
pi_86892033
Ja, dat heb ik ook! En ik denk eigenlijk nooit met weemoed terug aan zijn periode als kleine baby, want ik vind hem goed precies zoals hij nu is. Ik merk dat dat een stabiel gevoel is terwijl hij juist allerlei ontwikkelingen doormaakt.

En ik heb ook helemaal niet dat de tweede me minder interessant lijkt omdat kleine baby's nog zo weinig kunnen. Integendeel! Bij haar kijk ik juist heel erg uit naar die beginperiode. Maar bij Ivan is dat een gesloten boek, een herinnering.
pi_86892283
Maar Claudia, het is toch heel anders dan met Ivan? Ik geloof niet dat je een tweede keer hetzelfde kunt vinden, andere baby, andere ontwikkeling etc. Het zijn toch allemaal individuutjes. Maar misschien is het voor jezelf makkelijker omdat alle "handelingen" niet nieuw meer zijn. Misschien kun je er nog wel bewuster mee bezig zijn zelfs! (nee ik rammel niet }:| ... :') )

Ohw voor de statistieken, Laura is nu 71 (!) cm en 7035 gram. O+ En ze ligt nu weer te pitten, want ook een beetje hoesterig net als haar moeder :{
pi_86892465
Herkenbaar Claudia en Asy :Y
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_86892577
Goeiemorgen!

Harry wat goed van je! *O*
Wat is Laura lang zeg! :o Een reusje O+

Gister zijn we met Thijs en McLaura naar de kinderboerderij in Groningen geweest, de heren vonden het helemaal geweldig en keken hun ogen uit! Het was jammer van de regen waardoor ze niet uit de wagen konden, dus het is zeker voor herhaling vatbaar :Y Daarna zijn we naar J's ouders geweest waar Rienk natuurlijk weer niet wilde slapen. We hebben hem op het laatst maar laten huilen en binnen 20 minuten sliep hij.. Soms is het beter voor hem, want hij is echt wel moe, maar ik vind het zo vreselijk he -O-

Rienk krijgt trouwens ook korsten. Altijd al gekregen. En bij de Ikea heeft hij een patatje gehad. De eerste in zn leven. Ik had ze eerst geproefd en ze waren niet zo zout. (een mcdonald patatje zou hij echt niet krijgen) dus mocht hij ook mee eten. En een balletje lust ie ook :9. Ach, voor 1 keer mag ie best ongezond eten :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 27 september 2010 @ 10:54:37 #142
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86892810
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat heb ik ook! En ik denk eigenlijk nooit met weemoed terug aan zijn periode als kleine baby, want ik vind hem goed precies zoals hij nu is. Ik merk dat dat een stabiel gevoel is terwijl hij juist allerlei ontwikkelingen doormaakt.

En ik heb ook helemaal niet dat de tweede me minder interessant lijkt omdat kleine baby's nog zo weinig kunnen. Integendeel! Bij haar kijk ik juist heel erg uit naar die beginperiode. Maar bij Ivan is dat een gesloten boek, een herinnering.
Ik kijk ook nooit met weemoed terug, wel met mooie herinneringen (zo van toen was het óok leuk).
Ik verheug me er al op als hier ooit een nummer 2 komt. Nog een keertje met een ander mensje al deze dingen meemaken en dan mijn grote kleine zoon erbij... O+

sindell, wat een reuzinnetje! Wij moeten donderdag. Ik ben benieuwd.

Rienk aan de frietjes! :Y)
pi_86893371
Staan Harry? :o Snelle baby :D Ga liggen man, je bent 7 maanden :+
Lekker van genieten Asy, zo'n grappige leeftijd dit!

Vlindur: 't is aardappel en olie. Niet zoveel mis mee als het idd niet zo zout is :) Dus lekker smullen! *O*

Hier een snotverkouden ventje, snapt er niks van, als hij wakker is is het even spelen en dan weer huil-krijs. Echt dat doordringende krijsje wat ik een maand of wat neit gehoord heb. Ik heb hem niet gemist :+

Arm ding. Als hij zo blijft krijsen even langs de HA om oortjes te checken, want het is echt zijn 'ik voel me ontzettend rot' geluid. Maar nu slaapt hij eerst :)
pi_86893873
Harry, wat doe je joh? :o supergoed van je!
Oh ja Driekus in het water, een echt zwemmertje zo zeg... geweldig ook met die vleugeltjes om...
:* voor Free en Florian...
Rienk en Thijs op pad, leuk joh dat jullie zo gezellig kunnen doen saampjes! O+
pi_86893996
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:15 schreef freecell het volgende:
Hier een snotverkouden ventje, snapt er niks van, als hij wakker is is het even spelen en dan weer huil-krijs. Echt dat doordringende krijsje wat ik een maand of wat neit gehoord heb. Ik heb hem niet gemist :+

Arm ding. Als hij zo blijft krijsen even langs de HA om oortjes te checken, want het is echt zijn 'ik voel me ontzettend rot' geluid. Maar nu slaapt hij eerst :)
Och wat sneu :'( Snel weer beter worden hoor! :*

Dat was bij Niels dus ook zo van de week toen hij zo verkouden was, precies hetzelfde geluid als toen hij zo'n last van reflux had.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_86894198
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:35 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Och wat sneu :'( Snel weer beter worden hoor! :*

Dat was bij Niels dus ook zo van de week toen hij zo verkouden was, precies hetzelfde geluid als toen hij zo'n last van reflux had.
Ja, dat dus.
Ik zat echt even :X toen ik dat hoorde.
pi_86894310
Hallo!

Ik heb vandaag zomaar vrijgenomen en nu ga ik straks lekker iets leuks doen met man en kind O+ O+ O+

En Rocka gefeliciteerd met de verjaardag van je Joekeloekes! *O* *O* *O*
pi_86894672
Mart eet de korsten van het brood ook op :)
We zitten nu heerlijk samen van een boterham met appelstroop te genieten.

Wat leuk Sorbo. Spontaan een dagje gaan genieten. Veel plezier!
  maandag 27 september 2010 @ 12:33:10 #149
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86895828
Dank voor de felicitaties!

van:

naar:

Doei!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_86896009
Dag lieve Flip! Fijne verjaardag en tot over een paar maanden! :W :*

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 27-09-2010 21:06:46 ]