Kraanvogelsquote:
Ik zou nooit met meerdere jongens tegelijk datenquote:Op maandag 27 september 2010 09:30 schreef Ang3l het volgende:
Weet ik 't....... en in principe kun je best 2 jongens naast elkaar daten.
Maar ti's nu ff minder handig omdat het gewoon COLLEGA'S zijn.........
Je bent die D. toch verder niks verschuldigd... ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je een ander bent tegengekomen en wil kijken hoe dat gaat lopen... en mocht het toch niet zo leuk zijn geef je die D. nog een kans...quote:Op maandag 27 september 2010 09:30 schreef Ang3l het volgende:
Weet ik 't....... en in principe kun je best 2 jongens naast elkaar daten.
Maar ti's nu ff minder handig omdat het gewoon COLLEGA'S zijn.........
Maar wie zegt dat die ander WIL daten?quote:Op maandag 27 september 2010 09:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent die D. toch verder niks verschuldigd... ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je een ander bent tegengekomen en wil kijken hoe dat gaat lopen... en mocht het toch niet zo leuk zijn geef je die D. nog een kans...
Liefde is een gevoelskwestie en geen kansberekening he..quote:Op maandag 27 september 2010 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat die ander WIL daten?
Straks gooi ik m'n eigen glazen in!
Ik hoor het al... dit wordt een gebed zonder endquote:Op maandag 27 september 2010 09:45 schreef Ang3l het volgende:
Wel waar, spreid je winstkansen.
En ho ho, liefde is nog nicht im Frage hoor!
Nou vroeg barman 1 (D) voor woensdag en ik kan woensdag niet. Scheelt alweer he.
Jij ook al?quote:Op maandag 27 september 2010 10:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Pfff, wat een problemen allemaal zeg.
Ja ik zou moeten zweven na dit weekend, maar na een zondag waar er niet eens meer geregeerd wordt op een sms ga ik toch enorm twijfelen.quote:
Aah da's kutquote:Op maandag 27 september 2010 10:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja ik zou moeten zweven na dit weekend, maar na een zondag waar er niet eens meer geregeerd wordt op een sms ga ik toch enorm twijfelen.
Met wie van de 2?quote:Op maandag 27 september 2010 10:17 schreef Ang3l het volgende:
O. Nou. Blijkbaar heb ik dus woensdag wel een date. Om 19:00.
Sommige mensen zijn minder happig met SMS-jes. Ik ken datquote:Op maandag 27 september 2010 10:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja ik zou moeten zweven na dit weekend, maar na een zondag waar er niet eens meer geregeerd wordt op een sms ga ik toch enorm twijfelen.
Het zou zomaar kunnen dat ie dat niet nodig vond idd, maar juist omdat ik het niet weet ga ik altijd uit van het meest negatieve.quote:Op maandag 27 september 2010 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn minder happig met SMS-jes. Ik ken datDodelijk vervelend.
Iks tomp 'm helemaal de grond in met woorden als ie schiet hoorquote:Op maandag 27 september 2010 10:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pas je wel op voor zijn catapult ?
Ik ken 'tquote:Op maandag 27 september 2010 10:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat ie dat niet nodig vond idd, maar juist omdat ik het niet weet ga ik altijd uit van het meest negatieve.
Ja als je aan het daten bent en nog niet helemaal duidelijk is hoe het zit was ik ook altijd lichtelijk gefrustreerd en onzeker als er vanuit de andere kant niet onmiddellijk een reactie kwam... maar misschien is er een goede reden. Ik zou vooral zelf nu niet gaan pushen maar het initiatief bij hem laten... hoe moeilijk dat ook is.quote:Op maandag 27 september 2010 10:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kan je er iets bij voorstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |