Ik ben langs je heen gesjeesd met de trein!quote:Op maandag 27 september 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
ben net weer in utrecht aangekomen.
quote:Op zondag 26 september 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je had ook naar friso kunnen komen.
Alleen maar kraanvogels.quote:Op zondag 26 september 2010 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Brabanders onder elkaar zijn ook heel romantisch... die hebben geen invloeden van buitenaf nodig om het te laten knetteren
Dus voor jou stonden we stilquote:Op maandag 27 september 2010 00:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben langs je heen gesjeesd met de trein!
Oh. Nou, dan is er geen probleem tochquote:Op maandag 27 september 2010 00:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Er zijn gewoon verschillende [homo]kliekjes, denk ik. Dat was vroeger ook al zo.
Ah joh, ik moest helemaal over Utrecht.quote:Op maandag 27 september 2010 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus voor jou stonden we stil. Waardoor ik een bus eerder gemist heb!
Niet echt een probleem, want 10 minuten later kwam er nog een.quote:Op maandag 27 september 2010 00:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Ah joh, ik moest helemaal over Utrecht.Waardoor ik wel langs Den Bosch kwam, en ik even bij TV bij kon praten. Dat jij dan een bus moet missen is jouw probleem.
.
Look, here's a plan!!quote:Op maandag 27 september 2010 00:41 schreef Steve het volgende:
Volgende keer pak ik gewoon een trein te vroeg.
Kraanvogels zijn het symbool van.... ?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Zeg pipo... lijkt me dat die zijn kans wel gehad heeftquote:Op maandag 27 september 2010 09:24 schreef Ang3l het volgende:
En godverdegodver... NU ineens vraagt de andere barman van de Effenaar me mee uit.
What the hell.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |