De LHMS is heel erg zacht inderdaad, vergelijkbaar met sommige double chocolate stouts. Maar dan zonder de chocolaquote:Op woensdag 24 november 2010 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En? De LHMS vond ikzelf lekker zacht en de Houblon ben ik verzt op.
Eens. Een van mijn eerste Belgische bieren in Spanje... sindsdien nog slechts een keer gedronken maar zeker niet omdat ik 'm niet lekker vond.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat mij betreft een blijvertje
Ook eens. Wat vaker op dan de Karmeliet. Is ook wat makkelijker te verkrijgen hier.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:07 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Van het weekend op. Ik vond het ook wel een blijvertje.
[ afbeelding ]
Van het weekend voor het eerst op en vind het ook wel een blijvertje.
Ik kwam er wel eens toen ik nog in Enschede woonde, die afstand was aardig te doen. Bier heb ik er alleen nooit gekocht, dat was te veel gedoe om mee te nemen op de fiets (toen nog).quote:Op woensdag 1 december 2010 20:13 schreef mysteriousvonkie het volgende:
Wie van jullie komt er wel eens in de TrinkGut in Duitsland?
En weet wat meer over de prijzen die je daar oa betaalt voor Erdinger of Franziskaner?
Mijn favoriet is Duvelquote:Op vrijdag 3 december 2010 06:53 schreef JWH_ het volgende:
Als ik dan toch even OP mag gaan; wat drinkt de fokker hier het liefst? Dus welk soort speciaalbier, welk merk (als dat niet heel erg afwisselt) en welke smaken er het liefst worden geproefd?
Ik zou zeggen dat mijn favoriete stijlen de (imperial) stout en porter zijn. En dan is de lijst van favoriete brouwerijen vrij lang...quote:Op vrijdag 3 december 2010 06:53 schreef JWH_ het volgende:
Even een TVP. Ben sinds kort aan het werk bij een speciaalbier proeflokaal. Erg leuk, dat zeker. Nu de bierkennis nog op peil brengen en omdat ik het erg leuk vind om te lezen wat er hier allemaal gedronken wordt, de TVP.
Als ik dan toch even OP mag gaan; wat drinkt de fokker hier het liefst? Dus welk soort speciaalbier, welk merk (als dat niet heel erg afwisselt) en welke smaken er het liefst worden geproefd?
Karmeliet of la Chouffequote:Op vrijdag 3 december 2010 06:53 schreef JWH_ het volgende:
Zoals de barman al zei toen het biertje uit de klimaatkast gehaald werd: zeker geen strafquote:Vanavond eindelijk het resultaat van m'n gewonnen weddenschap opdrinken: Westvleteren 12
Ik dacht dat de 12 juist best wel straf was...quote:Op zondag 16 januari 2011 12:56 schreef Weird- het volgende:
[..]
Zoals de barman al zei toen het biertje uit de klimaatkast gehaald werd: zeker geen straf
Maar in de zomer is het echt vies!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:09 schreef travelman het volgende:
In de winter vind ik een Chimay blauw heerlijk!!
14%quote:Op maandag 17 januari 2011 10:19 schreef Curchulain het volgende:
Vorige week een interessant brouwsel op...
[ afbeelding ]
Nogal zoet maar niet verkeerd... Overigens was de mijne van 2009...
Ik heb eerder een Quadruppel uit op 2001-2003(weet niet meer precies) en die was fantastisch. Wordt heel zacht van smaakquote:Op maandag 17 januari 2011 20:14 schreef bear87 het volgende:
@ Nembrionic
Ben benieuwd naar die Quadrupel, vind de quadrupel zoals je hem direct uit de supermarkt drinkt iets te heftig van smaak eigenlijk. Wel erg veel roet.
Bierkoning in Amsterdam verkoopt wel oude flesjes! Rochefort o.a.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef Je-zus het volgende:
Jammer dat het zo lang wachten is op smaakverbetering. Iemand een HJ grand prestige '99 in de verkoop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |