quote:Logica zit er niet echt achter, behalve dat er geen haast bij de verkoop is. De eigenaar drinkt ze net zo lief zelf op. Maar als je er per se een wilt hebben, dan hoeft het alleen maar goedkoper te zijn dan een tripje naar Westvleteren. Elders in Spanje zal dat flesje echt niet te verkrijgen zijn.Op donderdag 21 oktober 2010 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
90 euro?
Dat lijkt me wat overdreven. Zelfs de Tactical Nuclear Penguin en Sink the Bismarck gaan voor "slechts" 60 de deur uit.
quote:Voor m'n verjaardag heb ik 20 euro neergeteld voor een Dark Horizon Second Edition (zie gepost plaatje eerder in dit topic). Pint-sized, exclusief, en geïmporteerd uit Noorwegen. Verder dan dat ben ik voorlopig niet van plan om te gaan.Op donderdag 21 oktober 2010 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
Hier is het duurste 10 euro geweest. En als het er 1 is met een rijping van een paar jaar, dan zal het nog steeds niet meer dan 15 zijn. En dat zijn al bedragen die natuurlijk te gek voor woorden zijn.
quote:Kan lekker zijn. Welke?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:00 schreef dralion13 het volgende:
Ik zit hier nu met een lekker herfst bokje
quote:Kasteel Bock? Is dat niet Belgisch?Op zondag 24 oktober 2010 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, gisteren naar de verkiezing van Het Lekkerste Bockbier van Nederland geweest. Erg leuk! De winnaar bij de standaardbokken dit jaar: Kasteel Bock
Dat was een kleine verrassing want dit was geloof ik de eerste keer dat ze er een maakten.
3e is de Ramses Lambok geworden, een kennis van me waar we ons voornoemde Hobbelpaard bij hebben gebrouwen.
Ook compleet nieuw voor de biermensen dus een mooie prestatie
De winnaar bij de zware bocken(dus boven 7%): Jopen Johannieten
Daarna met onze groep in Den Bosch gegeten bij Cafe Bar Le Duc alwaar ze ook een brouwerij hebben(Stadsbrouwer van Kollenburg), 1 Van hun bieren heeft ook meegedaan met de verkiezing.
Een lekker bier van ze: 't Kolleke Tripel
De eigenaar gaf ons nog een korte tour langs de ketels en heeft wat vragen beantwoord. Erg leuk!
quote:Excuses, het is La TrappeOp zondag 24 oktober 2010 13:58 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Kasteel Bock? Is dat niet Belgisch?
quote:Ah Trappe Bock. Die heb ik vorige week weekend geproefd. Inderdaad heel lekker.Op zondag 24 oktober 2010 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Excuses, het is La Trappe
Ik heb geen kater maar ben blijkbaar toch niet helemaal wakker
quote:Dat was vast ook zoOp maandag 25 oktober 2010 15:24 schreef Gesloten het volgende:
Gisteren bokbierdag in Hengelo. Ik dacht dat het rustig een paar bokbiertjes proeven was, maar het leek alsof half Hengelo het op een keihard zuipen had gezet
quote:ach, denk er nu weer aan dat ik het nieuwe adres erin moet zetten. Kom maar zelden in Utrecht en kan hem niet meer vinden nu ze verhuisd zijn (nouja, dat is ook alweer 8 jaar geledenOp zaterdag 25 september 2010 01:18 schreef OnCraintDégun het volgende:
Misschien bij berts bierhuis in Utrecht
http://www.bertsbierhuis.nl/
quote:Oude Gracht, voorbij Tivoli aan de andere kant van het water gaan lopen en links aanhouden..als ik het goed herinnerOp maandag 25 oktober 2010 15:29 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
ach, denk er nu weer aan dat ik het nieuwe adres erin moet zetten. Kom maar zelden in Utrecht en kan hem niet meer vinden nu ze verhuisd zijn (nouja, dat is ook alweer 8 jaar geleden). Gelijk even in mijn telefoon zetten aangezien ik binnenkort weer naar Utrecht ga
quote:dan kom je inderdaad een heel eind, naast zo'n coffeeshop (fijne combi, eerst de shop in en daarna bier halen, ze hadden altijd een koelkastje met koud bier bij de ingang staanOp maandag 25 oktober 2010 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
Oude Gracht, voorbij Tivoli aan de andere kant van het water gaan lopen en links aanhouden..als ik het goed herinner![]()
quote:Het het ook echt Engeltjesbier?Op maandag 25 oktober 2010 15:45 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
dan kom je inderdaad een heel eind, naast zo'n coffeeshop (fijne combi, eerst de shop in en daarna bier halen, ze hadden altijd een koelkastje met koud bier bij de ingang staan)
Ik ga weer eens informeren of ze engeltjesbier weer hebben. Ik heb jaren bier verzameld en heb meer dan 800 soorten gedronken en dat bier stak echt boven alles uit. Maar helaas werd de fabriek gesloten omdat er problemen met de hygiene waren. Ik heb het flesje nog wel thuis, zo meesterlijk goed was dat. Ik weet alleen niet of ze het na zoveel jaar nog weten, ik zal het flesje wel meenemen![]()
quote:De BierkoningIn Amsterdam zit trouwens ook een grote bierspeciaalzaak, op de dam langs het paleijs en dan stukje rechtdoor en dan aan de linkerkant. Heeft ook honderden soorten bier, net iets kleiner dan Bertus zijn bierhuis.
quote:jazeker, oranje etiket.
quote:Hij is dichtOpened: 1986
Closed: 1999
quote:lol!Op maandag 25 oktober 2010 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
daarvoor nog even langs http://www.dehopduvel.be
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |