Klopt inderdaadquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:46 schreef ErkendFokker het volgende:
Ok, leuke tip voor de mensen die de blauwe laser van ebay hebben.. Als je het zilveren voorkantje eraf haalt met een tang (gewoon trekken), dan zie je erin een lensje met een zwarte ring eromheen. In die zwarte ring kan je een platte schroevendraaier (of de achterkant van een theelepel) steken, en hiermee kan je hem focussen. Ik heb nu het brandpunt op ~20cm zitten en daarmee kan ik een lucifer aansteken
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:39 schreef Downstar het volgende:
[..]
ahww erg lastig al die afkortingen, laatste tijd veel mensen die t over BB guns hadden
en er stond ik neem het risico![]()
sorry
Tiffany zei van wel. en er staat wel Blackberry voorop.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:39 schreef Snaavel het volgende:
maar is het een neppe BB? aangezien er geen Blackberry voorop stond.. dacht ik zo te zien..
Dinsdag binnengekregen.. Gekocht op 10/09..quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:47 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Klopt inderdaad
Ik heb de mijne nog steeds nietWanneer eb jij de jouwe besteld en wanneer had je hem? Ik 9 september besteld en nog steeds niks binnen. Sowieso is de post lekker aan het kloten want er zijn al 2 vermorzelde pakjes gekomen van de week.
Besteld, videoreview komt als hij binnen is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:18 schreef longinus het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46306
autch
Bij die seller die ik hier neergezet had? Dan hoop ik dat hij nog komt.quote:Op zondag 26 september 2010 00:18 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Dinsdag binnengekregen.. Gekocht op 10/09..
ja, volgens mij dezelfde...quote:Op zondag 26 september 2010 01:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Bij die seller die ik hier neergezet had? Dan hoop ik dat hij nog komt.
Mja ik wacht nog een weekje af en dan mail ik hem wel, hij geeft wel snel antwoord. Voor ik kocht had ik al wat gevraagd over de sterkte en zo.quote:
Kijk dat je pakketje niet komt is kut, maar om daar nou dit topic voor te gaan vervuilen. Dingen uit China kosten nu eenmaal tijd, heb je er dat niet voor over dan ga je maar op de pof bestellen bij de Wehkamp.quote:Op zondag 26 september 2010 10:00 schreef Snaavel het volgende:
Ik vraag me dat steeds weer af..
waarom bezorgd TNT niet gewoon op zondag..
op zondag zijn ook mensen die hun pakketjes nodig hebben, (zoals ik)
en het heeft alleen maar zijn voordelen als ze op zondag gewoon bezorgen.
dit betekend dat er meer banen open komen te staan, dus zeg maar dag tegen werkeloosheid.
En mensen zullen gewoon hun pakketjes waar ze al zo lang op hebben gewacht ontvangen op zondag..
Ik zie in mijn opzicht geen problemen..
Minder werkloosheid, juistquote:Op zondag 26 september 2010 10:00 schreef Snaavel het volgende:
dit betekend dat er meer banen open komen te staan, dus zeg maar dag tegen werkeloosheid.
En mensen zullen gewoon hun pakketjes waar ze al zo lang op hebben gewacht ontvangen op zondag..
TNT ontslaat niet voor niets zoveel mensen en verhoogd de prijs van iets versturen.quote:Op zondag 26 september 2010 10:00 schreef Snaavel het volgende:
quote:Op zondag 26 september 2010 11:36 schreef monkeybrain het volgende:![]()
De tekst die erbij staat, super sexy![]()
http://cgi.ebay.nl/BALACL(...)&hash=item20b3d28477
Ik heb al meerdere pakketjes ontvangen, levertijd was hetzelfde als bij jack, zodra het binnen is bij tiffany gaat 't 1/2 dagen later de deur uit en is het aan het postorder bedrijf... 2/3 wekenquote:Op zondag 26 september 2010 11:43 schreef faf het volgende:
Iemand al iets ontvangen van Tiffany, en hoe lang was de levertijd.
Can't wait! Ook before and after pics dan he!!quote:Op zondag 26 september 2010 01:10 schreef Semmm het volgende:
[..]
Besteld, videoreview komt als hij binnen is.
Iets was verstuurd op de 9e en op de 20e had ik het binnen. Ga er maar vanuit dat het dus ongeveer 2 week is. Ik kan trouwens wel normaal inloggen, dus waarschijnlijk ben je je wachtwoord vergeten.quote:Op zondag 26 september 2010 12:56 schreef lon_cocacola het volgende:
Ook ik ben nog aan het wachten op mijn horloge die ik bij dealextreme heb besteld. Ik heb een mail gehad, waarin er stond aangegeven dat het op 20 september verzonden is. Dus hoe lang zou het moeten duren, voordat ik het in huis heb?
Verder kan ik maar steeds niet inloggen op de website van dealextreme. Ik heb het nu al dagen geprobeerd, lukt maar steeds niet. Hebben meerdere mensen dit probleem of ben ik de enige?
Service is inderdaad heel erg goed, maar als iedereen zijn verzoeken nou beschaafd houd kan ze dat ook gwoon blijven doen! En dat orderstatus systeem komt er volgends mij wel zodra de site online is.. Flexpoo?quote:Op zondag 26 september 2010 15:10 schreef tomz00r het volgende:
Tiffany is erg goedkoop!
Een blouse die ik besteld had was bij Jack 27 dollar, en bij Tiffany 14,5 dollar + rond de 4 dollar verzending, gokt ze.
Ze is wat minder zakelijk dan Kyle, en is erg aardig! Ook extra service (foto's maken van de kleren als ze zijn aangekomen, omdat ik benieuwd ben) doet ze gratis ondanks dat ik het geen probleem vond om te betalen.
Zeker aan te raden. Bij zarmark kon je je order status online checken, hier niet. Dat is wel een nadeel. Ik hoop dat het geen probleem is als ik het elke dag op msn kom vragen
Als ik bij Kyle om foto's vraag van dingen die ik besteld heb doet hij het ook wel gratis hoorquote:Op zondag 26 september 2010 15:10 schreef tomz00r het volgende:
Tiffany is erg goedkoop!
Een blouse die ik besteld had was bij Jack 27 dollar, en bij Tiffany 14,5 dollar + rond de 4 dollar verzending, gokt ze.
Ze is wat minder zakelijk dan Kyle, en is erg aardig! Ook extra service (foto's maken van de kleren als ze zijn aangekomen, omdat ik benieuwd ben) doet ze gratis ondanks dat ik het geen probleem vond om te betalen.
Zeker aan te raden. Bij zarmark kon je je order status online checken, hier niet. Dat is wel een nadeel. Ik hoop dat het geen probleem is als ik het elke dag op msn kom vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |