Massaal?? 8 Viewers noem jij al massaal?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:38 schreef Pearlbitch het volgende:
De fans weten Oop's nieuwe stulpje weer massaal te vinden
[ afbeelding ]
Had hij mevrouw Snorremans maar een keer in een oranje jurkje op de bank moeten laten zitten, tis gewoon zijn eigen schuld! Echt!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:42 schreef Jian het volgende:
Volgens mij is het Bavaria geweest die geklaagd heeft omdat Oop de godganse dag reclame maakt voor Heineken
daarstraks waren het er inderdaad een heleboelquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:45 schreef spuitje het volgende:
[..]
Massaal?? 8 Viewers noem jij al massaal?
Download mIRC, dan zie je precies wie er op welk kanaal zit.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:45 schreef spuitje het volgende:
[..]
Massaal?? 8 Viewers noem jij al massaal?
Als er bij iemand bij mij een raam ingooit ligt dat niet aan mij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:32 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Wel makkelijk iemand anders de schuld geven, het ligt tuurlijk weer niet aan opaatje.
Totaal geen behoefte aanquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Download mIRC, dan zie je precies wie er op welk kanaal zit.
Misschien had jij die iemand wel boos gemaaktquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als er bij iemand bij mij een raam ingooit ligt dat niet aan mij.
Nou volgens dat ik het gevolgd heb is hij zijn wachtwoord kwijtgeraakt en heeft hij zijn show afgebroken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als er bij iemand bij mij een raam ingooit ligt dat niet aan mij.
Maar geven ze daar geen reden voor op dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
Nee hij lag eruit door Ustream, Ustream heeft hem removed, klaar!
Zelf gezien, geen andere verklaring voor!
Ik ben gehackt door houtvester en die moet geen gekke dingen met mijn gegevens doen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:35 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar geven ze daar geen reden voor op dan?
Je bent niet gehackt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:55 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Ik ben gehackt door houtvester en die moet geen gekke dingen met mijn gegevens doen.
Nee geven ze niet maar er staan voorwaarden in bij ustream in het engels en daar moet je, je aan houden!quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:35 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar geven ze daar geen reden voor op dan?
Of je bent een papagaai of je bent houtvester zelfquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:13 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Nou volgens dat ik het gevolgd heb is hij zijn wachtwoord kwijtgeraakt en heeft hij zijn show afgebroken.
![]()
Allemaal aannames geen enkel bewijsquote:Op woensdag 29 september 2010 10:11 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Of je bent een papagaai of je bent houtvester zelf
Dat zeg ik toch ook? Het is of/of want "het" gebruikt exact dezelfde woorden als houtvester, papegaai dan.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Allemaal aannames geen enkel bewijs
En Snorremans heeft alweer een nieuwe stream. dus drukte om nietsquote:Op woensdag 29 september 2010 10:51 schreef Toverheks het volgende:
zet er ff een leuk liedje voor jullie neer, met een bakje koffie is het gezelliger toch???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |