quote:
Die heeft ie gisteren gedraaid!quote:
whaah Dijkie had zich zeker losgeweekt van ton ..quote:Op maandag 27 september 2010 21:12 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Zeker, ben net gekikt midden in een discussie, laffer kan ik me dat niet voorstellen
Wel grappig trouwens: aan het uiterlijk zie je niet dat het de vader van René Froger is, maar aan de stemmen hoor je het wel.quote:
ach PB, dit is nog een onschuldig nummertje, vroeger toen cafe bolle jan nog bij de naussakade zat, was het standaard zaterdag avond klokslag 12 uur dat bolle jan nog veel ergere schuniger liederen zong, en stond Rene gewoon nog achter de tap.quote:Op maandag 27 september 2010 22:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wel grappig trouwens: aan het uiterlijk zie je niet dat het de vader van René Froger is, maar aan de stemmen hoor je het wel.
pffff ach ja Bolle Jan en Kees van de Veer ze zijn er alle 2 niet meer.quote:
Nah, maar als je per ongeluk het geluid aan hebt staan geniet je wel mee van zijn toiletbezoek en van zijn boeren en scheten.quote:Op maandag 27 september 2010 20:32 schreef Toverheks het volgende:
wees blij dat ie nog niet aan zijn kont krabt on stream
He huppelkut ik kan nergens anders op je reageren alleen hier dus niet zeiken.quote:Op maandag 27 september 2010 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een biersonde. Gat in de markt.
krijgt een veel te hoog dijkie gehalte nuquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:27 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
He huppelkut ik kan nergens anders op je reageren alleen hier dus niet zeiken.![]()
Even alle bannetjes die jij of je trouwe volgelingen hebben uitgedeeld opheffen Snorremans, kunnen jullie gewoon gezellig sjettenquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:27 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
He huppelkut ik kan nergens anders op je reageren alleen hier dus niet zeiken.![]()
Ja en ditisOPAATJE is hem echt niet die had hier heel de boel vol getierd..quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:30 schreef spuitje het volgende:
Grapsig: ene Michel met oornummer kwam vorige week op de sjet van Snorremans melden dat hij die dag voor het eerst zonder pijnstillers was en dat het goed ging.
Nu komt er weer een Michel met oornummer melden dat hij vandaag voor het eerst zonder pijnstillers is en dat het goed gaat. Wel toevallig dat er op de sjet van Snorremans twee Michels zijn met oornummers
quote:Op maandag 27 september 2010 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Oma vraagt of Oop nog wat wil drinken.
Wat zou zijn antwoord zijn???Doe maar een glaasje karnemelkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vandaag of morgen kunnen ze de naam van de chat veranderen in medisch centrum het wondertjequote:Op dinsdag 28 september 2010 00:30 schreef spuitje het volgende:
Grapsig: ene Michel met oornummer kwam vorige week op de sjet van Snorremans melden dat hij die dag voor het eerst zonder pijnstillers was en dat het goed ging.
Nu komt er weer een Michel met oornummer melden dat hij vandaag voor het eerst zonder pijnstillers is en dat het goed gaat. Wel toevallig dat er op de sjet van Snorremans twee Michels zijn met oornummers
En tegenwoordig is rene zo een lief, sociaal bewogen jochiequote:Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach PB, dit is nog een onschuldig nummertje, vroeger toen cafe bolle jan nog bij de naussakade zat, was het standaard zaterdag avond klokslag 12 uur dat bolle jan nog veel ergere schuniger liederen zong, en stond Rene gewoon nog achter de tap.
nou snor houd van verzoek nummers hier is er een dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
En tegenwoordig is rene zo een lief, sociaal bewogen jochie
Als dat zo is, is dat wel erg triest.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:34 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja en ditisOPAATJE is hem echt niet die had hier heel de boel vol getierd..
Vast een van zijn gehersenspoelde chatters..
zou die ook zo blij zijn al Ajax verliest vanaaf?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:06 schreef tonja het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oop heeft goede zin vandaag
2-1 voor AJAXquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft speciaal voor de wedstrijd van vanavond een vers shirt aangetrokken. Persoonlijk denkt hij dat Milan een maandje te groot is, maar als Ajax zo speelt als in de eerste helft tegen Twente geeft hij ze toch wel een kans.
Het wordt duimen.
[ afbeelding ]
Oop hoopt dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
2-1 voor AJAXgeef maar ff door aan opa
De trollen zijn weer bezig. Valse abusemeldingen. It happened before.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
Klikte het weg en nu is dit te zien:
We're sorry, the page you requested cannot be found
Hmmm als er ergens melding van wordt gemaakt check je dat toch eerst? I.p.v. lukraak aannemen en uit de lucht halen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De trollen zijn weer bezig. Valse abusemeldingen. It happened before.
Nee opa ligt eruit Heksquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:13 schreef Toverheks het volgende:
opa heeft ff geen tijd, we staan met 1-o voor
Als ik met een groepje van 20 afspreek om dagelijks 10 keer een "Dit is niet oke"-melding over iemands Hyves pagina te geven ligt die er ook binnen een week af.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hmmm als er ergens melding van wordt gemaakt check je dat toch eerst? I.p.v. lukraak aannemen en uit de lucht halen?
oke, als zijn kabeltv maar niet doorgesneen is, anders mist ie AJAX ook nogquote:
Dan zou iedere Ustreamer die een radio of tv op de achtergrond aan heeft staan geband worden? Dat geloof je toch zeker zelf niet? Er zijn erbij die de hele dag door muziek draaien. Denk maar aan Hans en ook al die rapchannels.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:21 schreef shomila het volgende:
Misschien omdat hij ajax op had staan en muziek draait.
Ustream is streng daarin.
Hij heeft toch al een keer gehad toen hij darten uitzond.
Dan suggereer je dat blinde vink het heeft gedaan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zou iedere Ustreamer die een radio of tv op de achtergrond aan heeft staan geband worden? Dat geloof je toch zeker zelf niet? Er zijn erbij die de hele dag door muziek draaien. Denk maar aan Hans en ook al die rapchannels.
Dat suggereer ik niet, maar dat e.e.a. het gevolg is van treiterij is iets dat voor mij wel vaststaat.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:39 schreef shomila het volgende:
[..]
Dan suggereer je dat blinde vink het heeft gedaan.
Maar bij blinde vink is het zelf ook verleden week gebeurt.
Dus ja wat is het nu ustream of elkaar treiteren.
Misschien is hij er morgen weer, verleden keer mocht hij er na 24 uur ook weer op.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat suggereer ik niet, maar dat e.e.a. het gevolg is van treiterij is iets dat voor mij wel vaststaat.
Wel makkelijk iemand anders de schuld geven, het ligt tuurlijk weer niet aan opaatje.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat suggereer ik niet, maar dat e.e.a. het gevolg is van treiterij is iets dat voor mij wel vaststaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |