quote:Op maandag 27 september 2010 20:32 schreef Toverheks het volgende:
wees blij dat ie nog niet aan zijn kont krabt on stream
zo hallo wat een vraag ..gedver de gedver..quote:Op maandag 27 september 2010 20:33 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Mag je er nog steeds niet op bij opa?
Nou?quote:Op maandag 27 september 2010 20:36 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
zo hallo wat een vraag ..gedver de gedver..
en dat was nog maar de nette versiequote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Luid onstream urineren ..boerenlaten ..schetenlaten.
ooow seven nou suc6 joh en niet te diep gaan he..quote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef Chanel5 het volgende:
Seven wil gewoon even laten weten dat hij er wel op mag joh
We hebben net de gaten van Opa besproken, wil je het ff niet over diepgaan hebben, word ik een btje misselijkquote:Op maandag 27 september 2010 20:42 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
ooow seven nou suc6 joh en niet te diep gaan he..
Jammer, al die gemiste kansen om daar bij opa lekker gas te geven! Hier zeiken over opa is verloren tijdquote:Op maandag 27 september 2010 20:42 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
ooow seven nou suc6 joh en niet te diep gaan he..
Ik zie het! hahahaquote:Op maandag 27 september 2010 20:44 schreef gomi het volgende:
[..]
hey chanel, heb me ook maar ff op de opastreams gestort
Daar hebben we jou toch voor!!quote:Op maandag 27 september 2010 20:45 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Jammer, al die gemiste kansen om daar bij opa lekker gas te geven! Hier zeiken over opa is verloren tijd
Wat is jouw chatnick dan?quote:Op maandag 27 september 2010 20:44 schreef gomi het volgende:
[..]
hey chanel, heb me ook maar ff op de opastreams gestort
hehe, ik ben weer van de chat af. maar we hebben nog ff gesprokenquote:
Zeker, ben net gekikt midden in een discussie, laffer kan ik me dat niet voorstellenquote:Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Daar hebben we jou toch voor!!
hehequote:Op maandag 27 september 2010 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
ahhh Gomi zat dar ook ff, kan er dan maar 1 zijn geweest
Ja maar heel kort, ze kunnen zich daar echt geen klantenvelies meer veroorloven met dat belachelijke kik en bangedragquote:Op maandag 27 september 2010 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
En gas geven daar staat gelijk aan een kick of ban, net zelf ondervonden toch?
Dan denk ik dat ze zich geen zorgen maken om het klantenverlies, ze gaan voor kwaliteit ugh i.p.v. kwantiteitquote:Op maandag 27 september 2010 21:26 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ja maar heel kort, ze kunnen zich daar echt geen klantenvelies meer veroorloven met dat belachelijke kik en bangedrag
quote:Op maandag 27 september 2010 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik ben weer van de chat af. maar we hebben nog ff gesproken
was niet goed mijn imago dat ik vertelde dat ik een account heb bij nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |