Nee moest mijn hersens gebruiken om hem te maken lullo of lulla.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:49 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
En je heb hem zeker eerst op je eigen lege harsens gebruikt ..en dacht toen dat ie kapot was.
Vind je het heel erg dat ik nu heel hard moet lachen ....quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:34 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Nee moest mijn hersens gebruiken om hem te maken lullo of lulla.
Yup, Oop kreeg de slappe lach, dat is in zijn geval het meest haalbare naast normaal klaarkomen of een doelpunt van een goedgekeurd voetbalklubje..quote:
Ik zag het wel gebeuren maar waardoor het kwam? Jemig wat een heriie!!!quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:53 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Yup, Oop kreeg de slappe lach, dat is in zijn geval het meest haalbare naast normaal klaarkomen of een doelpunt van een goedgekeurd voetbalklubje..
Was jij maar zo gezellie muts/quote:Op zondag 26 september 2010 00:25 schreef spuitje het volgende:
En nu hazes avond???? En Snorremans blert mee......
net zo gezellig als Hazes?? Mag ik bedanken dan?quote:Op zondag 26 september 2010 00:35 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Was jij maar zo gezellie muts/
Maar dat is al 28 jaar geledenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:34 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Nee moest mijn hersens gebruiken om hem te maken lullo of lulla.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Ajax heeft dan wel niet gewonnen, maar Oop en Oma houden de moed erin door het clublied te zingen
[ afbeelding ]
ben trots op zequote:Op zaterdag 25 september 2010 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Ajax heeft dan wel niet gewonnen, maar Oop en Oma houden de moed erin door het clublied te zingen
[ afbeelding ]
Ja toen is het in zijn rug geschoten..de onderdelen die hij naar de monteur moest dragen waren zo zwaar,en hij moest natuurlijk zijn hersens gebruiken of tie nu links of rechts de gang in moest.quote:
Omdat iemand typte setje 6 halen boven.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zag het wel gebeuren maar waardoor het kwam? Jemig wat een heriie!!!
quote:Op zondag 26 september 2010 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Feyenoord heeft verloren.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |