En je heb hem zeker eerst op je eigen lege harsens gebruikt ..en dacht toen dat ie kapot was.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:44 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Nee lullo ik heb de camera gemaakt die kon zien dat jou hoofd leeg was.
Jaja, dat is die schorre suri die alleen bij gitaarsolo's zijn kop houdt....quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
En uiteraard mag Oop's persoonlijke favoriet ook niet ontbreken
He gaan we wie ben ik spelen leuk!quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:50 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
kijk jij ff zelf naar het vogeltje jacq
Jaja leuk...ik doe mee.. wie ben ik allemaal?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:21 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
He gaan we wie ben ik spelen leuk!
Antwoord 1 is fout!
Nee moest mijn hersens gebruiken om hem te maken lullo of lulla.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:49 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
En je heb hem zeker eerst op je eigen lege harsens gebruikt ..en dacht toen dat ie kapot was.
Vind je het heel erg dat ik nu heel hard moet lachen ....quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:34 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Nee moest mijn hersens gebruiken om hem te maken lullo of lulla.
Yup, Oop kreeg de slappe lach, dat is in zijn geval het meest haalbare naast normaal klaarkomen of een doelpunt van een goedgekeurd voetbalklubje..quote:
Ik zag het wel gebeuren maar waardoor het kwam? Jemig wat een heriie!!!quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:53 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Yup, Oop kreeg de slappe lach, dat is in zijn geval het meest haalbare naast normaal klaarkomen of een doelpunt van een goedgekeurd voetbalklubje..
Was jij maar zo gezellie muts/quote:Op zondag 26 september 2010 00:25 schreef spuitje het volgende:
En nu hazes avond???? En Snorremans blert mee......
net zo gezellig als Hazes?? Mag ik bedanken dan?quote:Op zondag 26 september 2010 00:35 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Was jij maar zo gezellie muts/
Maar dat is al 28 jaar geledenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:34 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Nee moest mijn hersens gebruiken om hem te maken lullo of lulla.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Ajax heeft dan wel niet gewonnen, maar Oop en Oma houden de moed erin door het clublied te zingen
[ afbeelding ]
ben trots op zequote:Op zaterdag 25 september 2010 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Ajax heeft dan wel niet gewonnen, maar Oop en Oma houden de moed erin door het clublied te zingen
[ afbeelding ]
Ja toen is het in zijn rug geschoten..de onderdelen die hij naar de monteur moest dragen waren zo zwaar,en hij moest natuurlijk zijn hersens gebruiken of tie nu links of rechts de gang in moest.quote:
Omdat iemand typte setje 6 halen boven.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zag het wel gebeuren maar waardoor het kwam? Jemig wat een heriie!!!
quote:Op zondag 26 september 2010 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Feyenoord heeft verloren.
[ afbeelding ]
Dan moet hij uitkijken dat de beesten de boel niet overnemen zoals hier:quote:Op zondag 26 september 2010 19:20 schreef tonja het volgende:
Bij opa steekit iets de kop op
[ link | afbeelding ]
Nog een pilsie maakt de spoeling nog dunner he. Ligt hij de hele nacht te ruften of baantjes te trekken naar het toilet. Vergeet even niet dat hij vanavond ook al een schaal frietjes heeft leeg gevreten, vet en/of olie laxeert ook! Maar geen probleem allemaal, de zorgverzekeraar betaalt tot nu toe het dotteren etc.quote:Op zondag 26 september 2010 23:26 schreef shomila het volgende:
Opa is moe en heeft last van zijn darm.
Ik zou zeggen neem nog een biertje dat is helemaal toppie voor je darm.
[ link | afbeelding ]
Wat moet jij een haat tegen die man hebben.Al je berichten zijn een en al haat.quote:Op zondag 26 september 2010 23:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nog een pilsie maakt de spoeling nog dunner he. Ligt hij de hele nacht te ruften of baantjes te trekken naar het toilet. Vergeet even niet dat hij vanavond ook al een schaal frietjes heeft leeg gevreten, vet en/of olie laxeert ook! Maar geen probleem allemaal, de zorgverzekeraar betaalt tot nu toe het dotteren etc.
En Snorremans, ik heb nog een vraag, serieus. Je zegt dat je instrumentenmaker was van beroep. Maar kon je dat beroep niet zittend uitvoeren, net zoals je nu doet? Maakt het wat uit of je thuis in je stoel rugpijn hebt of op je werk? Nu zit je de godganse dag tegen een webcam te schreeuwen, meer dan 8 uur per dag. Die 8 uur kun je toch ook gewoon besteden bij een baas? Of maak er wat mij betreft desnoods 4 van?
Spuit heeft een permban bij opa en moeite met slijmen om weer terug te mogen... laat 'm maar!quote:Op maandag 27 september 2010 00:56 schreef annie68 het volgende:
[..]
Wat moet jij een haat tegen die man hebben.Al je berichten zijn een en al haat.
Ik vind het best een terechte vraag van Spuitje overigens.quote:Op maandag 27 september 2010 00:56 schreef annie68 het volgende:
[..]
Haten? Mensen die ik niet ken haat ik niet hoor, heb zelfs geen hekel aan hem. Vind hem alleen maar een enorme aso omdat hij alles en iedereen uitscheldt die een andere mening heeft dan hij.quote:Op maandag 27 september 2010 00:56 schreef annie68 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 september 2010 19:29 schreef pullup het volgende:
Dan moet hij uitkijken dat de beesten de boel niet overnemen zoals hier:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |