Goed voor je, maar niet om je vreugde te temperen; wat kan ik daarmee?quote:
Hongerig toezien hoe anderen blij zij gegeten te hebben?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed voor je, maar niet om je vreugde te temperen; wat kan ik daarmee?
omdat het kanquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:43 schreef Samzz het volgende:
Waarom zou je een roestende auto willen?
Die jappen zijn dan ook gewoon geschiftquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
omdat het kan
ik weet niet hoe ik het uit moet leggen![]()
het is net zoiets als fantasy tuning, een soort tuning maar dan met een hele dikke vette knipoog... hier moet je wel zelfspot voor hebben(en lef, want dit zou ik niet durven.. of willen.. ofzo
)
[ afbeelding ]
in bovenstaande auto wilt niemand gevonden worden, maar op zo een evenement is deze gast wel helemaal de bink
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hongerig toezien hoe anderen blij zij gegeten te hebben?
Gadverdammequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
omdat het kan
het is net zoiets als fantasy tuning, een soort tuning maar dan met een hele dikke vette knipoog... hier moet je wel zelfspot voor hebben(en lef, want dit zou ik niet durven.. of willen.. ofzo
)
[ afbeelding ]
in bovenstaande auto wilt niemand gevonden worden, maar op zo een evenement is deze gast wel helemaal de bink
Mooie sneeuwschuiver!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
omdat het kan
)
[ afbeelding ]
oh zo, nou ik stopte even langs de kant van de weg en deed klik... zonder verder na te denken....quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is daar een schitterende zonnige dag, toen je die cabrio fotografeerde. Zo te zien dan. En dan zet je hem onder een viaduct. In de schaduw. Vervolgens zorg je er wel voor dat de zonnige kanten op de compositie staan, maar niet in evenwicht. Het is best een mooie auto, maar hij had er een stuk spectaculairder uit kunnen komen met een andere foto.
jij snapt het. al die auto's zijn technisch helemaal in ordequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem aan voor de looks. Hij moet er ws. heul oud en heul gebruikt uit zien. Alsof hij al 30 jaar in Beiroet rondrijdt of zo. Maar ondertussen is hij helemaal spik en span. Am I right Rival?
Roest is niet erg. Oxidatie wordt heel veel als beschermlaag gebruikt. (Aluminium kun je bijvoorbeeld vrijwel niet zonder 'roest' tegen komen)quote:
niet mooi, wel tof... zoals St al zei.. net of ie al 30 jaar afgeragt wordtquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:50 schreef Samzz het volgende:
Omdat het kan is wel een goede reden. Maar je vind een roestige auto dus echt mooi? Heeft het ook een meerwaarde of zo? Want het lijkt mij, dat een in goede staat verkerende authentieke auto meer waard is dan een verlept uitziende roestbak
die grote stalen platen moeten toch zelfs roesten om de spanning eruit te halen ofzo? of zeg ik wat raars?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Roest is niet erg. Oxidatie wordt heel veel als beschermlaag gebruikt. (Aluminium kun je bijvoorbeeld vrijwel niet zonder 'roest' tegen komen)
Hier heb je bergen van dat soort autos rondrijdenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
jij snapt het. al die auto's zijn technisch helemaal in orde
jouquote:
In de jaren 70/80 welquote:
Werkseee!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
En we gaan maar weer eens werken..
Tot vannacht
en waar is hier.. nog steeds malta?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier heb je bergen van dat soort autos rondrijden
Dat laatste vind ik dan wel ontzettend tofquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
niet mooi, wel tof... zoals St al zei.. net of ie al 30 jaar afgeragt wordt![]()
de auto's waar ik in rij zijn helemaal authentiek inderdaad veel meer waard dan zo een verlepte roestbak...
maar dat is dus het fijne van meerdere auto's.. die nog belastingvrij wordt gaan we wel helemaal origineel en als nieuw maken...
Werkze J-Kquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tot vannacht
in het engels is dat wel de juiste verwoording... ook bekend als muffdivingquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar mij kan je toch heul niet opeten?!
*hapje neemt*quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kan wel, maar dat zou niet tof zijn, dan missen we een deel van onze Yuki.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Definieer missen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:59 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Kan wel, maar dat zou niet tof zijn, dan missen we een deel van onze Yuki.
Werk ze:Wquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tot vannacht
Yup.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
en waar is hier.. nog steeds malta?
Gewoon staal roest altijd. Ook in gewapend beton. Roest is in de meeste gevallen een grote plus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
die grote stalen platen moeten toch zelfs roesten om de spanning eruit te halen ofzo? of zeg ik wat raars?
Dat was ik ook niet van planquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je, Yuki? Nog ziekjes?quote:
Maar op een auto is het niet mooiquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon staal roest altijd. Ook in gewapend beton. Roest is in de meeste gevallen een grote plus.
Wees niet bang, ik doe Yuki niets aanquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:59 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:01 schreef Yuki het volgende:
Fuck
Vergeten dat we vanmiddag bezoek krijgen bij m'n ouders voor verjaardag van paps. En ik heb m'n pauperigste kleren aangetrokken omdat ik me zo beroerd voel
Ik nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind zulk soort 'steampunk-achtige' dingen wel gaaf eigenlijk
Dat dus, gewoon niezend en snotterend familie en vrienden omhelzenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
charming
Je hebt een goed excuus, je bent ziek
Lekker belangrijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:01 schreef Yuki het volgende:
Fuck
Vergeten dat we vanmiddag bezoek krijgen bij m'n ouders voor verjaardag van paps. En ik heb m'n pauperigste kleren aangetrokken omdat ik me zo beroerd voel
ik vind het ook niet mooi.... dat wil zeggen.. had ik 1 auto dan deed ik dit er echt niet mee....quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik dan wel ontzettend tofMaar, dat roest en zo, ik zie de meerwaarde niet en vind het ook niet mooi
Maar goed, dat is smaak he
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind het ook niet mooi.... dat wil zeggen.. had ik 1 auto dan deed ik dit er echt niet mee....
maar het is wel grappig
Ohquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:59 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Lolquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*hapje neemt*en t smaakt nog goed ook
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
in het engels is dat wel de juiste verwoording... ook bekend als muffdiving
Jupquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je, Yuki? Nog ziekjes?
Ook het eerste waar ik aan dachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |