Het zijn toch net schoenenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto's zijn tofen je hebt voor elke gelegenheid een bijpassende auto nodig
![]()
Ik zeg toch afgekookt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals: AFGEKOOKT
NIET: KOKEND
Wie neem je mee?quote:
Deppen? Oogzalf? Wil je dat ik dingen in m´n oog duw?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon ontstoken. Als je wakker wordt, deppen met afgekookt water om het schoon te maken. Oogzalf halen bij de apotheek.
4x dezelfdequote:
Heb je daar nu ineens moeite mee? Volgens Ang3l vond je t gisteren alleen maar lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deppen? Oogzalf? Wil je dat ik dingen in m´n oog duw?
Het is best vermoeiend hoor....quote:
klinkt raar, maar op de bank heb ik te weinig ruimte om na te denkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
imho niet maar dat zal per persoon verschillen denk ik
Link in onderschrift doet het nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
4x dezelfde![]()
Het model uit de link van mijn onderschrift.
1 is er voor het racen, die gaat over 8 dagen zijn debuut maken op het circuit...
de cabrio uit mijn link, die is voor mooi weer.
eentje ervan die zuinig rijdt... daar gaan we mee naar werk op en neer...\
en dan nog eentje die komt uit 1986 (die andere zijn van 87 tot 91)
auto's tot 31-12-1986 worden nog belastingvrij... die ligt nu helemaal uit elkaar in de garage en gaan we met allemaal nieuwe onderdelen weer in elkaar zetten
Ang3l zou wel willen ja....quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je daar nu ineens moeite mee? Volgens Ang3l vond je t gisteren alleen maar lekker
Wtf, ben je een watje of zo? Nee. Water koken, af laten koelen. Dan een stuk keukenrol of zo met het afgekookte water bevochtigen en daarmee je oog ( dus niet je oog zelf, want dat is stom, maar eromheen, wimperrand, ooghoeken enz.) schoonmaken. De meeste oogzalf of oogdruppels druppel je onder je ooglid.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deppen? Oogzalf? Wil je dat ik dingen in m´n oog duw?
Eeuh, wel?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:32 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Link in onderschrift doet het niet
Speciaal voor jou ga ik het hele weekend met de meest vervuilende van het stel rijdenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:28 schreef stbabylon het volgende:
Maakt mij niet heel veel uit hoor. Je kunt er toch maar één rijden. Nou ben ik zelf van mening dat je zelfs dat niet zou moeten doen, en naar de hel gaat als je dat wel doet, maar swa
Lijkt me dat 2 vrouwen sneller klaar zijn met het scrubben van je lichaam dan éénquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is best vermoeiend hoor....
Ik houd niet zo van cabrio's, maar, mooie bakquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
4x dezelfde![]()
Het model uit de link van mijn onderschrift.
1 is er voor het racen, die gaat over 8 dagen zijn debuut maken op het circuit...
de cabrio uit mijn link, die is voor mooi weer.
eentje ervan die zuinig rijdt... daar gaan we mee naar werk op en neer...\
en dan nog eentje die komt uit 1986 (die andere zijn van 87 tot 91)
auto's tot 31-12-1986 worden nog belastingvrij... die ligt nu helemaal uit elkaar in de garage en gaan we met allemaal nieuwe onderdelen weer in elkaar zetten
Er zijn natuurlijk altijd mensen die het woord afgekookt niet snappenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n oog, leek het mij beter om het nog een keer te vermeldne
er zijn ook lelijke bmw's en lelijke mercedes... ik zie een auto en dan bepaal ik of ik die mooi vind of lelijk... merk boeit me dan echt nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef mahlah het volgende:
Hmm, stomme hokjes vs labels. Sommige mensen houden van BMW, sommige houden van Mercedes en zo zijn er nog tig merken. Ik vind ze allemaal mooi op hun eigen manier, heb ik dan een gebrek aan eigen mening? Of juist extra veel stijl?
Zandvoort/Assen? Of ergens anders?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ga ik het hele weekend met de meest vervuilende van het stel rijden
Dat iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn ook lelijke bmw's en lelijke mercedes... ik zie een auto en dan bepaal ik of ik die mooi vind of lelijk... merk boeit me dan echt niet
Ik ga dat afgekookt even uitproberen danquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd mensen die het woord afgekookt niet snappenMaar ik schat Barb wat hoger in
Byeequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, mezelf maar eens overeind sleuren
MI van GvsE die middels een katrol zichzelf omhoog hijst.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, mezelf maar eens overeind sleuren
Seat Ibiza isquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat idd
Maar er zijn merken, waarvan ik geen enkele auto echt mooi vind. Renault en Seat bijvoorbeeld. En van Fiat vind ik ook alleen de 500 leuk.
degene waar mee van en naar werk rijden krijgt een RAT-look behandeling... ik gok dat dat ook niet jouw stijl isquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van cabrio's, maar, mooie bak
Nee das over 8 dagen, zandvoort!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zandvoort/Assen? Of ergens anders?
Wat is dat? Een RAT behandeling *dom blondje enz.*quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
degene waar mee van en naar werk rijden krijgt een RAT-look behandeling... ik gok dat dat ook niet jouw stijl is![]()
[ afbeelding ]
we zijn alleen nog ouderwetse spullen aan het zoeken voor op de imperial
hoezo?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:36 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig heb je meer verstand van BMW's, want van foto's maken heb je weinig kaas gegeten
iig roest, dus die motorkap... en schijnt er een imperial op te horen... en meer ouderwetse zooi... google ff ratlook dan vind je echt heel veel voorbeeldenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dat? Een RAT behandeling *dom blondje enz.*
Ik denk dat die auto, in de originele staat opgeknapt, erg tof is
Waarom zou je een roestende auto willen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
iig roest, dus die motorkap... en schijnt er een imperial op te horen... en meer ouderwetse zooi... google ff ratlook dan vind je echt heel veel voorbeelden
Idd, koop dan een AlfaSud, dan heb je een RAT-look zo uit de showroom vandaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je een roestende auto willen?
Het is daar een schitterende zonnige dag, toen je die cabrio fotografeerde. Zo te zien dan. En dan zet je hem onder een viaduct. In de schaduw. Vervolgens zorg je er wel voor dat de zonnige kanten op de compositie staan, maar niet in evenwicht. Het is best een mooie auto, maar hij had er een stuk spectaculairder uit kunnen komen met een andere foto.quote:
Nu ik nogquote:
Niet een roestende auto, een auto met roest. Klein, subtiel, maar groot verschilquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Idd, koop dan een AlfaSud, dan heb je een RAT-look zo uit de showroom vandaan.
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |