met liefdequote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]zo zal dat overkomen dus zette ik deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erbij...
maar eigenlijk gaf ik je gewoon antwoord![]()
Dat kan ik ook als ik aan het toeren ben, of gewoon op de bank lig naar het plafond te starenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar alleen door de regen lopen betekend dat je na kan denken
ik had geen zin om nat wcpapier te hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik nietIk heb uberhaupt geen douche gordijn...
Ja, ja, ik ken je ondertussen wel een beetjequote:
Ah, wij hebben geen wc op de badkamer, dus geen douche gordijn nodig. Sowieso niet, want we hebben een ronde muur om de douche.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had geen zin om nat wcpapier te hebben
Het was maar een grapje hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
zo zal dat overkomen dus zette ik deerbij...
maar eigenlijk gaf ik je gewoon antwoord
ja, maar in de regen is het anders dan op de bankquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan ik ook als ik aan het toeren ben, of gewoon op de bank lig naar het plafond te staren
Ja weet ik, maar sommige mensen reageren er weleens zo op als ik het erover heb... dus vandaar denk ik ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor
IkBMW's!
En dan nu: Welke BMW's heb je?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar sommige mensen reageren er weleens zo op als ik het erover heb... dus vandaar denk ik ofzo
Ik ook
imho niet maar dat zal per persoon verschillen denk ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar in de regen is het anders dan op de bank
Yukiquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Barbusse
Wat is er met je oog?erop!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja, ik ken je ondertussen wel een beetje
[..]
Ah, wij hebben geen wc op de badkamer, dus geen douche gordijn nodig. Sowieso niet, want we hebben een ronde muur om de douche.
Maakt mij niet heel veel uit hoor. Je kunt er toch maar één rijden. Nou ben ik zelf van mening dat je zelfs dat niet zou moeten doen, en naar de hel gaat als je dat wel doet, maar swaquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar sommige mensen reageren er weleens zo op als ik het erover heb... dus vandaar denk ik ofzo
Ik ook
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yuki![]()
![]()
Geen idee... Hij doet pijn en is rood. Gisteren nergens last van....
Gewoon ontstoken. Als je wakker wordt, deppen met afgekookt water om het schoon te maken. Oogzalf halen bij de apotheek.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yuki![]()
![]()
Geen idee... Hij doet pijn en is rood. Gisteren nergens last van....
Is ook wel tof hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja. In dat kleine krot van mij paste ie ook nergens andersronde muur klinkt wel vet
Auto's zijn tofquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt mij niet heel veel uit hoor. Je kunt er toch maar één rijden. Nou ben ik zelf van mening dat je zelfs dat niet zou moeten doen, en naar de hel gaat als je dat wel doet, maar swa
Nogmaals: AFGEKOOKTquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon ontstoken. Als je wakker wordt, deppen met afgekookt water om het schoon te maken. Oogzalf halen bij de apotheek.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Beetje ontstoken klinkt het
Nog een![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |