Helpt nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bummer.. Dan maar van te voren haarlakken
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
klopt is ook niet zo erg.. helemaal niet als je samen bent
Daarvoor moet je haar idd langer zijn dan 5mmquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik laat jou maar geen dingen opmetenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor moet je haar idd langer zijn dan 5mm
Oh, dat wil ik ook welquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
shit, nu wil ik samen met een meisje douchen
maar alleen door de regen lopen betekend dat je na kan denkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
klopt is ook niet zo erg.. helemaal niet als je samen bent
Kom je naar Utrecht? Ik heb een hele grote douche, met goede straal en heel warm waterquote:
Maar jij bent geen meisjequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom je naar Utrecht? Ik heb een hele grote douche, met goede straal en heel warm water![]()
ik heb die roze van junior, die kan mijn haar en stortregen handelenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helpt nietMijn geliefde Elnett kan regen + mijn haar niet aan...
Maar goed, mijn watergolf is niet mooi, dus ik klap m'n pony dan achterover en zet 't vast zeg maar
Op de foto's heb ik ook geen krullenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De foto's die k heb gezien zijn leuk
Dat maakt het alleen maar leukerquote:
Ik wil alleen maar Elnettquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb die roze van junior, die kan mijn haar en stortregen handelen
Een beetje toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:17 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Op de foto's heb ik ook geen krullen
ik heb niet zo'n grote badkamerquote:
Ja slag inderdaad omdat ik het niet helemaal stijl krijg, maar helemaal stijl en futloos vind ik ook niet mooi dus ik ben blij met mijn haar zoquote:
Ik welquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb niet zo'n grote badkamer
prinsesjequote:
ik heb wel een gifgroen/wit geblokt douchegordijnquote:
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb wel een gifgroen/wit geblokt douchegordijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |