Daarom zei ik er ook bij van de regenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent te vroeg, het gaat nog niet over seks
Ik zou ook voor iets netter gaan. Al is het maar spijkerbroek met wat nettere schoenenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:52 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik solliciteer voor een baan op buitenschoolse opvang. M'n moeder zei: doe je rokje aan met je laarzen (zonder hakken heur) maar ik dacht: bij m'n vorige werkgever (ook bso) moest ik gelijk en middag meedraaien. Dus ik zat te denken dat ik beter m'n spijkerbroek en sportschoenen aan kan trekken met een shirt en net jasje of zo
Klinkt goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:56 schreef Bos81 het volgende:
Nou hopelijk heb ik vaker zulke dagen op het werk
A.s. woensdag ben ik jarig... en JA! Maar dat weet ik vanavond pas zekerquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?
En begint het met een E?(of V, net wat je wil
)
Regenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom zei ik er ook bij van de regen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
A.s. woensdag ben ik jarig... en JA! Maar dat weet ik vanavond pas zeker
ik baal er alleen van als ik mn haar in pinupstijl heb gedaan, en dan nog ergens naartoe moet.. Verder vind ik het heerlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou het netter doen dan spijkerbroek en sportschoenen
[..]
[..]
* PeuRac is altijd bang om nat te worden![]()
hoewel ik t na zo'n bui als gisteren wel lekker vind om lekker in een badjas op de bank te hangen
Volgens mij snap je me nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom zei ik er ook bij van de regen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, ik denk dat ik ga voor wat er net werd voorgesteld, gewoon spijkerbroek en sportschoenen meenemen en dan maak ik er wel een grappige opmerking over dat ik wel heel netjes bij het gesprek wilde zijn of zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou ook voor iets netter gaan. Al is het maar spijkerbroek met wat nettere schoenen
Wel tof zeg, gefeliciteerd!!
Naar huis misschien. Maar als ik nog ergens heen moet, liever nietquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij snap je me nietAh zo jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar helaas, hier geen alarmbel mogelijk (had ik wel altijd op seks/sex op irc)
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah zo ja
Maar helaas, hier geen alarmbel mogelijk (had ik wel altijd op seks/sex op irc)
Binnen lekker knuffelen terwijl de regen tegen de ramen slaatquote:
Mijn haar gaat altijd heel lelijk krullen als t nat is geworden (t is nog niet lang genoeg om mooi te krullen) en het niet goed droogt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik baal er alleen van als ik mn haar in pinupstijl heb gedaan, en dan nog ergens naartoe moet.. Verder vind ik het heerlijk
Mijnes ook, ik heb ook eigenlijk krullen maar ik stijl het altijd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn haar gaat altijd heel lelijk krullen als t nat is geworden (t is nog niet lang genoeg om mooi te krullen) en het niet goed droogt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn haar gaat altijd heel lelijk krullen als t nat is geworden (t is nog niet lang genoeg om mooi te krullen) en het niet goed droogt.
Ja ging lekker vandaag, maar nu merk ik wel dat ik op tijd ben gegaan.quote:
Krullen zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:01 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Mijnes ook, ik heb ook eigenlijk krullen maar ik stijl het altijd.
pa iss extreem precies en kan alles met zn handen bouwen wat ie wil.. Ik heb m nog nooit iets aan een vakman zien overlatenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? De vloer is gelegd door een vakman, als je die al niet kunt vertrouwen... En daarbij, pa kan het zelf niet beter, dus dan is het een makkelijke keuze he
T regent nietquote:
Ik weet nog niet precies wat, dat is een verrassingquote:
mijn haar krult alleen als het vochtig is, maar dat zakt er ook met een paar minuten uitquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom je er bij dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:03 schreef Evie het volgende:
[..]kan altijd onder de douche gaan staan
![]()
Bij mij is het juist andersomquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn haar krult alleen als het vochtig is, maar dat zakt er ook met een paar minuten uit
De foto's die k heb gezien zijn leukquote:
Ik krijg een rare watergolf in m'n pony door de regenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn haar krult alleen als het vochtig is, maar dat zakt er ook met een paar minuten uit
krullenquote:
Spannend hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog niet precies wat, dat is een verrassing
Ik ga er vanuit dat het lekker en spannend is jaquote:
oprollen en vastspelden!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg een rare watergolf in m'n pony door de regen
Want nu heb je eenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Regen![]()
Tenzij ik er doorheen moet lopen van of naar werk.. maar dat heb ik niet meer
naar huis door de regen vind ik ook helemaal niet erg, en dan thuis direct onder de hete douchequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Regen![]()
Tenzij ik er doorheen moet lopen van of naar werk.. maar dat heb ik niet meer
quote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt is ook niet zo erg.. helemaal niet als je samen bentquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
naar huis door de regen vind ik ook helemaal niet erg, en dan thuis direct onder de hete douche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |